Multi de Eymen var.Oy ve Yorum yaparsanız çok sevinirim.İyi okumalar.Arkadaşlar Eymen'i ilerde göreceksiniz.
Kayla'dan
Ben arabayı durdurup arabadan indim.Ağladığımı görmesini istemiyordum.Ama yorulmuştum bu adamın bizimle kedinin fareyle oynadığı gibi oynamasından yorulmuştum.Hemde çok ben orada abime bana verdiği sözü hatırlatıp gerçekleri anlatmıştım.Ve yere vurmuştum.Gelip bana sarıldığında çok iyi hissetmiştim.Benim güçlü olduğumu falan söylediğinde ben hala ağlıyordum.Çok güzel kokuyordu.Tam ayrıldığımızda kendimi tutamadım ve ona sarılıp "teşekkür ederim bu ikimizin arasında kalsın anlaştık mı?"dedim.Elini ağzına götürdü kilit hareketi yaptı ve anahtarı atıyor gibi yaptı.Bu hareketine güldüm hem çok komik gözüküyordu hemde çok tatlıydı.Bu çocukta beni çeken bir şey var ama bu ne "hadi gidelim"dediğimde arabaya yürümeye başlamıştım.Bana"dost muyuz"dediğinde.Gülümseyip başını salladım ve"kesinlikle"dedim.Arabaya bindiğimde hemen arkamdan oda arabaya bindi.Tam arabayı çalıştırmak üzereyken"ilk yardım çantası var mı?Elin gerçekten çok kötü gibi duruyor."dedi.Ay bu şimdi benim için endişelendi mi?ne kadar tat... ne diyorum la ben (eğik ve kalın yazılar iç ses bu arada)"Torpido da var ama ben iyiyim.Çok acımıyor da zaten"dedim.Gözlerimin içine bakıp"yalan söyleme kötü kızlarda yaralanır canı acıyabilir."dedi.Torpido dan ilk yardım çantasını çıkardı ve elimi zarar vermemeye çalışarak tutup dizlerinin üzerine koydu.Pamuğa bir şeyler sürüp elime dokundurduğunda canım acıdığı için ağzımdan bir inleme çıktı.Hemen bana dönüp"özür dilerim umarım canın çok yanmamıştır.Biraz daha dikkat ederim"dedi.Ayy ama çok tat...tövbe tövbe ne diyorsun sen iç ses kendine gel bende"yok zaten o kadar çok acımadı sorun değil"dedim.Samimi bir gülümseme gönderdim.O da bana samimi bir gülüş gönderdikten sonra elime pansuman yapmaya devam etti.Bitirdiğinde de sardı ve"sargıyı çok sıkmadım dimi"dedi.Bende"yok yok tam iyi şu an bu arada çok teşekkür ederim dedim"dedim.Tam o sırada telefonu çalmaya başladı.Açtı ve konuştuğu kişi sanırım hopörlere almasını istedi.Hopörlere aldı ve abimi öldüren adam konuşmaya başladı."Kayla ve Deniz yakın olmanız sizin için çok iyi bir şey ama benim için kötü bu kadar yakın olmayın demek isterdim ama çok yakışıyorsunuz."dedi ve güldü.Deniz'e baktığımda çenesi kasılmıştı.Demek ki sinirlenmişti bizimle alay etmesine.Bende hemen"bizimle görüşeceğini söylemiştin mezarlığa geliyoruz yüz yüze daha iyi konuşuruz zaten değil mi?"dedim.Tamam size bir süprizim var.Ama korkmayın size bir şey yapmıycağım.dedi ve kapattı.Bizde hemen mezarlığa geldik.Geldiğimizde bir tane siyahlı adam vardı sanırım bizi çağıran adam buydu.Yanında yüzlerini göremediğimiz 2 kişi daha vardı ama birisi kız biriside erkekti.Adam işaret yapınca 2 side bize döndü.Ve yüzlerini gösterdiler bunlardan biri abimdi diğeri ise Deniz'in tanıdığı birisi olsa gerek ki ona doğru gelmeye başladı abim de bana doğru gelmeye başladı.Biz ikimiz aynı anda "Siz ölmediniz mi?"dedik.
Arkadaşlar gerçekten çok zor durumdayım.Fikir bulamıyorum.Lütfen bana yardımcı olursanız gerçekten çok sevinirim.Bölümde bu yüzden geç geldi.Umarım yardımcı olursunuz.Oy ve yorumlarınızla bana destek olup fikir verin lütfen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü kız & Kötü oğlan
Novela JuvenilKayla Demirsoy=Bad girl bir kızdır.Ailesiyle herkezin istediği arkadaş gibi olan bir kızdır.Babası ülkenin en iyi holdinglerinden birinin sahibidir.Annesi ise ülkenin en iyi mankenlerinden biridir.Belinin bitiminin biraz altında olan siyah saçları v...