3

20 2 0
                                    

Herkese selamm. Bildiğiniz üzere bir duyuru yapmıştım sağlık sorunlarım için.Fakat şuan biraz daha iyi olduğum için yarıda yazdığım bölümü tamamlamaya karar verdim.

Şuan rahatsız olduğum için yazım hatalarına kusura bakmayın lütfenn. Umarım beğenirsiniz sevgili okurlarım.

iyi okumalarrrrr
💋💋

Yatağımda bir sağa bir sola gidip geliyordum. Hiç uyuyamıyordum bile! Hem bu gün ki olanları hemde Atlas'ın söyledikleri aklımdan çıkmıyordu.

Siktir ne diye bunları söylemişti ki?

Yataktan yavaşca kalkıp aşağıya indim. Görünüşte Atlas salonda değildi. Muhtemelen odasında uyuyordu

Mutfağa gidip kendime su doldurdum. Suyu mu içtikten sonra dolaba yönelip atıştırmalık bir şey var mı diye bakmaya başladım.

Kendime sandviç yapmış ve oturup yiyordum. Ama boğazımda kalacak sesler duymaya başladım.

Evet bu birinin inleme sesiydi!

Ah siktir, Atlas biriyle mi sevişiyordu şuan? Sesler daha çok şiddetlendiğinde sanki onları duymuyormuş gibi yapıp sandviçimi yemeye devam ettim

Sadviçimi yiyip masamı topladım. Odama gitmek için kapıya yönelmiştim ki birine çarpmam sonucu direk durdum.

Başımı kaldırdığım da karşımda ki Atlas'dı üstü çıplak altında da sadece şort vardı.

Onu süzdükten sonra bakışlarımı yüzüne çevirdim. O ise göğüsleri me bakıyordu.

SİKTİR BEN ŞUAN KARŞISINDA GECELİKLEYDİM

Beste bana oldukça açık bir gecelik getirmişti ve bende hava sıcak diye onu giymiştim.

Ben bunu nasıl unutmuştum?

Göğüslerim oldukça büyük olduğu için çok belliydi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Göğüslerim oldukça büyük olduğu için çok belliydi. Tam gideceğim esnada Atlas beni tuttu. Ona kaşlarımı çatık bir şekilde bakarken o beni daha çok duvara sıkıştırdı

"Birileri bu evden böyle rahatça gezmek için fazla cesur" Fısıltısı tüm bedenimi ürpertirken ona kaşlarımı kaldırdım.

"Birileri etkilenmemek için hazırlıksız" Atlas kaşlarını havalandırırken başka birinin sesini duydum.

"Atlas?" Muhtemelen yattığı kadındı. Atlas benden hâla geri çekilmemiş bir şekilde bana bakıyordu.

"Sevgilene yakalanmak istemezsin öyle değil mi?" Onu omzundan hafifçe itip geri çekilmesini sağladım.

TUZAK +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin