kanae bana o gözlerle bakma!

48 4 3
                                    

Kanaenin anlatımıyla;

Oldukça kızarmış duruyordu gözlerini kaçırdı ne demeye çalışıyordu? Anlamıyordum.

Kanae:sanemi-kun ne demeye çalışıyorsun anlamıyorum!

Sanemi:Kanae Kocho b-benimle evlenir misin?...

Şaşkınlıktan ne diyceğime şaşırmıştım, hiç beklemediğim bir anda evlenme teklifi etmişti! Lütfen bunların hiç birisi rüya olmasın!

Kendimi biraz toparladıktan sonra sanemiye baktım, ikimizde utanmıştık!

Sanemi:cevap'ın ne? Erken olduğunu mu düşünüyorsun? Eğer istemezsen anları-

Kanae:NE HAYIR NE İSTEMEMESİ!

Sanemi ufak bir tebbesüm ederek bana baktı sevimliii!

Sanemi:yani bu evet mi demek oluyor?

Kanae:evet. Seninle evlenirim sanemi-kun!

Sanemi beni belimden kavradı bende elerimi saneminin boynuna doladım, dudaklarımı dudaklarına kavuşturdum.

Yaklaşık üç ya da dört dakika sonra dudaklarımı dudaklarından ayırdım, ikimizde birbirimizin gözlerinin içine bakıyorduk.

Sanemi diğer eliyle yanağımı okşamaya başladı. Birden elini tutup ısırdım!
(Ne ya kendimde bir şeyler katıyım dedim:>)

Sanemi:ah! Bu ne içindi?!

Kanae:yanağımı okşamasaydın sende! Hem öyle tutarsan ısırmamamın imkanı bile yoktu!

Sanemi:insan ısırılır mı manyak!

Kanae:ısırılıyormuş demek ki hem bana manyak diyeceğine kendine bak hıh!

Sanemi:trip atma alırım aklını yavrum

Kanae:hehe kessin alırsı-

Sanemi birden dudağıma yapışmıştı öküz müsün be oğlum! İnsan az nazik olur!

Hızlıca geri çekildim

Kanae:ya shinobular gelseydi? Ne yapışıyorsun bir den dudağıma!

Sanemi:trip atma sende o zaman!

Kanae:atamaz mıyım?

Sanemi:susta gelinliğini seç aoilerle!

Kanae:çok biliyosun sen!

Sanemi:tabi ne sandın?

Kanae:git duş al damatlığını seç çok bilmiş!

Sanemi:iyi sende gel istersen

Kanae:HÖST

Sanemi:sanada şaka yapılmıyor ha!

Sanemi arkadını dönüp gitti bu çocuk insanı delirtirdi resmen!

Biraz oturduktan sonra hemen Aoi ve Shinobunun yanına gittim, her şeyi onlara anlatım tabii öpücük kısımları hariç!

Shinobu:oha ama o öküzla evlenilir mi?!

Kanae:eğer aşksa neden olmasın kii!

Aoi:baştan diyim pastayı ya ben yapıcam ya ben yapıcam!

Gülerek konuştuk baya bir heycanlıydım doğrusunu söylemek gerekirse!

Bir kaç hafta sonra gelinlik ve damatlık hâl olmuştu, Geriye sadece davetiyeler falan kalmıştı.

Bir kaç güne davetiyeleri dağıtmıştık, düğün günü geldide çatı!

Sabah erkenden kalkıp kanao, shinobu, Aoi, Sumi, Kiyo ve Naho hazırlanıyorduk

Sabah erkenden kalkıp kanao, shinobu, Aoi, Sumi, Kiyo ve Naho hazırlanıyorduk

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
aşkın gerçek hikayesi ♡SaneKana♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin