-Medya İskender-
Enes o telefondan sonra kendini biraz daha toparlayıp. Arkadaşlarının ısrarları üzerine kafede buluşmak için gelmişti. Kafeye girdiğinde sol taraf cam kenarında onları görmesiyle oraya doğru adımlayıp. Esin"in sağına geçti." Ne kadar erken geldin be Enes!" Diye yakındı Ceylan. " Gec hazılandım." Dedi Enes. Tamamen yalandı. Babam hakkında ne yapacağımı düşünüyorum diyememişti...
Kumral genc durgunca kahvesini yudumlamaya devam ederken arkadaşları onun bu durgunluğunun nedenini merak etmişlerdi. Çunku ne zaman bir araya gelseler Enes grubun neşe kaynağı olarak yanakları ağrıyıncaya kafar güldürürdü onları. İskender yanında oturan Toprak' a ne var? gibisinden sordu. Toprak bilmiyorum dercisine kaşlarını kaldırdı.
Onların hareketlerini izleyen Anıl bakmasına son vererek Enes' e dönüp elini omzuna koydu." Kardeşim bugün bir durgun gibisin.Hayırdır, Noldu?" Enes derince oflayıp Anıl' a döndü. Söylemesı lazımdı." Babam.." derken Hepsi bir ağızdan atıldı." O PUST YINE NAPTI?" Enes onların tepkilerine bakıp konuştu. " Sabah beni aradı. Tekrar bulmuş numaramı ve evimi. Para istiyor, yine o saçma ilaçlarına verip kafayı çekmek için" dedi yorgunca. Yorulmuştu artık bunca yıldır bu adamla uğraşmaktan. Belki bir kardeşi olsa ona yardım ederdi. Ama o da yoktu. Tekti hep bu dünyada Enes. Ve ayrıca kırgındı annesine onu tek bıraktığı için. Gözlerinin dolduğunu hissedince Esin'in omzuna yaslandı. Esin ağladığınü anlayıp onun saçlarını okşamaya başladı." Üzülme hayatım. Biz bir çaresini bulcağız güven bize." Deyip saçlarını okşamaya devam etti. Anıl' da ona destek çıkarcasına omzunu ovdu.
Diğerleride sessiz kalarak Enes"in rahatlamasına yardımcı oldu. Bugün ki konuları eskisi gibi gırgır şamata değildi. Üzüntüydü. Hepsi bu yabancı hissle burkuldu. O gece.
Yaklaşık 2 saattir kafede oturan arkadaşlar sonunda biraz toparlanıp ve Enes"in neşesini getirip ayağa kalktılar. " Bana gelin isterseniz?" Diye teklif sundu onlara. Toprak ilk cevap verdi." Kanka ya ben bugün İskenderleyim" deyip kolunu yanında ki İskender'in omzuna attı. Kızıl saçlı gencin kızardığını bilmeden.
Onlardan bakışlarını çekip kızlara çevirdi." Siz?" " Ceylanlara gideceğim bende hayatım. Başka zaman artık" Enes dudaklarını büküp kafasını salladı. O sırada Anıl gelip onu kolunun altına aldı." Hepiniz ekin lan benim kardeşimi. Ben gelirim senle boşver diğer hainleri." Enes sırıtıp onun karnına dirseğini geçirdi." Senin amacını biliyorum lan it. Eve geldiğinde dolaptaki tüm çikolataları gömüyorsun." Diye sitemle söylendi Enes. Anıl elini ensesine atıp." Yok artık kanka. O kadar da yemiyorum." Dedi. Hepsi yalanına göz devirip kasaya gidip ödediler hesabı.
Tam kasadan ayrılırlarken dışarıdan bir gürültü koptu. Enes ile Anıl hızlıca dışarıya giderken baĝırarak konuşan adamı duydular." HAYIR. AMINA KOYİM KİM BU ARABAYİ BÖYLE DIŞARDA KALACAK ŞEKILDE PARK EDER Kİ?" diye haykırdı arkası dönük adam. Enes hızla yanına gidip arkadan arabasına mahvetmiş adama bağırdı." Ben park ettim birader. Gayette düzgün siz sürememişsiniz!" Dedi. Adam direkt arkasını dönünce ikside birden şaşırıp kaldı." Civcivli şort?" "Eemraen?" Diye ikiside aynı anda konuştu. Emre hâlâ şaşkınlıkla bakarken. Kafenin kapısında duran Anıl geldi." Kanka çok hasar var- Eemraen??" Diye konuştu o da. Enes hızlı saşkınlığını bırakıp konuştu. " Bakın Emre Bey kaza da suçlu sizsiniz. Arkadan çarpmıssınız duran arabaya ya" diye sonlara doğru yükseldi.
Emre başını eliyle ovup. " Sizde arabanızı arkası dışarı kalacak şekilde park ederseniz olacağı bu Enes Bey?" Dedi Enes Bey"i bastırarak." Anlaşıldı bu işi böyle çözülmeyecek polis çağıralım." Dedi Enes. Emre telaşla ona yaklaştı. " Polis olmaz." Dedi. Enes kaşlarını kaldırdı." Neden?" Dedi. Emre elini ensesine attıp sessizce konuştu." Araba ablamın. Eğer duyarsa beni mahveder" dedi utanarak. Enes sinirle bir kahkaha attı. " Ya koskoca ünlü yayıncı ol sen gel ablanın arabasını kaçırıp dolaş ve onla kaza yap. Ergen misiniz siz ya?" Dedi sinirle.
Emre gözlerini devirip." Arabayı kaçırmadım bi kere " dedi. Enes sinirle üstüne yürüyecekken Anıl kolundan tuttu. Ve kafeden gelen arkadaşlarına açıklayıp Enes' e döndü" Sakin ol ". Enes derin nefes verip konuştu. " Hasarı karşılayacaksınız o zaman Emre Bey" dedi kaşlarını çatıp. Emre oflayıp telefonunu uzattı. " Pekala numranızı yazın. Ve ibanınızı atın hasarı karşılayacak miktarı hesabınıza atarım." Enes sinirle telefonu alip numarasını yazdi. Ve kendi telefonunda iban numarasını yollayıp arabaya binerken konuştu. " Bir daha böyle karşılaşmayız umarım. Emre Bey" deyip. Anıl'la arabasına binip evine doğru yola koyuldu.
Eve geldiklerinde yorgunlukla kendini bej rengi deri koltuğa attı kumral genç."Ne gündü ama" diye konuştu Mutfaktaki Anıl'a doğru. " Aynen kanka" deyip telefonuyla yazışan Anıl. Enes kalkıp onun yanına mutfaktağa gidip adaya oturdu." Hayırdır kimle yazışıyorsun?" Dedi. Anıl gülümseyerek. Sarıya yakın saçlarını eliyle düzeltti ve cevap verdi."Fakülteden Hera diye bir kız. Görsen çokta iyi ve güzel birisi. Hoşlanıyorum ondan sanırım." Enes gülerek elini sarışının omzuna koydu." Yenge bekliyoruz o zaman kanka" Anıl dediğine hafif utanarak kafasını salladı. Enes Anıl'ı mutfakta rahat bırakıp odasına girdi. Ve geceliklerini giyinip yüz bakımını yapıp kendisini yatağa attı. Tam o sırada oda da telefonun bildirim sesi yankılandı. Enes yatağından uzanarak komodindeki telefonunu aldı ve gelen bildirime baktı.
"5. BÜYÜK İNFLUENCER PARTİSİ"
Siz sayın Enes Ekiz'i namı diğer Civcivli şort'u aramızda görmek isteriz. Katılan her bir influencerımız için bizden hediye tablet verilecektir.05.02.24 Cuma
Saat:20.00
Adres:×××Enes okuduğu bildirimle sevinçle gülümsedi. Geçen sene katılamadığı etkinliğe bu sene kesinlikle katılmalıydı. Telefonunu mutlulukla geri bırakıp yarın etkinliğe gideceği için huzurla uykuya daldı kumral genç.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CİVCİVLİ ŞORT BXB
RomanceEnes 19 yaşında youtuberdır. Bi'gün arkadaşlarıyla soru-cevap videosu çekerken gelen soruyla kendisinin ünlü bir yayıncıyla shiplendiğini öğrenir. Acaba bu büyük ship gerçek bir aşka dönüşebilir mi?