Eski Bir Tanıdık

42 7 0
                                    

Yanındaki kız da bana bakmaya başlayınca olanlar oldu .Anıl yanıma doğru yüremeye başladı.O an ne yapmaya çalıştığı hakkında hiçbir fikrim yoktu.İçimden bir ses koşarak o mağazayı terketmemi söyledi ,ama onu da yapamamıştım.Kalbim yerinden çıkacaktı resmen .Bu arada Hazal'ın 'Oha !!!' demesiyle irkildim .Kolumdan çekiştirmeye başladı .Nerdeyse yere düşcektim ,dizlerimi hissetmiyordum .Anıl yanımıza geldi ,Hazal'ın ona karşı olan öfkesini tahmin edebiliyordum.

-Merhaba Hilal beni tanıdın mı ?

Beni tanıdın mı ne demek ya ,seni unuttuğum bir gün oldu mu acaba .İlk sevdiğim kişiyi,ilk aşkımı, hayatımın içine eden ilk kişiyi nasıl unutabilirdim ki...

Ben bunları düşünürken o kız da yanımıza geldi ,gerçekten çok güzel bir kızdı pürüssüz bir yüzü ,iri iri gözleri ,düzgün uzun bir fiziği vardı .Ona bakınca kendimden tiksinmiştim bir kez daha ...

-'Merhaba Anıl evet tanıdım.'Sesim titremişti ,gözlerimin yandığını hissettim onun karşında ağlamamalıydım.Allahım bana güç ver.

-'Sevgilim beni bu arkadaşınla tanıştırmıycak mısın ?' Sevgilim lafını duyunca başımı kaldırdım birden . Zor sabrediyordum ona benden başkasının sevgilim demesi çok koymuştu .Nefes almakta zorlanıyordum artık ,kalbim sıkışıyordu.Gözlerimi kırptığım anda gözyaşlarım akacaktı ,Anıl'ın yüzüne baktığımda yüzünd buruk bir ifade vardı.Kız Anıl'ın boynuna doğru sokulunca tutamadım kendimi gözümü kapattım ve yaşlar aktı yüzümde doğru .Belli etmeden hemen sildim ama Anıl görmüştü.

-'Merhaba ben Peri. ' diyerek elini uzattı .Eli havada bir süre kaldıktan sonra elimi uzattım -'Merhaba bende Hilal ,memnun oldum tanıştığıma 'dedim ve elimi hafifçe çektim ellerinde -'Anıl,Hilal' le nerden tanışıyorsunuz '.

O an başımı kaldırdım ve Anıl'ın gözlerinin içine baktım .O gözleri hiçbir zaman unutamazdım.Derin derin birbirimizin gözlerine baktık .Belkide o gözlere son kez böyle bakıyordum ve Anıl sessizliği bozdu.

-'Eski bir arkadaşımdı.' ve o an tekrar gözlerimden yaşlar aktı ama bu sefer o yaşları silecek gücüm bile yoktu.Ne demesini bekliyordum ki , eski sevgilim diye tanıştırmasını mı .

Hazal bu durumu farketti ve kolumu çekiştirerek beni ordan uzaklaştırdı . Hiçbirşey demeden uzaklaşmıştık .Hemen alışveriş mağazasından çıktık ve tekrar sahile gittik .Banka oturduğumuzdan bir iki dakika sonra gözyaşlarımı serbest bıraktım .O an Hazal beni kendine çevirdi ve sımsıkı sarıldı .

O an kafamı boynuna gömdüm ve hıçkıra hıçkıra ağladım . Çok kötü hissediyordum , onu başkasıyla görmek fazlasıyla kötüydü .Ben onu öyle sevmiştim ki , öyle güvenmiştim ki herkes gitse o gitmez diyordum ama tek giden o oldu maalesef...

Gözlerimi açtığımda yatağımda yatıyordum , ama bu nasıl olurdu en son Hazal'a sarılmış ağlıyordum. Ondan sonrasını hatırlamıyordum , başım ağrıyordu ,gözlerimi söylememe gerek bile yoktu .Aynaya bakmasam bile şişliğini farkedebiliyordum .

Ama en kötüsü kalbimdeki acıydı ,insanın kalbi acır mı acıyordu işte .İlk kez kırılmıyordu kalbim ama dün onu başkasıyla gördüğüm zaman kalp diye birşey kalmamıştı .Oracıkta eriyip bitti.Canım dediğim adam canımı almıştı adeta .

Yatağımdan doğrulmaya çalışırken , başıma giren ağrıyla başımı ellerimin arasına alıp iyice sıktım . Sanırım çok uyumuştum bu yüzden başım ağrıyordu. Saçımı toplayarak topuz yaptım ve aynanın karşısına geçtim ve kendimi incelemeye başladım.Saçlarım birbirine girmiş , gözlerim şişmiş , üstümde pijamalar iğrenç bir görünüme sahiptim .Aklıma Anıl'ın sevgilisi Peri gelmişti .Çok güzel görünüyordu , herşeyiyle kusursuzdu. Anıl ' ın onun gibi birini seçmesi normaldi .Yakışıyorlardı , evet gerçekten yakışıyorlardı .Ve ben bunu düşünürken bile ölüyordum , kaldıramıyordum .Onun başkasıyla olduğunu bilmek , onu başkasının öptüğünü , dokunduğunu bilmek çok kötüydü .Ben ondan başka bırakın birine dokunmayı kimseyi sevmedim. Sadece onun hayaliyle yaşadım. Ama artık hayal kuracak bile halim yoktu. Tam da onu unutmaya çalışırken bu hiç iyi olmadı. Tekrar kırıldım , tekrar yıkıldım ...

Annem odama girince herşeyi anlattı.Hazal 'ın omzunda ağlarken bayılmışım ve Hazal annemi aramış beni eve getirmişler .Dün öğle vaktinden beri uyuyormuşum , ama hala yorgunluk vardı üstümde.Annem yüzüme buruk buruk bakıyordu ve yine gözyaşlarıma hakim olamadım .Ağlıyordum annem bana sımsıkı sarıldı , sanırım Hazal ona herşeyi anlatmıştı .Annem ,Anıl 'ı sevmezdi hatta nefret ederdi ama sırf benim mutlu olmam için göz yumuyordu herşeye .Ve o anda annem kulağıma fısıldadı 

-'Herşey güzel olacak meleğim.'

-'Ne zaman anne ne zaman .!!!'                                                                                                                                                                                  

Herkese bağırmak istiyordum ona olan sinirimi herkesten çıkarmak istiyordum ama bunu yaparak beni seven insanları kırıyordum sadece .Boğuluyormuş gibi hissediyordum dışarı çıkıp nefes almak istiyordum.Bu arada kapı çaldı annem kapıyı açmak için aşşağı indi .Bende dağılmış olan saçımı topladım gözlerimi sildim ama kıpkırmızıydı. Odamın kapısı açılınca hemen kapıya bıktım , Hazal gelmişti beni bugünlerde hiç yalnız bırakmıyordu. Zaten ondan ve annemden başka kimsem yoktu bu hayatta.Ellerinde bir sürü poşetler vardı . Poşetleri yatağımın kenarına bıraktı ve koşarak bana sarıldı.

-'Canım nasılsın bugün .'  

-'İyiyim Hazal gelmene gerek yoktu çok zahmet etmişsin. '

-'Beni istemiyorsan söyle alınmam .' dedi yüzüme masum masum bakarak .

Ona sımsıkı sırıldım ve kulağına 'iyiki varsın ' diye fısıldadım 'Sende bebeğim sende ' dedi . O an gözyaşlarım yine yüzüme doğru akmaya başladı . 

-'Hilal canım lütfen topla kendini artık , iki gündür perişan haldesin .'  Evet gerçekten perişan haldeydim sanki yeniden kriz geçirmiş gibiydim .

 -'Onu nasıl sevdiğimi biliyorsun Hazal ,nasıl dayanıcam buna nasıl.' Evet onu nasıl sevdiğimi herkes bilirdi gerçekten nasıl dayanıcaktım onun başkasıyla olduğunu bilerek nasıl yaşayacaktım

-'Sen çok güçlü bir kızsın bunu herkes biliyor, sakın yenilme başını hep dik tut.'

O sıra hala akmakta olan gözyaşlarımı parmakları ile sildi .Yanağıma bir öpücük kondurarak kulağıma fısıldadı 'Ben hep yanındayım, beraber atlatıcaz herşeyi ' dedi .Yataktan fırladığı gibi kıyafetlerimin bulunduğu dolabı açtı .Siyah şortumu ve üstüne beyaz yarım tsirt ü çıkarttı. Merakla onu izliyordum , kıyafetleri benim üstüme tuttuktan sonra başıyla onayladı .

-'Hadi hemen giy bunları dedi.'

-'Ne oluyor ya dışarı mı çıkcaz '

-'Evet hadi hızlı ol .' dei ama kafamı yatağıma gömdüm 'Gitmiyceğğm .' diye bağırdım ama koluma tekmeyi geçirmesiyele , hemen kalktım ve giyindim .Hazırlandıktan sonra kolumdan çekiştirerek çıkmaya başladık .Arabaya bindiğimizde camı açtım ve derin bir nefes aldım .Hazal çok geçmeden bir güzellik salonunun önünde durdu .Ağzımı açmama bile izin vermiyordu. Salona girdik bir adamla fısıldaştı. Sonra beni koltuğa oturtular saçımı yıkadılar ve kesmeye başladılar . Bunu farkedince hemen ayağa fırladım .

-' Ne yaptığınızı sanıyorsunuz siz ya size kim saçımı kesin dedi .'öfkemi kontrol edemedim çünkü ben o saçlara yıllarımı vermiştim . Etrafıma baktığımda herkes bana bakıyordu  lanet olsun rezil olmuştum

-'Hazal hanım dedi efendim .' Hazal'a baktığımda tekrar koltuğu işaret etti. Süt dökmüş kedi gibi yavaşça tekrar koltuğuma sindim .İçimden Hazal 'a saydırıyordum resmen . Allahtan az kesmişlerdi  sora bir kaç tane şampuanları karıştırıp onlarla saçımı yıkadı . Sonra cilt bakımı na geçtik , iğrenç kokulu şeyleri yüzüme sürdü ayy resmen kusacaktım bööö

Kuaförden çıkarken kendime baktım da cidden baya değişiklik vardı , pırıl pırıl bir yüzüm , dolgun saçlarım herşey çok iyiydi. Tekrar arabaya bindik ve yine soru sormadan ilerliyorduk . Kafamı cama yasladım ve dışarıyı izlemeye başladım .

Araba durunca başımı camdan kaldırdım ve geldiğimiz yeri görünce nefesim kesilmişti...

Gittiğin GünHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin