Akşam olmuştu hava kararmıştı iyice katanamı alıp etrafa iyice baktım,
neredeyse kalp'im duracaktı.Arkamda bir el hissettim ani refleksle geriye doğru zıpladım ve aşağı baktığımda... OYDU BAHSEDİLEN İBLİS!
Douma:ahh merhaba canım! Ben douma memnun oldum tanıştığımıza!
Cevap vermedim katanamı kılıfından hızlıca çıkarıp iki elimle sıkarak tutum
Douma:ne güzel bir kızsın öyle seni yemek için sabırsızlanıyorum! Fakat, yiyceğim kızın ismini bilmemek kötü olurdu.
Kanae:adım kanae kocho! Ve ayrıca beni yemene müsaade etceğimi hiç sanmıyorum! Seni duygusuz.
İblis bana şaşırarak baktı ve pis pis sırrıttı iğrenç şey.
Douma:duygusuz olduğumu nerden çıkardın?
Kanae:duygusuzsun çok belli normal bir iblis olsaydın bunları demek yerine üzerime atlardın sinirlenirdin!
Douma denilen iblisin bir anda ciddileştiğini gördüm bana çok garip bakıyordu
Douma:benimle böyle konuşman çok kaba! Henüz yeni tanıştık kalp'imi kırıyorsun!
Daha fazla onu dinlemicektim duygusuz birisinin böyle kelimeler kullanması sinirimi bozuyordu!
Kanae:Çiçek nefesi tekniği dördüncü bicim:kızıl hanagoromo
Kolarını kesip karnına çaprazlamasına bir kesip attım. tam boynunu kesicekken kafasını eğip bana baktı yelpazesini sallamaya başladı noluyordu?
Douma:iblis kanı tekniği:kıraç asma bahçe
Kanae:Çiçek nefesi tekniği ikinci biçim:erik ruhu!
Saldırısını savuşturarak geri adımlar attım baya uzun bir savaş olucaktı belliydi!
Douma:amanın şunada bir bak! Saldırılarıma karşı koya bilen bir kız!
Kanae:her zaman çene mi çalıyorsun sen?
Douma:Evettt
Kanae:belli oluyor...
Douma:çok kabasın!
Kanae:Çiçek nefesi tekniği altıncı biçim:Şeftali vurgacı
Douma:iblis kanı tekniği:dondurucu bulutlar!
Arkamdan yelpazesi ile sırtıma ağır bir darbe attı yere yatmak zorunda kaldım ağzımdan kan akıyordu!
Douma:ayy üzgünüm canın çok yandı değil mi? En iyisi seni yemek bu sayede acı çekmezsin
Kanae:kes sesini!
Hızla ayağı kalkıp etrafında döndüm ve sonra saldıraya geçtim
Kanae:Çiçek nefesi tekniği dördüncü bicim:kızıl hanagoromo
Douma:canımı sıkmaya başladın!
Kanae:ne o yoksa yoruldun mu?
Douma:iblis kanı tekniği:nilüfer sarması!
Etrafta buzdan çiçekler çıktı hızla katanamdan onları kestim
Douma:dayanıklı çıktın! İşte sıradaki saldırım geliyor...
Kanae:gönder gelsin aslanım
Douma:iblis kanı tekniği:beyaz tipi pren sesleri!
Etraftan 2 tane kadın çıktı ağzından soğuk havalar çıkıyor gibiydi yukarıdan sarkıtlar çıkmaya başladı!
Hızla zıplayarak kaçtım katanamı iyice kavradım kaşlarımı çatarak doumaya baktım
Douma:vay be! Dayanıklı çıktın, bayıldım!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
aşkın gerçek hikayesi ♡SaneKana♡
Romancesaneminin kanaeye olan hisleri giderek güçleniyordu büyük bir tutku ve aşkla seviyordu onu fakat hislerini bir türlü söyleyemiyordu~