Ф:щ..що ти робиш, відчепись від мене, не чіпай, прошу-вже зірвався на крик Фелікс.
Х:оу, а коли ми перейшли на ти?-з усмішкою сказав Хван
Ф:ВІДЧИПИСЬ, НЕТРОГАЙ!!.- бився в істериці Фелікс.
Х:Ляг спокійно або ж погано буде.- сказав злий Хван.
Ф:Одче наш....-почав читати молитву Лі і далі відтолкувати від себе свого нового вчителя.
Х:я тебе попереджав..-сказав розлючений Хьонджин, його очі аж почервоніли від злості...
Фелікса скидають зі столу і починают бити, удар 1,2,3 ще декілька таких ударів по тілу Фелі і він відключається. А Хван просто іде звідти залишаючи бідного омегу самого.
Через деякий час туди повертається Хан, який забув там свій телефон.
Д:*ну я і лох звичайно, як можна забути найбільш святе, телефон?*
Заходячи в кабінет, Хан бачить таку картину, лежить Фелікс безпритомний весь в синяках і ранах. Перша реакція Хана це мат, який він сказав в голос і зразу після того підбіг до свого друга.
Д:Блять, Фелікс, о Боже, що з тобою!?-тріс свого друга Хан, стараючись розбудити.
Д: так перша допомога, потрібно викликати швидку.
ВЖЕ В ЛІКАРНІ:
?:Хан що з ним? він знову постраждав на завданні?
Д: Я незнаю, Йон Сок, не знаю, я прийшов до Інстетуту він такий там і був.
НОВИЙ ПЕРСОНАЖ:
Йон Сок, 27 років, альфа, працює на організацію, в якій працює Йомбок, є глав. лікарем в лікарні і в організації, зазвичай допомагає тим хто переніс екзарцизм або коли щось пішло не так.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Екзарцист і демон
Acak!Прошу пам'ятати про те що персонажі це не є настоящі музиканти і від них береться лише вигляд і ім'я і все що тут присходе це вигадка!