глава 4

327 31 12
                                    


Ф:Боже, Юкі, ти мене налякав, іди сюди.
Фелікс відкрив вікно і впустив кота додому. Кіт муркотів і ласкався в ноги свого хазяїна.
Ф: Бідненький, ти напевно голодний, пішли я тебе покормлю, тобі ще потрібно вітамінки дати.

НОВИЙ ПЕРСОНАЖ
Кіт Юккі: 5 місяців. Живе з Феліксом і Ханом з 2 місяців.

 Живе з Феліксом і Ханом з 2 місяців

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Юккі мяукав, не наче погоджувався зі словами свого хазяїна

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.


Юккі мяукав, не наче погоджувався зі словами свого хазяїна. Фелікс взяв кота на руки і поніс на кухню. Йому було ще важко ходити, дивлячись на його травми... Але кота потрібно накормити, він насипав котові корм, налив молока, а після того, як кіт поїв, дав йому котячих вітамінок. На весь цей шум вийшов Хан.
Д:Ципа, блять, тобі неможна лишній раз вставати!
Ф: та не починай ти, я тільки кота хотів покормити(((
Д: Чому мені не написав?
Ф:Бо ти відпочиваєш, тим більше я ж не помру від того те що встану. Так що заспокійся!
Д:Фелікс, я ж за тебе переживаю. Тебе буквально годину тому, виписали з лікарні, твоє тіло ще занадто слабке!
Ф:добре, добре, Джисон, тільки не переживай, все я іду в кімнату. Ти теж іди відпочивай.
Д:Окей, давай іди, іди, я тобі поки що зварю супчик, як раз поїси.
Ф: Ні, ні, ні, іди відпочивай, я їсти в кожному випадку нехочу..
Д:Фелікс!
Ф: да що Фелікс? Ти в універі пахаєш, в дома теж, тобі потрібно відпочивати, якщо що, я сам собі зварю.
Д:Лі Фелікс.!
Ф: та боже, не злись, я іду в кімнату, ти теж йди.
Д:....
Ф:бля, недивись так. Ладно, роби що хочеш.
Д:ага.
Ф:Джисон... Все ж.. дякую, що піклуєшся про мене...))
Д:ой всьо, іди давай!
Ф:агась.
ЧЕРЕЗ ДЕЯКИЙ ЧАС:
Д:Феля, ти спиш? Я тут супчик приготував.
Ф...
Д:* що заснув? так.. треба прислухатись.*
Д: * він щось говорить.. хм...*
-Ципа, я вхожу. Ти, блять, охринів не відповідати? Я вже думав тебе Хван спіздив.(авт: Ось що називається різка зміна настрою))).)
Ф:білка почекай, я по телефону договорю і тоді. Тому що до мене брат позвонив.
Д: а, ну ок.
Джисон поставив суп на тумбочку, біля ліжка Фелікса, а сам сів на край ліжка. Фелікс якось стривожено розмовляв, і доказував своєму братові Мінхо, що до нього не потрібно їхати, що все добре і т.д..
Ф: ну справді, Мінхо, зараз ж навчаня, нащо до мене їхати? Я живий, здоровий, ну може не докінця здоровий, але всеж. І що що це вже не перший раз. Ех~ ладно, тебе не переговорити... Ну і коли ти приїдеш...? Мг. Ну ладно, чекаємо. Але, чур ти береш з собою своїх 3-ох дітей, якщо приїжджаєш на тиждень. Окі, папа.
Д: щось сталось?
Фелікс їв суп і розповідав те, що до них має приїхати його брат на тиждень зі своїми котами. Про те, що сталось в школі і про лист.
Ф: ось, якось так...
Єдине, що зміг сказати Хан це "піздець"
Д: я в тріхуї, ну Хван і підарас. А якщо розповісти деректору про те, що, до тебе вчитель домагається?
Ф: Хан, якщо добре пороскинути мізками, то зрозуміло, що нам ніхто не повірить, так сам подумай це демон, зрозуміло, що він в школу потрапив дякуючи своїм силам.
Д:ну так. Сорі, не подумав. І що робити в такому випадку будемо?
Ф: Ну, для початку, потрібно пошукати інформації, чим більше у нас буде інфи про нього, тим вищий шанс, що ми зможемо його поконати...
Д: А інші екзорцисти? Чому ти їм не розповіси все?
Ф: зараз не можна, по-перше тому що, ми ще про нього нічого не знаємо, можливо якщо буде більше інформації, то я сам зможу його ізгнати, а по-друге я не люблю працювати з кимось в одній парі.
Д: да, я знаю, що не любиш, але це на 1000% не слабкий демон, і роблячи щось сам, ти можеш постраждати ще більше. Фелікс, зрозумій, ти людина, а не бог, щоб все робити самому.
Ф:.... Знаю.
Д:ха~ ладно, поки що закриємо цю тему. Що там з твоїм братом?
Ф: та нічого, як я вже говорив він хвилюється за мене, ну бо я типу часто отримую якісь травми, і він мене давно не бачив, я пропонував йому на вихідних зустрітись, але цього злого зайця фіг переспориш.
Д: хех, позитивно.
Ф: ага, дуже. О слухай, ти ж зі мною вже дружиш дуже довго, але бачив його краєм ока, і я так то вас навіть не знайомив.
Д: та да, так і є, але він в тебе виглядає так, наче готовий вбити всіх і все.
Ф: о то супер, я вас познайомлю хіхі. Нє він тільки так виглядає, але насправді він дуже хороший і милий, ну, але це не змінює факту, що він бєшаний кіт з шилом в сраці!!!
Д:хах оке. Слухай, а шо той "кіт" їсть? Бо я зараз піду в магазин за продуктами.
Ф: да він всеїдний, але якщо хочеш прокласти шлях до його сердечка то купи курочку)))
Д: якого, нахуй, сердечка?
Ф: звичайного, мені менше праці, щоб вас звести.
Д:ти дебіл?
Ф: ні.
Д: а мені здається, що так.
Ф: ой, всьо іди в жопу.
Д: ага, ага, як скажеш.
Ф: Джисон купиш мармеладок.
Д: звичайно, ми ж сьогодні будемо дивитись дорами або аніме.
Ф: хех, точно, але тобі завтра в універ.
Д: нє, я завтра не піду.
Ф:чого це?
Д: нє ну а хулі? я й так відмінник. Можна і вдома лишитись хоч раз.
Ф:хех, ну да. Ладно, іди давай.
Х:Усьо, я пішов.
Хан вийшов з квартири і пішов в найблищий продуктовий магазин, він купив продуктів і випивку, і пішов додому. Коли він прийшов, то в дома було занадто тихо, він викрикнув ім'я Фелікса, але йому ніхто не відповів, він почав трохи хвилюватись, але заспокоював себе тим, що може Фелікс спить, але в кімнаті нікого не було. Він обійшов весь дім, але його ніде не було, телефон був в його кімнаті, Хана почала накатувати паніка, і тут він почув стук на балконі, він підійшов до балкону і побачив таку картину: Фелікс з котом на руках, в шортах і майці, накритий покривалом, стоїть і стукає в вікно. Джисон чуть не помираючи від сміху перший почав  розмову, відкриваючи балкон.
Д:дебіл, ти що там робиш? І де ти був? Я ж дивився на балконі ні кого не було.
Ф: я накрився покривалом і спочатку не почув, що ти вдома, а те що ти на балкон не заходив, а тільки подивився, то мене і не побачив, а я сидів на підлозі.
Д: мда, я вахуї, а як ти туди то попав, і чого балкон був закритий?
Ф:Я не їбу., кіт почав мявкати в сторону балкона, я подумав що він просто туди хоче, ну я відкрив його, впустив кота, а на балконі я побачив це покривало, захотів зняти, хуй зна звідки взявся вітер, і двері закрились, ну ось я тут так і застряг.
Д: сказати те тещо я вахуї з тебе, це нічого не сказати, ладно, давай я тобі зроблю чай, і розкладу покупки по місцях, а ти іди в вітальню і вибирай дораму або аніме.
Ф: ну, я давно хотів подивитись одне аніме разом з тобою.
Д: ось прекрасно, іди включай.
Фелікс пішов включати аніме, а після цього пішов до Хана на кухню.
Ф: може, давай, допоможу з чимось?
Д: ну, можеш розложити вкусняшки і занести їх в кімнату, і свій чай теж.
Ф:окей.
Фелікс повідкривав чіпси і висипав їх в тарілку, те ж саме зробив з солодощами. Заніс все в кімнату.
Д: я усьо. Включай, а і ще дивись, шо купив.
Ф: ооооо соджу! О то ми заживемо в цей вечір. Щей 4 бутилки, Хан я тебе обожнюю!!!
Д: хехе, я знаю.
Ф: але, бля завтра ж, Мінхо приїжає..
Д: ну тоді, 2 бутилки нам вистачить на вечір)
Ф: агась)))
Д: а шо за аніме ми зараз будемо дивитись?
Ф: благословління небожителів.
Д: о, я чув що воно класне.
Ф: агась. Усьо, ладно, давай дивитись.
ЧЕРЕЗ ДЕЯКИЙ ЧАС КОЛИ СОДЖУ БУЛО ВИПИТЕ І ВСІ СМАКОЛИКИ З'ЇДЕНІ:
Ф:Блять, вони такі милі!!!
Д:згідний, це надто мило, він його любить, а як він дивиться на його, я щяс помру(((
Ф: ще є 2 сезон, а третій має тільки вийти. Бля вже ранок, скоро Мінхо має прийти.
Д: давай ввечері додивимося. Сьогодні ж всеодно п'ятниця.
Ф: ну окей.
Д: ладно, ти іди спати, а я поприбираю, бо ми тут такий пиздець зробили, шо то просто.
Ф: може давай допоможу?
Д: ти мені більше поможеш, якщо підеш спати, я тут сам все зроблю краще.
Ф: ладно, але потім не жалійся, що я тобі не допомагаю.
Д: так тобі, так-то, ще не можна вставати, так що жалітись не буду.
Ф: ну окей.
  Фелікс пішов спати, а Хан залишився прибирати. Лі проснувся від стуку в двері.
Ф: ХАААН, ВІДКРИЙ ДВЕРІ, ХТОСЬ ПРИЙШОВ!
Д...
Ф: ХАН!
Ф* може спить, та нє, не думаю, його легко, збудити, а його кімната як раз близько до вхідних дверей. Хм... Дивно.*
Фелікс встав з ліжка і пішов подивитись де він, тим часом в двері далі дзвониди і стукали. Хана ніде не було.
Ф: да іду-іду! *можливо, це Хан просто по дорозі просрав ключі, або Мінхо*

Ф: хто там?
? :...
Ф: може пішли? Та нє, знову стукають. Хто там!
*може не почули?*
Відповідь знов мовчання, Фелікс ще пару разів перепитав, але йому так ніхто і не відповів. Через пару хвилин таких стуків, Фелікс не витримав, взяв в руку ложку для взуття, вона як раз була желізна і швидко відкрив двері.
Ф: Т.. ТИ!?
// ось і  довго очікувана четверта глава💗
Напомфнаю про тг t.me/hto_taa підписуйтесь щоб взнавати інформафію по фф

Екзарцист і демонWhere stories live. Discover now