kanae bana o gözlerle bakma!

60 5 3
                                    

Shinobunun anlatımıyla;

İçeriye girdiğimizde ablam ve sanemi çok yakkındı sinirden köpürecektim, resmen ablama nasıl bu kadar yaklaşabiliyordu?!

Shinobu:derhal kalk ablamın üzerinden!

Sanemi:yok ya kalkmazsam ne yaparsın? Hem sana ne kardeşim, gelecekte ki karıma da mı sarılamicam!

Anlık sinirle saneminin omzuna vurmaya başladım o ise dimdik duruyordu! Hıncımı alamayıp tam kasıklarına tekme atıcakken bacağımı tutup kendisine çekti!

Yere düşmüştüm, resmen bu şeyefsiyz de durmuş sırıtarak bana bakıyodu gıcık şey!

Kanae:lütfen yapmayın shinobu sen iyi misin?

Shinobu:hee çok iyiyim! Yer çok güzel sende gelcen mi?

Kanae:yok sağol

Ablam gülümseyerek bize bakarken tomiaka gelip elini uzatı elini tutup kaltım.

Shinobu:sağol

Tomiaka başıyla işaret verdi Allah'ım insan konuşur bu başıyla işaret veriyor!

Tomiaka sanemiye döndü gene boş boş bakıyodu şu beyaz gafaya

Tomiaka:bir kızı yere düşürcek kadar karaktersiz misin?

Aha kaos olucaktı hehehe acaba hangisi mezarı boylicaktı? Merak ediyodum her insan gibi!

Sanemi:napsaydım ultra zekâlı bu bize lazım yani! Hem sen konuşabiliyor muydun?

Tomiaka:hee bak dilim var gösterim bak!

Tomiaka sanemiye dilini çıkarmıştı bu haleri harbiden de çok komikti! Ablamla ufak kıkırdadık kıkırdamaz olaydık ilk defa insan görmüş gibi baktılar.

Sanemi/tomiaka aynanda:hayırdır? Gülüncek ne var kardeşim!

Birbirlerine baktılar bu haleri daha da komikti gülmekten geberecektik!

Sanemi/tomiaka aynanda:beni taklit etme lan!

Ufak bir sessizlik oldu gülmekten ölücektik ablamla bunlar ise birbirlerine bakmaya devam ediyordu

Bu sessizliği ablam bozmuştu tabii!

Kanae:öhm öhm bakışlarınızla aşk mı yaşıyorsunuz? Ne bu bakışlar hoy maşallah! Âşık gibi bakıyorsunuz!

Sanemi:ÖĞK ASLA BE BU GARA GAFALİYE ÂŞIK OLAMAM BEN!

Tomiaka:AY BEN SANA ÇOK MERAKLIYDIM SANA ÖĞK BEYAZ GAFALİ!

Böyle böyle 1 hafta geçti ablam daha iyiydi yeni görevlerine gidiyordu, sanemi ile tomiaka didişmeden edemiyordu tabii!

Ee ben boş durur muyum? Duramam! Yani benimde bir şeyler yapmam, gerekiyordu kagaya-sama'dan görev dileniyordum!

Ama kagaya-sama son zamanlarda iblislerin çok güçlü olduğunu söyleyip kelebek konağında durup çalışmamın, daha uygun olduğunu söylüyordu!

Böyle böyle seneler geçti ben 18 yaşıma ablam 21 yaşına kanao ise 16 yaşına girmişti tabii kanao hala şu parayla karar vermeye devam ediyordu!

Ablam bunun daha uygun olduğunu söyledi kendi kararlarını bir gün verebileceğini, ama âşık olmasını beklememiz gerektiğini söyledi!

Ama hala kimseye âşık olmamıştı! Yani aslında olmuşta olabilirdi! Sonuçta tanjiro ile çok yakkınlaşıyorlardı şüphe etmedim değil!

Tabi bende boş durur muyum? Durmam yani duramam! Tomiaka ile sevgiliydik aslında her şey baya bir hızlı ilerlemişti tek sorun tomiaka şu an 21 yaşında!

Ama olsun reşitim sonuçta hehehe

aşkın gerçek hikayesi ♡SaneKana♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin