Yarim saat sonra kardeşinin odasına gelen Bawer Zelalı odada bulamamanın korkusuyla odadan çıkıp koridorda bagırmaya başladı."Zelal nerdesin"hemşireyi bulup kardeşini sordu ama hemşire Zelalı odada bırakıp çıktığını söyledi.
Saatler geçti Bawer hala kardeşini bulamamıştı .Hastene kamera görüntülerini izleyen adam çılgına dönmüştü.Zelal hastene girişinden üç ve ya dört metre uzakta duran plakasız bi arabaya ağlayarak binmişti.
Çoğu insan passat arabayı tercih etdiği ,hatta kendilerinin bile bi kaç passat arabası oldukları için kimle gittiğini bilemiyordu.Bu yüzden polise haber vermişti.Kardeşinin yine bi delilik yapıb dün yaptığı gibi intihar girişiminde bulunması korkutuyordu adamı.
Akşama doğru polisden gelen haberle Bawer çılgına döndü ve Dağlı konağına yol aldı.
Karahasan konağının az önce altını üstüne çevirmişti Bawer.Annesiyle büyük bi kavga etmişti.Zelalın intiharını evdekilerden gizlesede kaybolduğu an çılgına dönüşmüştü.Ve annesine "eğer kardeşime bi şey olduysa kendine bi şey yaptıysa kendiniz için mezar kazın "demişti.
Üstüne üstülük ne Yaver ağa nede Ziver ağa ortalıkta yoktu.Aramalara cevapda vermiyorlardı.
Kafayı yemek üzereydi şuan saglıklı düşünemiyor hatta Zelalın ortadan kaybolmasında babası ve dedesindende şüpheleniyordu.
"Annemle böyle konuşamazsın abi "diyen küçük kardeşi Önderde Bawerin gazabından nasibini almıştı.Düşmana saldırır gibi saldırıb ağzını burnunu kırmıştı Önderin Bawer.
Şimdide polisden gelen haberle delirmiş durumda Dağlı konağına yol almıştı.
Bu gün her kes sanki Bawerin sabrını sınıyordu.Gün bitmeden birilerinin kafasına sıkmasa iyiydi.
Arabanın tekerliklerinden çıkan tiz bi sesle arabayı Dağlı konağının önünde durdurdu.Korumalar önceden aldıkları talimat nedeniyle kapıdan uzaklaştılar .Kapıyı deli gibi yumruklarıyla döverken kapının açıldığını gördü.Kapının önünde duranın gözleri o kadar tanıdıktı ki.Aynı Neslihanın gözleri gibiydi .
Renkleri benzesede bu gözlerin ardında başka bi şey vardı .Adını veremedi o anda hipnotize olmuş gibi karşısındakı kişiyle bakışıyordu.
Onların göz temaslarını kesen tanıdık ses oldu "Bawer ağa hoş gelmişsen "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Zıt kutuplar " Farklı insanların farklı cehennemi
Teen FictionÖfke insanın en katı düşmanıdır derler ,bu laf öylesine söylenmiş bi laf değil.Bir çok insan öfkesinin kurbanı olur.Bu seferki kurban oydu Bawer.Bawer Karahasan.Yaptığı haraketle kendi dahil bi kaç hayatı zındana çevirdi. Ama asla pişman olmadı yine...