10.

26 4 0
                                    

O několik málo dní později
Pohled USSR
Ubíhali dny, týdny skoro až měsíc a k nám se nedostala žádná pozvánka na pohřeb. 'Žeby ho nechtěli pohřbít'? Ne, to je blbost. Museli by ho pohříb i kdyby ho že srdce nenáviděli.'
Nic jsem od Československa neslyšel od poslední doby, kdy mi o tom psala.
Díval jsem se na stůl, že bych ji napsal, ale nechtěl jsem ji připomínat smrt jejího otce. Ale přece musejí ho už pohřbít ne? Jakože nevím, jak dlouho trvají přípravy na pohřeb možná dlouho, ale už se jim tam musí rozpadat v rukou.
Uběhli další dny a od Československa jsem neslyšel, no spíš neviděl napsanou ani čárku. To je na mě naštvaná? Nebo má krámy?
Byl jsem celkem zoufalý slyšet něco od ní. Hlavně o tom vyšetřování, protože v Sarajevu bylo dost Rusů a bojím se, aby se náhodou neukázalo, že nějakej ožralej Rus ho zastřelil. To by mohlo poškodit už tak křehké vztahy.
Jelikož byl u mě na návštěvě můj vlastní biologický otec, tak jsem byl nucen se s ním bavit. Fakt super v takovéhle nejisté chvíli. Ale neviním ho, nemůže vědět, co se mezi mnou a Československem odehrává.
Ruská prozatímní Vláda: "Co se děje?"
USSR: "Co? Nic."
Ruská prozatímní Vláda
Musel jsem zahrát tu nejvíc okatou scénu milujícího otce. Je to tak trapný až bolestivý, ale pro svého syna to musím udělat. Jen jsem si musel dávat pozor, abych se nepřeřekl.
Ruská prozatímní Vláda: "Ale vidím, že tě něco trápí. Proč to nechceš říct svému taťkovi?"
Otevřel jsem vodku, ale i tu odmítal.
USSR: "Ne, nechci.
Ruská prozatímní Vláda: "Tak to s tebou bude něco hodně špatně. Nejseš nemocný? Jseš celkem bledý."
USSR: "Kéž by fyzicky nemocný. Netuším ani jestli jsem mentálně zdravý."
Ruská prozatímní Vláda: "Co se stalo?"
Položil jsem mu ruku na rameno. Věděl jsem, že tohle už musí fungovat.
USSR: "Prostě....... nechápu proč Československo se nějak divně chová. Nevidíme se sice fyzicky, ale psychicky jsme byli u sebe. Vyměňovali jsme si psaníčka, a všechno, ale teď to celý přestalo. A už to bude skoro měsíc, kdy jsem od ní naposledy slyšel."
Zamyslel jsem se. Samozřejmě jenom jakože, protože jsem už dopředu věděl, co mi řekne.
Ruská prozatímní Vláda: "A nenapadlo tě, že ti třeba zahýbá?"
USSR: "Ona? Proč? Nemá důvod. Jestli ji něco vadí, ať mi to řekne do očí."
Ruská prozatímní Vláda: "Kéž by to bylo u žen tak jednoduché. Viděl jsi jak na ni všichni koukají? A co začala nosit v poslední době."
Vytáhl jsem útržek z novin. Nikdo netuší, že jsem to perfektně přelepil a napsal k tomu jiný článek.
Ruská prozatímní Vláda: "I ty noviny si to myslí."
USSR: "Já jsem tušil, že za tím něco bude! Věděl jsem, že si mám kupovat ty jejich noviny byť i se zpožděním."
Ruská prozatímní Vláda: "Ale to psali jen noviny, můžeš si ji pozvat k sobě. Ale pozor, aby se nevyspala s nějakým jiným Rusem a neříkala, že je to tvoje."
USSR: "Ona do mí země už nikdy nepoleze. Aspoň ne, když já budu vládnout."
Potom jsem odešel. Věděl jsem, že teď bude mít ty svoje chvilky breku a depky, tak by mě vykázal tak i tak. A taky nechtěl jsem to s ním řešit.
Chtěl jsem skákat radostí z toho, jak se mi to povedlo. Teď jenom musím nepřímo dopomoct kriminalistům, aby to bylo přesně na mého nevlastního syna. Ale co bych se s tím trápil. Já vím, že je to on a jelikož jsem na to nevyužil svou geniální mysl a vybudoval jsem si se Srbskem vztah tak, aby neřekl to, že jsem ho k tomu přinutil, tak jim to dříve nebo později bude jasné.
Mezitím v pokoji Československa
Pohled Československa🇨🇿
Přemýšlela jsem, jestli po tomhle mám ještě někdy jen tak napsat USSR. Přece mě nejspíš nemá rád a nechci být vlezlá. Nebo byl jen vážně nemocný i když najednou v den pohřbu mého otce? To by mi musel o příznacích psát předtím. To asi ne. I když nevrátila se pandemie cholery? Co když umře? Těžko, v knížkách Boženy Němcové bohatí lidé neumírali a teoreticky bohatí lidé zřídka umírali. Jestli mě nemiluje, tak ať-
Flashback
České Království: "Asi víš, proč tady jseš a proč si stála v koutě tak půl hodiny."
ČSR🇨🇿: "Já vím, ale fakt ona si to zasloužila, sebrala mi moji panenku."
České Království: "A to nešlo si i ní říct nějak jinak."
ČSR🇨🇿: "Jako, ona začala s ní utíkat."
České Království: "Přece víš, že co jsi z úst vypustila, ani párem koní nedostaneš zpět."
Konec flashbacku
To nemá smysl. Stejně si tím neulevím. A stejně je začátek léta a nebudu si ho kazit tím, že on mi nějak nepíše. Možná bych si mohla sama vymyslet program a ne čekat než on se uráčí se aspoň o mě zajímat.
Přemýšlím kam jet, nejlépe tak, aby nás nehonili novináři, ale to je v dnešní době nemožné. Možná bych se mohla zeptat nějakých kolonií třeba Velké Británie jestli třeba neexistuje místo někde daleko od civilizace. Třeba bych si mohla vzít i nějakou knížku. Možná i knížky toho státu (nebo té kolonie ke kterému státu patří) i když nejsem si jistá, jestli jim to už neleze na nervy.
Chtěla jsem se zeptat své matky, ale ta mě hned zastavila, když jsem řekla, že chci jet sama.
Rakousko-Uhersko: "Sama? Bez chlapa, bez sourozenců, beze mě bez žádné ochrany?!"
ČSR🇨🇿: "No, bude tam veřejná policie-"
Rakousko-Uhersko: "Ne. Neuvědomuješ si, že jsi princezna?"
Řekla když mk dala nejvíc kýčovou falešnou korunku.
ČSR🇨🇿: "To jo, ale jak mám vládnout, když si sama neumím koupit ani jídlo. Netuším jak se pere, sotva umím věsit prádlo či něco uklidit. A co moji sourozenci, ty neumí nic."
Rakousko-Uhersko: "Ale to v životě nepotřebuješ. Tyto práce jsou pro lidi z nižší vrstvy, ale my vyšší vrstva máme za úkol vést tyto lidi, rozhodovat o budoucnosti a zajistit jim všechny potřeby."
ČSR🇨🇿: "Mám rozhodovat o budoucnosti a sama nebudu umět vyprat mému manželovi ani košili. Nemluvě o tom, že já vládnout nebudu."
Rakousko-Uhersko: "Proto se musíš dobře vdát zlatíčko. My ženy nemusíme být strategické nebo moc přemýšlet o věcech, naše práce je být hezká a nejlépe hodná manželka."
ČSR🇨🇿: "To je pokrytecké zvláště od tebe."
Za to mi dala facku. Nechápala jsem. Sice to bylo přes čáru, ale byla to pravda.
ČSR🇨🇿: "Jak mám být dobrá manželka, když nemám v nikom vzor. Proto chci jít do světa, znát pravý význam manželství a ne manželství ve vyšších vrstvách které je plné přetvářek, lhaní a možná i podvádění."
Rakousko-Uhersko: "Tak proč sis tedy začala se synem Ruského Carství, když ti manželství v vyšších vrstvách nesedne?"
ČSR🇨🇿: "On se choval jinak tedy aspoň se mnou i když byl či nebyl ma veřejnosti. Jasně samozřejmě některé věci jsme dělali jenom na veřejnosti ale některé jenom v soukromí, ale nebylo to tak odlišné. A navíc nikdy si nenasazoval masku, když byl se mnou. Navíc se mi zdá, že ruská rodina se chová nejméně pokrytecky a-"
Ani jsem to nedořekla a Rakousko-Uhersko vybouchla smíchy.
Rakousko-Uhersko: "Ruská rodina? Jako fakt? Ruský car se vyspí se služkou a pak mluví o hodnotách manželství. A pak má tendenci ještě zapírat různé skutečnosti o jeho zemi. To jsou snad nejvíc pokrytecký countryhumani na tomhle širém světě."
ČSR🇨🇿: "Ale to, že otec USSR udělal pár přešlapů u tak velké země nevadí. Navíc to, že to udělal jeho otec ještě nevlastní neznamená, že to udělá i on."
Rakousko-Uhersko: "A co ten jeho biologický otec, to není taky žádný andílek, jen se tak tváří. Opustil ho a pak se najednou vrátí."
ČSR🇨🇿: "On věřil, že byl mrtvý."
Rakousko-Uhersko: "Tak potom bych se radši neukazovala vůbec. Navíc mám špatný pocit z té jejich rodiny. Stejně to nejspíš je jenom velká banda alkoholiků, která sedí doma na prdeli a vycházejí jen když je to už nutné potřeba."
ČSR🇨🇿: "Jak tohle můžeš říkat o někom koho neznáš."
Rakousko-Uhersko: "Znám je lépe jak ty. A proto bych byla ráda, aby sis vzala někoho s germánskými předky, aby vaše děti měli, co nejmíň slovanských rysů."
ČSR🇨🇿: "Já vím, že sice pijou, celkem hodně, ale mně nepřipadají nějak špatní. Asi je to divné, ale ani mi nepřipadají tak strašidelní a celkem mírumilovní."
Rakousko-Uhersko: "Podívej se na jejich armádu na počet a to ti navrátí strach. Navíc mírumilovní? Nemáš horečku? Vždyť serou na emoce každého countryhumana i na tvoje a navíc všude jen hledají války."
ČSR🇨🇿: "Ale co když jim to nedošlo, nebo jim to nedošlo včas."
Rakousko-Uhersko: "Dostala jsem zprávu, že to převzali pár dní před pohřbem. Museli se na nás vykašlat, ale mi si tuto křivdu nenecháme líbit."
ČSR🇨🇿: "Co uděláš?"
Rakousko-Uhersko: "Je tady Uherské Císařství a vypadá to, že kriminalisté našli viníka vraždy tvého otce."
ČSR🇨🇿: "Už? Kdo je to?"
Rakousko-Uhersko: "Nevěřím tomu, ale měl to být Srbsko, který je syn Ruské prozatímní vlády."
ČSR🇨🇿: "Jeho syn? Ale vždyť ho nemůžeme řádně potrestat!"
Rakousko-Uhersko: "Můžeme. Nevěděli jsme, že byl na našem území a vydával se pod jinou přezdívkou. A jelikož si dovolil na mého manžela a tvého otce, rozhodli jsme se, že za jeho činy bude oběšen."
ČSR🇨🇿: "Ne! Jako princezna mu dávám-"
Rakousko-Uhersko: "Milost může udělit jen monarcha Československo."
Podzvedla mi hlavu.
Rakousko-Uhersko: "Do těchlech záležitostech nestrkej tu svoji kebuli."
ČSR🇨🇿: "Ale jak se to mám naučit, když nemám ani informace i tom co se děje. Jediný, co vím je to, co napíšou do novin."
Rakousko-Uhersko: "Toto je pro dospělé a navíc určitě si najdeš manžela a nebo jsi snad lesba?"
ČSR🇨🇿: "Ne nejsem. To bych si za svůj život nedovolila."
Rakousko-Uhersko: "A i kdybys jo, stejně by to byla tak maximálně tvoje milenka. Ale nu což, když já budu mrtvá nebo dementní za pár let, tak mi to bude jedno. Hlavně ať tě nikdo nechytí."
ČSR🇨🇿: "Ale já fakt nejsem lesba. Přísahám, že nikdy jsem neměla romantické ani sexuální akty s nikým jiným než s countryhumanem."
Rakousko-Uhersko: "Tak to jsem ráda. Aspoň nejsi pro naši rodinu jen zklamání. A hlavně pro svého otce, který se na nás určitě zeshora kouká. Ať tě anděl strážný ochraňuje."
ČSR🇨🇿: "Díky, ale nevěřím moc v křesťanství."
Rakousko-Uhersko: "Neboj, v tvém věku jsem taky vyhýbala hodinám náboženství a nemodlila jsem se každý den před spaním jenom při jídlech z mými rodiči."
ČSR🇨🇿: "Ale když tedy jsi křesťanka a Bůh věří v nejhlubší odpuštění, neměli bychom dát Srbsku milost? Přece je moc mladý a má život před sebou navíc-"
Rakousko-Uhersko: "Zákony jsou zákony a já nehodlám mu dávat milost a to kdybych věřila v nejhlubší odpuštění. Navíc ostatní countryhumani se ho bojí a teoreticky mi nemáme jinou možnost než ho pověsit jinak se otočí proti nám celá Evropa."
ČSR🇨🇿: "Ale co rusové? Přece si jeho adoptivní otec nedá na svého syna sáhnout."
Rakousko-Uhersko: "Kdyby měl svého syna rád a pečoval o něho, nenechal by ho utéct do jiné země a ještě kdyby se to už stalo, tak bychom jsme se to mi dozvěděli. A jelikož je už dospělý, nenechám slevit na trestu a zítra bude před veřejností popraven."
V tu ale přišel dopis. Tedy přinesl ho nám komorný, že je to prý od ruské rodiny. Jelikož to ale máma nechtěla číst, povolala aby jí to přečetl sám komorný.
Дорогая австрийская семья.
Я не уверен, кому это будет читать, но я должен добраться до сути дела. До меня дошло, что вы хотите повесить сына моего брата Сербии. Мой брат очень сожалеет об этом и даже не может описать словами, какие соболезнования он желает Вам в связи со смертью Вашего отца, хотя мы не смогли приехать по каким-то неустановленным причинам. Наша семья обильно извиняется и все еще надеется, что наши отношения и дальше будут хорошими. Во всяком случае, никто не предполагал, что Сербия сбежит, потому что он сделал это очень умно. Поскольку у него есть вилла, которая находится далеко от города и деревни и которую он посещает только тогда, когда хочет отдохнуть, никто не догадывался, что он даже не ходил туда, и, понятно, мой брат не хотел его беспокоить. его приезд. Никто понятия не имел, что он делает или даже что он планирует что-то подобное. Поэтому, как и мы, вся наша семья просит Вас, чтобы Ваше Величество даровало помилование Сербии или хотя бы смягчило приговор и дали только тюремное заключение. А если нет, то для вас это может кончиться не очень хорошо, а поскольку мы всегда стремимся к хорошим отношениям с вами, я верю, что вы исполните нашу просьбу и Сербия вскоре вернется на свою родину. Подписано самим русским царем с братом, женой и сыном. (Překlad: Vážená rodino Rakouská. Nejsem si jistý, komu toto bude předčítání, ale měl bych se dostat k meditu věci. Dostalo se ke mně, že chcete pověsit syna mého bratra, Srbsko. Mého bratra velmi tato věc mrzí a ani slovy neumí popsat jakou soustrast vám přeje k smrti vašeho otce i když jsme nemohli přijet z určitých blíže neurčitých důvodů. Moc se vám naše rodina omlouvá a i přesto doufá, že naše vztahy budou nadále skvělé. Každopádně nikdo neměl ponětí o tom, že Srbsko by utekl, jelikož to udělal velmi chytře. Jelikož vlastní jednu villu, která je daleko od města a vesnice a kterou navštěvuje jen když si chce odpočinout, nikdo neměl ponětí, že tam ani nešel a pochopitelně můj bratr ho nechtěl otravovat svým příchodem. Nikdo neměl ponětí co dělá a vůbec že něco takového chystá. Proto jako my celá naše rodina žádá Vás o to, aby Vaše Veličenstvo udělila milost Srbsku a nebo aspoň snížila trest a dala třeba jen odnětí svobody. A jestliže ne, nemuselo by to pro Vás skončit velmi dobře a jelikož se vždy snažíme o dobré vztahy s vámi, věřím, že vyhovíte naší prosbě a Srbsko se brzy vrátí do své vlasti. Podepsán sám Ruské Carství s bratrem, manželkou a synem.)
ČSR🇨🇿: "Co budeme dělat?"
Rakousko-Uhersko: "On si myslí, že po tomhle dopisu napsaný ještě v ruštině a napsaný nějaký sedlák, že po tomhle mu zruším trest nebo snížím."
ČSR🇨🇿: "Nemyslím si, že bychom si měli zahrávat s takovouhle velkou zemí."
Rakousko-Uhersko: "Já vím, ale toto ani nezní jako kdyby to psal sám car. A mi odpovídáme jen na dopisy od lidí na stejné vrstvě."
Mezitím přišel Uherské Království. Já jsem byla celkem vyjukaná, jelikož jsem ho nečekala.
Rakousko-Uhersko: "Československo, zapomněla jsem ti říct, že nám s vládnutí převezme nebo spíš přinejmenším pomáhat nás strýc Uherské Království."
Rakousko Uhersko mu podala dopis a vysvětlila o co jde. Modlila jsem se, aby mu snížili ten trest. Ano, sice jsem jeho dcera a chtěla jsem řádně potrestat viníky, ale nechci náš stát uvést do války. Ještě s nimi.
Uherské Království: "Šibenice se koná zítra, takže své slovo nemůžu zrušit."
ČSR🇨🇿: "Ale nemůžeme naší vlast uvést do války nebo do špatných vztahu s nimi."
Uherské Království: "Proč ne? Skoro nic nám nedodávají navíc kdybych to teď zrušil, tak by se na nás všichni dívali špatně."
ČSR🇨🇿: "Ale přece nemůžete zabít jen tak mladého kluka, navíc co když si plánují vzít USSR."
Rakousko-Uhersko: "USSR? Po tom, co ti jeho rodina udělala."
ČSR🇨🇿: "Ale vždyť v tom dopise říkali, že nemohli přijet z blíže neurčitých důvodů."
Rakousko-Uhersko: "Spíše bych řekla, že byli líní vymýšlet důvod."
Uherské Království: "Ano, navíc ti ho zakazuji si ho vzít, pokud máš aspoň nějakou samoúctu nebo úctu k naší rodině."
ČSR🇨🇿: "Ale co když fakt nemohli? Co když se fakt něco stalo?"
Rakousko-Uhersko: "Moc si to idealizuješ. Nejsem si jistá, co ti natloukl ten jejich syn do hlavy, ale věděla jsem, že příběhem měsíců se projeví. A nebude smutná, je tu hodně bohatých, hezčích i hodnějších countryhumanů, který by ti spadli k patám jen kdyby tě viděli. Jsi mladá a krásná a nenech se oblbnout tím jejich synem."
Uherské Království: "Navíc nebojím se o jejich vztahy, kdyžtak máme na naší straně celou Evropu + jejich kolonie. Začít s námi válku by bylo tedy riskantní."
Po tomhle jsem odešla. Věděla jsem, že po tomhle je válka víc než pravděpodobná. Navíc, ty podrazáci Francie a Velká Británie se určitě hned náhle ztratí jak začne válka. Věděla jsem, že Uherské Království je na tom fakt špatně ale ažtak špatně to jsem netušila. Proto jsem vzala osud naší vlasti do svých rukou a rozhodla se napsat aspoň USSR a jeho rodině a nějak to vykomunikovat. Věděla jsem, že mi ukřivdil, ale to neznamená, že je hned hodíme do nepřátel. A věděla jsem, že mu to může dojít pozdě a tak jsem i začala můj dopis. Chtěla jsem říct, že s rozhodnutím rodičů nesouhlasím a prosila jsem ho a jeho rodinu nad smilováním. Věděla jsem, že to prvotní kouzlo, když jdete do vztahu je pryč, ale i kdyby mě už nikdy nechtěl, což by mi asi puklo moje srdce, dokázala bych se s tím srovnat. Jenže já ho nechci ztratit takovýmto způsobem. Už mě celkem štve, že se musím chovat podle rodičů.
Z poza postele jsem si vytáhla batoh a jelikož jsem nevěděla, jestli je jejich názor definitivní, nebalila jsem si. Řekla jsem si, že nechci žít v takovéto zemi i když ta zem je mým domovem a nemám kam jít. Nemám tady žádné práva a jelikož vím, že by mi USSR nevěřil, že jsem byla proti, tak se rozhodnu ztratit. Uvidíme jestli to třeba ovlivní jejich rozhodnutí. A proto jsem vytáhla další papír, který jsem si připravila pro případ, kdyby se rozhodnutí nezměnilo.
A jelikož o tom nepadlo ani slovo, věděla jsem, co mám udělat. Zabalila jsem si to nejnutnější, nějaké praktické oblečení, nožík, peníze a hlavně svoji vůli přežít. Sice nevím o životě nic, ale doufám, že se to naučím i když to třeba bude těžké.
Autor: Takže, doufám, že se vám takový konec líbil a že nebyl takový moc zdlouhavý (stejně jako celá tato kapitola a kniha). A vím, že na mě je to celkem nečekaný tohle vydávat tak rychle a ještě na svátek (jsou Velikonoce). Nebudu vám říkat jestli ho mám ráda nebo nemám, jelikož by se tady spustila debata a tohle není nějaké debatní fórum. Ale víme, že já jako žena a všechny ženy mají na to vlastní názor. A pochybuji že hodně pozitivní (tedy z pohledu ateisty). Ale třeba mě přesvědčíte (což pochybuji) a nebo změním názor, ale určitě se to nestane v blízké době. Takže ho užijte si Velikonoce a pamatujte, že když na Vás půjde někdo s pomlázkou, máte možnost říct ne, že nechcete. Vaše práva jsou víc než nějaká tradice. Takže starejte se o sebe a doufám, že tento svátek nějak všichni přežijeme. Takže mějte se krásně a u další kapitoly bye. 👋💆

Slavic Love 2# [Countryhumans] (Pozastaveno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat