Aşk ;
Öyle bir şeydi ki aşk , insanı hem yerden yere vurur , hem de mutluluktan uçururdu .Ama ben hep yerden yere vurulanlardan oldum.Çok Sevmiştim evet gerçekten sevmiştim, uğruna herşeyi yapabilecek kadar Sevmiştim bir adamı.İlk başta karşılıklı olduğunu düşünmüştüm ama gün geçtikç e anlamıştım onun kalbinde yerim olmadığını...İşte bu en zoruydu canını verecek kadar seversin ama o bir parça bile sevilmezsin , bir parça ...
O bir yaraydı kalbimde bir yıl geçmesine rağmen izi hiç geçmeyen yara .Lise de tanışmıştık Anıl ile , o günü dünkü gibi hatırlıyorum .Evet içime kapanık bir insandım.Pek arkadaşım yoktu hatta sadece 1 tane vardı . Hazal en yakınımdı o .Gözüm kapalı güvenebileceğim tek kişiydi , kardeşimdi , farklıydı benim için o . O gün Hazal okula gelmemişti , o okula gelmeyince okul çekilmez oluyordu .
Teneffüslerde okulun merdivenlerinde oturuyorum , öyle derinlere dalmış düşünüyordum ve yanıma birinin oturmasıyla düşüncelerimden sıyrılıp yanımdaki kişinin yüzüne baktım .Hiç görmemiştim okulda , zaten görsemde dikkat etmezdim .Gülümsüyordu, itiraf edebilirim ki çok güzel gülüyordu . Saatlerce bakabilirdim gülüşüne ama bir sesle irkildim
-merhaba
Sesi çok hoştu , inceydi . İnsanın ruhunu okşuyordu resmen Ama sesi , gülüşü güzel diye ve en önemlisi yanıma oturdu diye ona samimi davranamazdım .
- Ne cürretle oturuyorsun yanıma ?
- Sadece tanışmak istemiştim .
- Ama ben seninle konuşmak bile istemiyordum .
Hiçbirşey demesini beklemeden koşarak ayrıldım oradan , sınıfa girdim ve yerime oturdum . Çok sinirliydim , ders çoktan başlamıştı ama bir türlü odaklanamıyordum. Sürekli aklıma geliyordu beynimde kendi kendime konuşuyordum .-Acaba çok mu sert davranmıştım ?
- Yok ya haklıydım
- Ama ne yaparsa yapsın böyle davranmamalıydım.
Ders çoktan bitmişti ama ben tüm gün onu düşündüm . Bir daha yanıma gelirse asla böyle davranmıyacaktım. Hatta gidip benim onunla konuşmam lazımdı.Evet biz konuşmuştuk hatta ilk konuşan bendim ertesi gün onu kantinde görmüştüm gülümsedim , oda gülümsemişti . Sonraları her tenefüs merdivenlerde buluşuyorduk . Evet gün geçtikçe ondan hoşlanmıştım . Hatta sevmeye başlamıştım ama asla ona duygularımdan bahsetmedim . Birgün yine merdivenden otururken , elimi tutmuştu. Çok heyecanlanmıştım ne yapacağımı bilemedim ve elimi hızlıca çekip oradan uzaklaşmıştım .O gün derslere girmeden koşarak eve gittim . Eve gidip hemen yatağıma uzandım ve düşünmeye başladım . Yaptığımın çok saçma bir şey olduğuna karar verdim . Acaba oda beni sevmiş mi diye düşünmüştüm , sevmese neden elimi tutsun ...
Hemen telefondan mesaj attım ' özür dilerim Anıl ' diye . Ama cevap vermemişti üzülmüştüm , bütün gece cevap gelmesini bekledim , uyuyamadım aklım hep ondaydı. Acaba artık benimle konuşmayacak mıydı .
Ertesi gün okula gitmiştim ve bütün teneffüslerde merdivende oturup onu bekledim . Son teneffüste ve artık gelmeyeceği kesindi tam merdivenler kalkıp gidiyordum ki o geldi. Heyecanlanmıştım hiçbir şey diyemedim oda konuşmuyordu birbirimize bakıp duruyorduk .
Ve birden bana sarıldı çok şaşırmıştım , ilk defa o an birisi tarafından sevildiğimi hissetmiştim.
Evet biz artık sevgiliydik ve ben ilk defa birine bu kadar bağlanmıştım . Her tenefüs beraber geziyorduk ondan ayrı kalmaya dayanamıyorum o kadar çok seviyordum yani . Onunda beni sevdiğine inanmıştım ...Gün geçtikçe benden uzaklaşıyordu her tenefüs bir bahane bulup yanıma gelmiyordu , hafta sonları buluşmuyorduk , telefonda konuşmuyorduk . Bugünlerde kalbim iyice hastalanmıştı . Her hafta hastaneye gidiyordum , okul , hastane derken hiç konuşmuyorduk Anıl ' la . En yakın arkadaşım olan Hazal okuldan bir kızla sürekli konuştuklarını söylemişti . Işte o zaman anlamıştım her şeyin biteceğini. Işte bu yüzden onun her dediğini yapıyordum .Ayrılmak için durup dururken en ufak bir sebepten kavga çıkartıyordu , ama ben hep alttan almıştım çünkü onun tek amacı kavga bahanesiyle beni terk etmektir. Ben alttan alınca kavgada edemiyordu artık . Hastalığım nedeniyle bir süreliğine hastanede yatıyordum . Biz bu süreçte Anıl ' la hiç konuşmuyorduk. Durup dururken mesaj atmıştı "Bitti"
Bu mesajı okuyunca kalbim sıkışmıştı , ağlıyordum gözümdeki yaş durmuyordu . Biranda atılan bu mesaj beni öldürmüştü resmen . Bu ilişkinin üstünden bir yıl geçmesine rağmen unutamıyordum onu olmuyordu işte .
İlkimdi o benim sonum da olacaktı ama olmadı işte beni yarım bıraktı . Gerçekten sevildiğimi sanmıştım ne aptalmışım ya , nasıl kanmışım ona .