8 bölüm

31 14 14
                                    

Canımgiller merhabalar nasılsınız...

Elinde kırmızı bi duvakla odaya geri dönen Zelal "buldum abi "diyerek abisine uzatdı duvağı.

Bawerin duvağı kaldırarak kafasına örtmesine engel olmak için iki adım geriledi Meriç "bu gelinliğin tarzına uygun değil duvak o yüzden takmadım istemiyorum ."dedi Bawer.

"Ben tarzınla falan ilgilenmiyorum Meriç hanım gelinlik diye giydiğin şeyin çoğu yeri dantel tül vücudun gözüküyor adamı hasta etme "dedi Bawer tıslayarak .

"Tamam anladım ama bi şartım var ."Meriç kendi şartını ileri sürücekti.

"Ne şartıymış bu Meriç hanım ?"sorusu soran kocasına ."sen de üzerini değiştirip güzel bi takım elbise giyeceksin "dedi kadın .Madem Bawer ona istediğini yaptırmak niyetindeydi Meriç de çok güzel kendi istediklerini yaptırırdı.

"Benim kendim için damatlık almadım "kısaca demişti genç adam .

"Sorun yok bi kere Zelalın doğum gününde siyah bi takım elbiseyle gelmiştin buraya ,eminin ondan sen de yüzlerce var birisini giyersin işte ."dedi bi kaç ay önce Zelalın doğum gününde adamın üzerinde gördüğu  takımı hatırlatarak .

"Tamam Allahın cezası dediğin gibi olsun ."teslim olmuştu Bawer konağa gidince üzerini değiştirecekti.

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Düğün karahasan konağının avlusunda olucağı için  düyüne davetli her kes Karahasan konağına yol almıştı.

Konakta her kesin mutlu mesut dans edip eğlenmesine içindeki kanlarla kalbindeki yaralarla seyirci kalan Neslihan'dı.Meriç İstanbul'dan gelen arkadaşlarıyla sohbet ederken Bawer'in Meriç'in yanında olmadığını görerek gidip adamı bulmaya niyetlendi genç kadın .Kaç gündür ne telefonlarına ne mesajlarına cevap vermiyordu.
Yazdıği son şeyse "Ness  bizim bundan sonra görüşmemiz doğru değil ,ne seni nede Meriç'i kötü duruma sokmak istemem .Ben senin vicdan azabın olmak istemiyorum .Lütfen beni anla .Benim için o kadar zor ki daha da zorlaştırma kurban olduğum "mesajıydı.

Gidip Bawer'i bulup konuşması gerekiyordu Neslihan'ın  böyle kolay olamazdı olmamalıydı .
Konağın ikinci katından merdivenlerle avluya inmek üzere olan sevdiğini gördü Neslihan .Sanki biri tarafından yumrukla vurulmuş gibi arkaya doğru bi' kaç adım yalpaladı .Bawer gidip üzerine takım elbise giymişti.

Bawer gidip üzerine takım elbise giymişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Neslihan adamı izlemeğe devam etdi .Meriç'in yanına oturan Bawer "Oldumu beğendin mi ?"diye sordu Meriç'e .Az önce ona koyduğu şartı hatırlatırcasına  .Meriç kaşının birini kaldırarak dudağını ısırarak "Oldu hem de çok güzel oldu "dedi cilveli bi şekilde .

Neslihan sadece olayları izliyordu  .
Birinin ölmesi için bi 'mermi ve ya bıçak gerekmezdi. Bazen bi' bakış , bi' söz, yaptığınız bi 'eylem karşınızdaki insanın ölümüne sebep ola bilirdi .Neslihan'da ölüyordu son çırpınışlarıydı yaralı kalbinin ,sevdiği adamın damatlıkla kuzeninin yanında durması öldürüyordu genç kadını ,ruhu dar ağacından asılmış nefesi boğazında tıkalı kalmıştı .

"Zıt kutuplar " Farklı insanların farklı cehennemiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin