Saneminin anlatımıyla;
Kanae onu dediğinde ağzımı açamadım, sessizce ve şaşkınca kanaeye baktım, sadece bakabildim.
Gözleri ammada güzeldi ışıl ışıl sanki yıldızları izlemek gibiydi gözleri çok güzeldi çok derindi baktıkça kayboluyordum...
Ben bunları düşünürken kanae bir elimi tutup diğer eliyle de göğüsüme yani açıklık kısmıma dokunup yaklaşmıştı! Kalp'im hızla atıyordu ne oluyordu? Kızardığımı hissediyordum.
Kanae:sanemi shinazugawa.
Sanemi:kanae kochou.
Kanae bana iyice yaklaştı. Gözlerini kapatı dudaklarını dudaklarıma değdirdi kalp'im daha hızlı atmaya başladı.
Belini hafif bir şekilde kavrayıp iyice kendime çektim, ikimizin de kalp'i hızla atıyordu biz birbirimize aitik. Kanae bir çiçek kadar güzel ve zarifti Ben ise, bir kasırga kadar tehlikeli ve güçlüydüm
Biz birbirimiz için yaratılmıştık...Kısa süre sonra nefes alma ihtiyacıyla ikimizde geri çekilmiştik kanae bana o güzel gözleriyle bakıyordu. Gözleri çok güzeldi ama daha fazla bakarsa sorun yaşicaktık sanırım.
Sanemi:kanae bana o gözlerle bakma artık!
Kanae:ama sevdiğim adama bakmamda ne var kii!
Sanemi:biraz daha öyle bakarsan ikimiz içinde hiç iyi olmicak mesela!
Kanae kızarmış bir şekilde gözlerini kaçırmıştı bu hali çok komikti, gülmemek için kendimi zor tutuyordum!
Biraz sohbet ettikten sonra kanae tekrar gözlerimin içine baktı ben yapma dedikçe yapıyordu! İnat bu kız resmen!
Kanae:Sanemi-kun seni seviyorum!
İşte bunu diyceğini tahmin etmemiştim, kızardığımı hissettim kanae ise bana gülümseyerek bakmaya devam ediyordu.
Sanemi:b-bende seni s-seviyorum.
Kanae:kızarmışsın ne tatlıı!
Hass- kızardığım o kadar mı belli oluyordu?! Offf kanae karşında ki kişiyi nasıl bu kadar kolay utandırabiliyorsun acaba?!
Kanae:eh hadi konağa gidelim yaralarım tam iyileşmedi hatırlatırım aoi endişelenmiş olmalı!
Sanemi:aoi'den büyüksün bir şey olmaz.
Kanae:evet doğru büyüğüm ama aoi oldukça sinirli bir kız o yüzden hızlı ol!
Birden kanae elimden tutup koşmaya başladı kızarmadan edemedim ama bir andan da mutlu hissetmiştim gülümseyerek bende koştum
Kısa süre sonra kelebek konağına varmıştık. Kanae hızla bana sarılıp konağa girdi arkasından gittim gitmesine de kanae ne ara yatağa yatmıştı aw bir dakika olmuştu daha!
Yanına gidip kafa mı karnına yasladım kanae ise saçımla oynuyordu huzur bulduğum şeylerden birisi olabilir!
Uykumu getiriyordu ama bir o kadar da huzur vericiydi! Bu kız gerçekten büyüleyiciydi...
Ben bunları düşünürken içeriye shinobu ve giyuu girmişti ulan biraz medeni olur insan çat kapı girdi bunlar!
Shinobu:nee-san daha iyi mis- NEE-SAN!
Kanae:efendim shinobu!
Tomiaka:ben susma hakkımı kullanıcam sanırım...
Sanemi:sen zaten hiç konuşmuyosun ki! Hep sus sen zaten!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
aşkın gerçek hikayesi ♡SaneKana♡
Romancesaneminin kanaeye olan hisleri giderek güçleniyordu büyük bir tutku ve aşkla seviyordu onu fakat hislerini bir türlü söyleyemiyordu~