kanae bana o gözlerle bakma!

66 5 0
                                    

Not:
Saneminin kıskandığı çocuğun adı yumadır.

Kanaenin anlatımıyla;

Sanemiye ve yumaya baktığımda ikiside birbirine kitlenmişti resmen! Neden birbirlerine nefret dolu bakıyorlardı ki?

Kanae:öhm öhm bir sorununuz mu var??

Sanemi:bilmem bazı kuş beyinliler dik dik bakıyorda!

Yuma:sen kime kuş beyinli dediğini sanıyorsun?!

Sanemi sırıtarak yumanın üzerine yürüdü hızlıca ortalarına geçip saneminin önünde durdum öfkemi belli etmeyerek sanemiye baktım.

Kanae:sanemi-kun lütfen sakinleşin neden kavga ediyorsunuz ki?

Sanemi:arkadaşının canı biraz dayak istemiş belli ki bende o na bunu vericem, ne var ki bunda? Güzel kelebeğim.

Yuma:güzel kelebeğim derken? O senin nerden kelebeğin oluyor!?

Sanemi:kanaeye nasıl sesleneceğime de, sana mı sorucam?

Kanae:YETER KESSİN ŞUNU! KOS KOCA ADAMLAR NAPIYORSUNUZ SİZ? ÇOCUK GİBİ KAVGA EDİYORSUNUZ RESMEN!!

anlık sinirle bir anda öyle bağırınca ellerimle ağzımı kapattım, gerçekten benden mi çıkmıştı o ses?

İkiside bana meraklı gözlerle ve şaşkınca bakıyordu, ah gerçekten çok utanç verici. Derken birisi imdat'ıma yetişti!

Tomiaka:günaydın, nasılsınız?

İşte bu! Tomiakaya çok borçluyum şu anda!!

Sanemi:günaydın!

Kanae:günaydın tomiaka-san!

Yumaya günaydın demesi için baktığımda resmen hem tomiakayı hemde, sanemiyi öldürcek gibi bakıyordu, çok sinir bozucuydu!

Kanae:yuma lütfen sanemiye ve tomiakaya öyle bakmayı keser misin? Bu bakış çok kaba!

Kanae:ve günaydında demelisin. İnsanlara cevap vermeyip, umursamıyormuş gibi yapman kötü bir şey!

Yuma:öff günaydın!

Yuma çok sert bir sesle konuşmuştu, bu hiç hoş değildi! Neden bu kadar serti ki?

aşkın gerçek hikayesi ♡SaneKana♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin