8. (Ztracený otec?)

33 2 0
                                    

O 5 měsíců a pár dní později v Rakousku-Uhersku
Pohled Československa🇨🇿
Byl už konec školního roku a učitelé nám uzavírali známky. Abych pravdu řekla, ta těžká práce přes rok se vyplatila, mám vyznamenání. Teď jsem do školy chodila ráda, jelikož se skoro už ani neučíme.
Bohužel dlouho jsem zase neslyšela o Sovětovi, ani o jeho otci. Doufám, že vyřešil to s Polskem, ale psal mi, že se nemám obávat. Doufám, že mi nelže. Mám svoji sestru nad vše ráda i když máme mezi sebou nějaké závažnější spory.
Dnes právě má odjet můj bratr Jugoslávie do Sarajeva společně s mým otcem. Popravdě jsem na to zapomněla, kdybych dneska nemluvila s Jugoslávií.
Jugoslávie: "Doufám, že mám všechno."
Říkal když si prohlížel svůj osobní batoh.
ČSR🇨🇿: "Určitě budeš mít, díval ses tam nejméně 5x."
Jugoslávie: "Já vím, ale-"
ČSR🇨🇿: "To bude dobrý. Nepotřebuješ tolik věcí na svoji obranu. Podle mě ti bohatě postačí ten nůž. Vždyť s vámi jede ochranka."
Jugoslávie: "Já vím, ale stejně. Oni jsou strašně divoký, hlavně v Sarajevu. Jsou tam-"
ČSR🇨🇿: "Vím, nepokoje a vzrostla tam kriminalita, jak se očekávalo, ale neboj, ty to s otcem vyřešíš. Určitě to nebude na dlouho. Hlavně zůstaň se mnou ve spojení."
Jugoslávie: "Zůstanu, neboj."
Naposledy mě objal na rozloučenou, než šel za svým otcem. Zamávala jsem mu na rozloučenou, společně s mými dalšími sourozenci a moji matkou.
Hned potom jsem zalezla do svého pokoje a přemýšlela jsem nad tím, co mi Sovět posledně napsal. Jelikož kromě toho, že mě přesvědčoval o tom, že Polsko nikdy nenapadne mi říkal něco o komunismu. Říkal, že tom by mohl vyřešit ten důvod, proč se lidi mají tak špatně, jelikož mi vysvětloval, že všechno bude všech a všechny společenské rozdíly budou vymazány. Což znamená, že lidé by nemuseli hladovět a nikdo by je tam nevykořisťoval. Ale podle mě by to nefungovalo, jelikož všichni si nemohou být stejný. Přece při každé práci jsou dělníci a nad nimi jsou další pozice, které vedou celou tu práci. Navíc ani ve společnosti to nejde. Všichni jsme tak moc odlišní, že prostě nejde nás hodit na stejnou rovinu. Ale problém je, že on o těhlech věcech nechce ani slyšet. Sice jakože připustil, že to má nějaké nedostatky, ale prý se to vyřeší v praxi.
Možná teď budu znít sobecky, ale podle mě ta monarchie je lepší než nějaký komunismus. Navíc popravdě ani nechápu, proč nad tím tak sní, když s největší pravděpodobností bude car a jeho ideje na komunismus se rozpadnou jako dům z hracích karet.
Po několika hodinách jsem dostala zprávu, že se mám dostavit na oběd. Doufám, že to bude něco chutného, jelikož z posledních německých jídel mám docela zácpu. Naštěstí bylo rizoto, takže konečně něco bez tlustého masa. Sice mám maso ráda, ale nemám ráda na tom ten špek a omastek. Chutná to jako tekutina v pevném skupenství. Sice vždy se to snažím sníst, ale potom mám asi hodinu potom pocit na zvracení.
Potom co jsme dojedli, tak nám máma bez oznámení řekla, že za pár minut by tu měl dojet Uherské Království.
ČSR🇨🇿: "Počkej?! Za pár minut?!!"
Rakousko-Uhersko: "Ano."
ČSR🇨🇿: "Mami, proč si mi to neřekla dřív?! Víš, jak-"
Rakousko-Uhersko: "Nemusíš se nijak připravovat."
To mě zaskočilo. Vždy totiž chtěla, abych vypadala co nejlíp.
Rakousko-Uhersko: "Navíc bude to neveřejné, takže se to nikam nedostane. Ani do novin."
ČSR🇨🇿: "Dobře a vůbec na jak dlouho tady bude?"
Rakousko-Uhersko: "Na jak dlouhou dobu bude chtít. Navíc vás už dost dlouho neviděl."
ČSR🇨🇿: "Pravda."
Potom jsem uslyšela jak někdo klepe.
Rakousko-Uhersko: "To určitě bude Uherské Království."
Řekla, když se otevřeli dveře. Byl tam (jak jste všichni určite uhádli) Uherské Království společně se stráží a se svým komorníkem.
Hned jak ho Rakousko-Uhersko sponzorovala, postavila se a šla k němu ho přivítat.
Rakousko-Uhersko: "Uherské Království, tak už jsi konečně dorazil. Čekala jsem na tebe celou dobu."
Uherské Království: "Taky jsem se na tebe těšil. Už je to dlouhá doba, co jsem tě neviděl."
Potom ho Rakousko-Uhersko přivedla ke stolu.
Uherské Království: "To jsou všechny tvé děti?"
Rakousko-Uhersko: "Abych pravdu řekla, chybí tady 1. Můj syn Jugoslávie šel řešit důležité věci do Sarajeva společně s mým manželem."
Uherské Království: "Takže jediný Jugoslávie. A kolik mu vlastně je?"
Rakousko-Uhersko: "21 let."
Uherské Království: "Ten čas pěkně utíká, že?"
Rakousko-Uhersko: "Ano, to je pravda. Nemůžu uvěřit, že zachvilku moje děti budou dospělé."
Uherské Království: "Nevadilo by ti kdybys mi je všechny představila?"
Rakousko-Uhersko: "Myslím, že nejstarší dcera ti může všechny představit."
Hned jak to dořekla, tak se podívala na mě. Byla jsem sice nervózní (což asi všichni moji sourozenci), ale rozhodla jsem si stoupnout a představit všechny. Samozřejmě, představila jsem jenom jména a věk, jelikož i když jsou to moji sourozenci, tak nevím, jaké mají přesný zájmy.
Uherské Království: "Všichni jste pořádně vyrostli. Škoda, že tu není váš otec."
Rakousko-Uhersko: "Neboj, určitě se s ním v blízké době shledáš."
I když tohle nebylo to nejlepší setkání (jelikož jsem neměla čas se připravit), nestěžuju si, jelikož vím, že by to mohlo skončit hůř.
Maďarsko🇭🇺: "Hele, co si myslíš o našem strýčkovi?"
ČSR🇨🇿: "Co bych si měla myslet?"
Maďarsko🇭🇺: "Jak na tebe působil?"
ČSR🇨🇿: "Jako normální strýc? Co tím chceš naznačit?"
Maďarsko🇭🇺: "Nepřipadalo ti divný, jak se nám vůbec nedíval do očí? A jak se-"
ČSR🇨🇿: "Maďarsko prosimtě. Nedělej žádné konspirační teorie. Ještě tě někdo uslyší a stane se z toho pomluva."
Maďarsko🇭🇺: "Ale-"
ČSR🇨🇿: "Maďarsko, dost! Běž si s tím třeba za Polskem, ale já s tím nechci mít nic společného."
Potom jsem přidala do kroku a šla jsem víc dopředu ke svému strýci. Podle mě budu mít blíže k strýci než k matce, jelikož biologicky je mi blíž.
Došli jsme do návštěvnické místnosti, kde jsme si všichni sedli na židle.
Po pár minutách představování sami sebe, naše zájmy, koníčky o prostě obecně o všem nám Uherské Království říkal o svých cestách. Jelikož on nebyl nástupcem na trůn, měl hodně času dělat věci které ho bavili. Jako cestování, kde nám ukázal i fotky. Byl v hodně zemích, dokonce se tam prý potkal i s Ruskou prozatímní Vládou a prý se stali dobrými přáteli. Sice jsem se ho chtěla zeptat na jeho osobnost, ale dřív, než jsem přišla na slovo, tak řekl, že se už moc nestýkají, jelikož oba už necestují a ani si nepíšou. To je škoda, ale zároveň chápu, že když přestali cestovat, tak asi neměli o čem se bavit.
Podívala jsem se z okna a zjistila jsem, že jsme celý odpoledne strávili s Uherským Královstvím. Proto jsem se v devět hodin večer s mými sourozenci omluvila a šla jsem do svého pokoje. Sourozenci udělali to stejné, jelikož ven jít nemůžou a myslím si, že popravdě jsou z téhle interakce taky trochu vyčerpaný.
Když jsem si lehla do postele, začala jsem přemýšlet nad tou interakcí, co jsem měla s Maďarskem předtím. Abych pravdu řekla, mám trošku z něho divný pocit. Jakože proč se tak moc přeříkával a zasekával se, když nám povídal o těch svých cestách. Jakože samozřejmě určitě to neměl připravený, ale on se třeba zastavil na několik minut než zas začal. A taky mi nehrálo to, že je právě tady v té době, kdy tu není jeho bratr. Jakože psal mu, že tu přijede, ale proč si vybral právě ten datum, kdy tady nebude? Samozřejmě je tu možnost, že o tom nevěděl a že vše je jen náhoda, ale tím pádem, proč by mu to Rakousko-Uhersko dovolila? No i když Rakousko-Uhersko je takový extrovertní countryhuman, takže se ani nedivím, že si klidně k sobě pozve několik countryhumanů naráz. A já to pak mám všechno snášet. Proto radši zůstávám ve svém pokoji i když to může být ode mě neslušné. Ale radši budu někde sama než být středem pozornosti.
Mezitím u Rakouska-Uherska v pokoji
Pohled Rakouska-Uherska
Uherské Království: "Rakousko-Uhersko už jim to musíš někdy říct. Vždyť přece Jugoslávii je už 21 a měl by to vědět."
Rakousko-Uhersko: "Já vím, ale co by na to řekl můj manžel, že jsem několikrát spala s tebou. Horší je, že chtěně."
Uherské Království: "Říkal jsem, že si mě máš vzít, když jsem otec tvých dětí. A navíc nemusela bys vychovávat navíc Československo. Možná by ses u mě měla líp jak u mého bratra."
Rakousko-Uhersko: "Jen jsem chtěla světlou budoucnost pro své děti. Proto jsem si vzala Rakouské Císařství."
Uherské Království: "Ale určitě víš, že jsi mi tím ublížila. Velmi."
Rakousko-Uhersko: "Já vím a nikdy mi to neodpustíš, ale nechápu proč se prostě nemůžeme oba dva jít dál a zapomenout na to. Nikdo to neví a možná by to tak mělo zůstat. Nebudu naštvaná, když si najdeš někoho nového a možná by to tak i mělo být."
Uherské Království: "Ale já nemůžu. A to, že bych měl souložit v posteli (a nebo dokonce žít) s někým jiným mi moc dobře nedělá."
Rakousko-Uhersko: "Neříkej, že by ti vadilo souložit s nějakou mladou dámou."
Uherské Království: "Ale já nikoho jiného nechci. Chci tebe a jenom tebe."
Rakousko-Uhersko: "To je pěkné, ale prosimtě zapomeň na to, co někdy bylo. Prostě se posuň dál, třeba-"
Uherské Království: "A KDY KONEČNĚ POCHOPÍŠ, ŽE SE SNAŽÍM, ALE PROSTĚ TO NEJDE!!!"
Rakousko-Uhersko: "Panebože vzmuž se! Už si dost starý na to, abys tohle zvládnul. Možná by si ani neměl nikdy zdědit tenhle trůn."
Uherské Království: "Ale mě ve škole nikdo na tyhle situace nepřipravoval a nikdo mě neučil jak je řešit. Zato na trůn se naučit dá, ale-"
Rakousko-Uhersko: "Jak se opovažuješ tenhle malý přešlap-"
Uherské Království: "TOHLE JE PODLE TEBE MALÝ PŘEŠLAP?! MÍT SE MNOU DĚTI A POTOM MI PLÁCHNOUT ZA MÝM BRATREM?!"
Rakousko-Uhersko: "Buď potichu, ještě tě někdo uslyší."
Uherské Království: "TAK AŤ!!! AŤ VŠICHNI SLYŠÍ JAKÁ SI VYPOČÍTAVÁ D**KA!"
Dal mi facku, která sice nebolela. Nebo bolela, ale ne tak moc jako ta slova.
Měla jsem slzy v očích když vztekle vyšel z dveří. Chtěla jsem to vyřešit nebo nějak usmířit celou situaci, ale asi to nemá cenu. Vím, že dokonce života se mu budu muset nejspíš vyhýbat.
Ale horší je to, že jestli nás někdo slyšel, tak se začnou šířit pomluvy (což vlastně je pravda), že jsem s ním spala. Ale nevím, co řeknu svými manželovi. Nevím jestli mám tuhle pravdu opravit nějakou lží, nebo říct pravdu. Nevím, komu jinému se svěřit a nebo co udělat.
Lehla jsem si na na zem a slyšela jsem dupot koní. Samozřejmě, že odjel. Byť, co jiného by tady dělal. Myslím, že ráno moudřejší večera. Počkám a uvidím, jak dále pokračovat.
Zvedla jsem se země a lehla jsem si do prázdné manželské postele. Doufám, že se Rakouské Císařství vrátí. Možná to říkám poprvý, ale teď mi fakt chybí.
Další den ráno
Pohled Československa🇨🇿
Byla neděle ráno, když jsem ležela v posteli úplně bez života a pocitů. Nemůžu jít ven, jelikož mám hlad a neměla jsem snídani, ale je ještě dost brzo na snídani. Nechápu, proč jsem nemohla dospat. Je to snad z toho, že je tu někdo nový? Blbost. Bylo tady hodně cizích lidí a countryhumans a já jsem v klidu vyspávala do deseti. Možná bych mohla přemýšlet nad tím, co si dneska vezmu na sebe. Stejně jako zítra a pozítří.
Když jsem se oblíkala, vrazila do mého pokoje moje sestra Polsko.
ČSR🇨🇿: "Polsko, když chceš chodit-"
Otočila jsem se a hned přestaly jelikož jsem viděla, že brečí.
ČSR🇨🇿: "Co se proboha stalo?"
Posadila jsem si ji na postel.
Polsko🇵🇱: "Tá-ta."
ČSR🇨🇿: "Táta, co?"
Podala mi zprávu, která byla adresována nám všem. Tedy bylo tam napsáno hlavně Rakousku-Uhersku, ale potom tam k tomu bylo napsaný a jejím dětem. Byla to zpráva z nemocnice, což bylo napsaný na rohu.
Věděla jsem, že bych si to neměla číst, ale Polsko mi nedokázala povědět, co se k u všech čertů stalo.
To, na co jsem tam ale narazila, mě zamrazilo.

Slavic Love 2# [Countryhumans] (Pozastaveno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat