2

26 3 1
                                    

Siz hiç kendi hayatınızın pahasına birini korumak için cehennem gibi bir gere düştünüz mü?

Ben düştüm ve belkide hayatımın, tüm emeklerimin çöp olacağı bir göreve çıkıyordum. Ne yapabilirdim ki? Kardeşimi korumak için herşeyi göze almayı kabul etmiştim öyle değil mi?

"Hazır mısın Naz?" Bestenin konuşmasıyla seslendim "Evet" Beste kapıyı açıp içeriye girdiğinde beni başta aşağıya süzdü. "Oha çok iyi olmuşsun kızım" ona buruk bir gülümsemeyle karşılık verdim. Aynadan kendime baktığımda, kırmızı dar bir elbise ve göğüslerim dolgun olduğu için kendisini çok belli ediyordu.

 Aynadan kendime baktığımda, kırmızı dar bir elbise ve göğüslerim dolgun olduğu için kendisini çok belli ediyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Kolye hariç)

Saçlarımıda düzleştirip odadan çıktık. Aşağıya indiğimizde hepsi aşağıda bizi bekliyorlardı. Kutay'ın gözleri Beste'deydi ve Beste'ninde hakkını yiyemezdim. Oda çok güzel olmuştu. Üzerinde mavi dar bir elbise vardı ve göğüsleri adeta ben burdayım diye bağırıyordu.

 Üzerinde mavi dar bir elbise vardı ve göğüsleri adeta ben burdayım diye bağırıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kimse bir şey demeden dışarıya çıktık. 3 araba vardı. Beste ve Kutay bir arabaya. Kerem ve kılıç'da diğer arabaya bindi. Ben orda öylece dururken Atlas geldi. Gözlerimiz kesiştiğinde o beni, ben onu süzüyordum. Siyah bir gömlek ve siyah bir pantolon gitmişti. Kasları çok belliydi ve benim gözlerimde kaslarında oyalanıyordu.

Ve onunda gözleri benim göğüslerim de! Rahatsızca kıpırdandım ve oda bunu farketmiş olcakki bana doğru yürüdü. Bir şey demeden şoför koltuğuna geçince bende ön koltuğa geçtim.

Aklımda binlerce soru vardı. Neden beni seçmişti? Şuan kardeşim iyiyim miydi? Benim hayatımı nasıl biliyordu?

Titrek bir nefes alıp başımı cama yasladım. Nereye gittiğimizi bile bilmiyordum...

"Bir davete gidiyoruz. Ve hepimizin bir adım var. Senin adın Esila kıral ve bende Rüzgar kıral"

Ne! Yoksa evlimiydik? Ah umarım öyle değildir.

"İkimizde kardeşiz." Bana yandan bakış atıp önüne döndü. Ahh, harika rezil olmuştum. "Diğerleriyle pek irtibata geçmiceksin o yüzden diğerlerinin adını bilmene gerek yok. Davete gitme amacımız Serhat kalaycı. Bu adamı baştan çıkaracaksın. Ve üst katlarda bir oda var muhtemelen seni kendi odasına götürecektir. Onu etkisiz bir hale getir ve içeride ki uyuşturucu paketlerini bul."

TUZAK +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin