Yukarıda Pera & Sensiz Ben var.Benim çok hoşuma giden bir şarkıdır tavsiye ederim.Ayrıca kitap okurken şarkı dinleyebilirsiniz.Bölüm biraz geç geldi kusura bakmayın .Aklıma fikir gelmiyor.Yorum yaparak bana yardımcı olursanız çok sevinirim.İyi okumalar.
Kayla'nın Ağzından
Deniz'le aynı anda "siz ölmediniz mi dedik.Karşımda duruyordu abimdi bu sinir olmuştum.Çünkü bana yalan söylemişti.Hemde ona bu kadar güvenirken.Yanıma geldi bir şeyler demesini beklerken bir anda sarıldı.Kokusu hala aynıydı ama biraz daha burada kalırsam sinir krizi geçirirdim.Abimi ittirdim.Konuşmaya başladı."Kayla kardeşim beni bir dinle buna mecburdum yapmasaydım hayatınızı tehlikeye atmış olurdum.Ben hep sizi düşün..."demesine izin vermeden konuşmaya başladım."Sen ne saçmalıyorsun.Yok bizi düşünmüş yok mecburmuş ben senin yüzünden içimdeki masum yanı öldürdüm.Kötü bir kız oldum sen benim abim değilsin sen benim için ölüsün.O mezarda kim yatıyorsa ben onu sen zannederken neler yaşadım biliyor musun?Her gece sinir krizleri geçirdim bayıldım.Ruh sağlığım bozuldu mafya oldum.Ama senin umurunda mı ?Koca bir hayır hani sen beni hiç bırakmazdın.Hani hiç yalan söylemezdin.Buda yalanmış şu an gözümde bir hiçsin şimdi nereden geldiysen oraya dön artık sen benim için yoksun."dedim bağırarak.Deniz'de aynı şekilde o kıza bağırıyordu.Deniz'e dönüp"geliyor musun ben gidiyorum"dediğimde.Kafasını salladı ikimizde arabama bindik.Arabayı çalıştırdım"Hemen eve gitmeyceğim bırakmamı ister misin ?"dediğimde."Yalnız kalacak durumda değilim seninle gelebilir miyim?"dedi.Bende hemen"sorun yok gelebilirsin"dedim.Sonra her zaman rahatlamak için gittiğim denize bakan uçuruma geldik.Arabadan acele ederek indim çünkü Deniz'in ağladığımı görmesini istemedim.Çünkü abim öldüğünden beri kimse görmemişti ağladığımı şimdi de öyle olmasını umuyordum.Tam uçurumun önüne geldiğimde Deniz yanıma gelip aynı şekilde durdu.Ve konuşmaya başladı"Atlamayı mı düşünüyorsun?"dedi.Bende"hayır sadece denizi izliyorum"dedim.Ona bakmamaya çalışarak ağladığımı hala görmesini istemiyordum.Sonra bana döndü onun da gözleri dolmuştu.Beni kendine döndürdü.Ve bana şunları söyledi"Kayla ağladığını arabayı kullanmaya başladığın zamandan beri biliyorum.Hem neden benden saklıyorsun?Seninle ağladığın için dalga geçmem"dedi.Ve beni kendine çekip sarıldı.Sarılınca daha fazla ağlamaya başladım.Deniz'in de nefesleri kesik kesik olmaya başlamıştı sanırım o da ağlıyordu.Sonra sarılmayı bıraktığımızda uçurumun kenarına oturduk."Orada ki oğlan abinmiydi?"dedi."Evet peki o kız senin neyindi?"dedim."Ablamdı"dedi.Sonra kalktı ve kalkmam için bana da elini uzattı.Elinden tutup kalktım ve"nereye gidiyoruz"dedim."Benim karnım acıktı bir şeyler yemek ister misin?"dedi."Olur bende çok acıktım"dedim.Arabamın anahtarını Deniz'e verdim kullanmak istemediğimi anlamış olacak ki bir şey demeden gitmeye başladık.Sahilde denize bakan bir yerdi.Açık alanda olan masaların oraya doğru yürüdük.Ve oturduk.Garson olan oğlan menüleri getirdi.Menüyü verirken elime başka bir kağıt daha verip gülümseyerek göz kırptı.Deniz elini yumruk yapmıştı.Deniz'in kulağına yaklaşıp"bana yardım eder misin?şu oğlanı göndermek için"dedim.Gözlerini tamam anlamında bir kez kırptı ve oğlana dönüp"Sen kimin sevgilisine sulanıyorsun"dedi.Oğlan"çok özür dilerim efendim ben sizi arkadaş sanmıştım hemen gidiyorum"dedi ve gitti.Bana sevgilim demesi hoşuma git...ne diyorum ya ben.Yakınlaşmaya başladık sanırım ama bu ona aşık olamam gerektiğini belirtmez.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü kız & Kötü oğlan
Novela JuvenilKayla Demirsoy=Bad girl bir kızdır.Ailesiyle herkezin istediği arkadaş gibi olan bir kızdır.Babası ülkenin en iyi holdinglerinden birinin sahibidir.Annesi ise ülkenin en iyi mankenlerinden biridir.Belinin bitiminin biraz altında olan siyah saçları v...