kanae bana o gözlerle bakma!

60 4 9
                                    

Kanaenin anlatımıyla;

Sanemi ile sevgili olmuştuk harika bir gündü benim için tabii sanemininde öyledir umarım!

Oldukça yorgundum sanemi gider gitmez uyumayı planlamıştım, ama o başımdan hiç gitmemişti.

Benim için sorun yoktu yanımda oturup bana bakıyordu hafif bir tebessüm, ediyordu oldukça sevimliydi!

İkimiz de göz temasından hiç kaç mıyorduk oldukça güzeldi ama uykumuda getiriyordu!!
(La bi sus başka kız olsa heycandan geberir bu uyku diye anırıyor)

Saneminin elini birden kafamda hissettim kafamı okşamaya başladı! Bu daha da uykumu getiriyordu uzandım, ve elini tutum çekmesini istemiyordum,

Nede olsa rahatlamamı sağlıyordu kısa süre sonra uyuya kalmıştım oldukça iyi hissettiriyordu sevdiğim adam yanımda olunca mutlu olmamamın imkanı yoktu!

Bir kaç saat sonra uyanmıştım uyandığımda sanemi yoktu endişelenmiştim yataktan ağır ağır kalkıp yürümeye başladım

Bahçeden bağırma sesleri geliyordu yuma ve saneminin sesiydi sanırım, zarzor gittim uzaktan onları izlemeye başladım napıyordu bunlar?

Ben bunları düşünürken shinobu yumayı tomiakada sanemiyi tutmaya çalışıyordu birden daha da bağırmaya başladılar

Yuma:KAÇIK HERİF KANAE SENDEN NASIL HOŞLANDI?! YARA İZLERİYLE KAPLI PSİKOPAT MANYAK HERİFİN TEKİSİN SEN!

Sanemi:DÜZGÜN KONUŞ LAN S!KT!Ğ!- MİN APTALI! BU YARA İZLERINE SAHİP OLMAK BENİM MI SORUNUM LAN?!

Yuma:EVET BENCE SENİN SORUNUN AÇIKLIĞINA BAKARSAK EVET! BU SENİN SORUNUN!

Noluyordu neden kavga ediyorlardı ağır ağır yürümeye başladım, ama fazla bağırıyorlardı yanlarına gitmek konusunda kararsızdım.

Shinobu:YETER ÇOCUK GİBİ KAVGA ETMEYİ BIRAKIN!

Shinobunun yumayı tomiakanında sanemiyi tutmakta epey zorlandığını gördüm, kısa süre sonra yanlarına gittiğimde aoi de arkamdan, koşarak gelip kolumdan tutu

Aoi:kanae-san! Dinlenmen gerekliydi neden burdasın?!

Kanae:iyiyim aoi sorun yok.

Sanemi ile Yumaya baktım

Kanae:sadece bu bağırma sesleri nerden geldi onu merak etmiştim.

Shinobu:Nee-san ben sana sonra anlatırım merak etme!

Shinobuya hafif gülümseyerek baktım, sanemiye baktığımda ise yüzüme bakmıyordu öfkeliydi yumaya kitlenmiş bakıyordu ama neden?

Sanemi:tomiaka bırakmayı düşünüyor musun? Yoksa seni yumanın üzerine mi fırlatim?

Tomiaka:ayıp ettin lan o kadar kavgada seni tutuk sen geliyon beni şu tipsize fırlatıyon kırıldım!

Tomiaka sanemiyi bırakır bırakmaz saneminin elinden tutum

Tomiaka:ay yemedik kocanı be!

Kanae:yiyemezsin zaten!

Tomiaka yumayı kolundan tutup gitti sanemiye baktığımda biraz sakinleşmiş gibi duruyordu

Kanae:biraz konuşabilir miyiz?

Sanemi:pekâlâ

Saneminin elini sımsıkı tutup ormana doğru yürüdüm baş başa konuşmak istiyordum, her kız gibi bu benim hakkımdı bir kere!

Bir tane kütüğe oturduk saneminin iki elini tutup gözlerinin içine baktım oldukça güzel gözüküyordu

*Kanae pov;biraz sinirli gibi ama oldukça güzel gözleri var*

*Kanae pov;biraz sinirli gibi ama oldukça güzel gözleri var*

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sanemi:kanae bana o gözlerle bakma!

Kanae:neden ne olmuş kii? Nasıl bakmamı istersin??

Sanemi:öyle bakma yeterli.

Kanae:sanemi-kun

Sanemi:efendim kanae-san

Kanae:biz sevgiliyiz öyle değil mi?

Sanemi:evet.

Kanae:benden ne saklıyorsun peki? Anlatır mısın? Sabah ne oldu yumayla? Neden bağırıyordunuz?

Sanemi uzun bir süre sessiz kaldı konuşmasını bekledim, ama ağzını bıçak açmamıştı inatçı jojuk!

Kanae:söylicek misin?

Sanemi:yuma kanae senin gibi bir psikopatla sevgili olamaz yaralarına bir bak gibi şeyler söyled-

Saneminin ağzını kapatıp gözlerinin içine baktım.

Kanae:sakın o cümleyi bitireyim deme! Bir insan neden dış görünüşe baksın ki?! Ben senin kişiliğini sevdim bir kere!

aşkın gerçek hikayesi ♡SaneKana♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin