Emre hala ona sarılan Enes in ellerini sırtında hissederken sandalyede oturan Enes e elleri hafif titreyerek suyu uzattı.
" Biraz içmek ister misin? İyi gelir." Dedi az önce yaşadığı paniği yeni atlatmış şimdi daha iyi görünen Enes e. Enes kafasını salladı ve soğuk suyu ağır ağır içmeye başladı. O sırada daha yeni girdiği evi inceleme fırsatı oldu. Geniş amerikan mutfağı ve gri duvar kağıtları olan sade ve modern bir evdi. Ve tabiki de tam bekar eviydi.
Elindeki şu bitince bardağı tezgaha koydu, ayağa kalktı ve ona bakan Emre ye döndü.
" Ben, teşekkür ederim Emre. Bu iyiliğini unutmayacağım." Dedi gülümseyerek.
Emre onun gülümsemesiyle ela gözlerinde olan bakışlarını dudaklarına indirdi ve hafifçe yutkunup içinde ki heycan pırıltılarını hiçe saydı.
" Rica ederim. Sen iyi olduktan sonra önemi yok" dedi. Enes onun dediklerinde kafasını salladı. Ve beraber salona geçtiler.Ikiside yan yana otururken Emre çekecekler yayın in konusunu anlatmaya başladı." Şimdi bu yayında korku oyunu oynayacağız. Geçen çok fazla istemişlerdi. Ve seni bilmiyorlar tamamen supriz olacak." Dedi. Ve tam tekrar devam ederken Enes dehşetle gözlerini açtı." Korku oyunu mu? Hayırr.. " Dedi.
Emre konuşmasında siritti. Biraz uğraşmaktan zarar gelmezdi değil mi? " Ne o korkuyor musun?" Dedi alayla sırıtarak. Onu sinirlendirmek istiyordu. Ela gözleri sinirlenince kahverengiye döndüğü için çok hoşuna gidiyordu.
Enes onunla dalga gectigini anlayınca yutkunup." Yok be sende. Ben tam 3 yıl korku oyunları oynadım prosuyum. Bu işin işine bak kardeşim " dedi. Kendini savunmaya çalışarak.
Emre ise ona sırıtıp beklenmeyecek bir şey söyledi." Kardeş demesek yalnız." Dedi hala alayla sırıtırken. Enes onun siritmasina bakıp dedikleri kulağında çınladı ve yüzünün yandığını hissedip hızla ayağa kalktı." Tamam. Hadi çekelim." Dedi ve ona bakmadan tanımadığı evde hızla ilerledi.
Emre ise kızaran suratını gordugu için keyifliydi. Ve daha çok onu utandırma hissiyle yanıp kavruldu.
(...)
Yayın başlayalı yaklaşık 10 dakika geçmiş Emre girişini yapmıştı. Şimdi ise kapının ardında duran konuğunu buraya çağıracakti." Evet arkadaşlar. Tabiki bugün cook önemli bir konuğumuz daha var. Tahminleri alalım." Dedi. Onu arkadan duyan Enes ise saçına sekil verdi. Birazdan içeriye girecekti.
Emre tahmin yorumlarından birini seslice okudu." Sevgilin civcivli şort? Demiş birisi" dedi. Sevgilisi lafıyla içinde bir heyecan oluştuktan sonra cevap verdi." Doğru tahmin. Civcivli şort burada. Ama sevgilim mi dersiniz?" Dedi. Hafif gülümseyerek. Enes ise duyduğu şeylerle yerinde kıpırdadı. Ve sonra Emrenjn onu cagirmasiyla içeriye girdi ve koltuğa oturdu. " Herkese merhaba Eemraen ailesi!!" Dedi neşeyle gülümseyerek.
Emre ise gülümseyen çocuğun konuşmasını parlak gözleriyle dinledi ve yayını anlatmaya başladı.
" Evevt tanışma faslını bittiyse. Oyunumuzu anlatmaya başlayayım. Uzun yıllar önce kapanmış bir pizzacıda güvenlik görevliyiz. Ve burada paranormal olaylarla karşılaşıyoruz. Başlayalım mı Enes? " Dedi yanına bakarak.
Enes gözlerindeki korkuyu belli etmeden kafasını salladı." Başlayalım bakalım Emre." Dedi.
Yaklaşık bir saat kadar geçmişti. Ve ikiside oyuna çok odaklanmislardi. Emre karakteri hareket ettiriyor, Enes ise talimatlar veriyordu.
" Emree, sağ a geç bir şey geliyordu arkadan. " Dedi panikle. Her ne kadar o oyuncaklar pek korkunç olmasalar birden çıkınca insan korkuyordu.Emre dedigiyle sağa geçip kapıyı acmasiyla önlerine sari olan oyuncak birden belirtmesi bir oldu. Enes gördüğünde son ses çığlık atarak nasıl olduğu bilinmez bir şekilde Emre 'nin kucağına çıkıp kafasını onun boynuna gömmüştü. Emre ise onun üstüne tırmanan cocukla ne yaptığını anlayamayacak mouse yanlışlıkla tıklayıp yayını kapatması bir olmuştu.
Emre hala kapattığı yayını fark etmeyerek kucağına onun boynuna saklanan çocuğa baktı. Kalbi hem korkuyla hemde ela gozluden yayılan yasemin kokusundan kriz geçermiş gibi hızlanirken gözlerini kapatıp açtı ve Enes in kolunu okşadı.
" Enes. Ne yaptığının farkında misn?" Dedi zorlukla kokusu o kadar güzel geliyordu ki sarilmamak için zor duruyordu.
Enes daha yeni korkusunu atlatmışken kafasını kaldırıp olduğu yeri görünce şok geçirdi." Hıııhh!" Dedi eliyle ağzını kapatıp kizarirken.
O sırada koltuğun kenarından tutup hızla Emre ye bakmadan kalkmaya çalışırken Emre njn onun kolunu tutup tekrar ona çekmesine dizine yan bir şekilde oturup şaşkınlıkla ona baktı." E-emre" dedi saskinca. Emre mantıklı düşünme yetisini kaybetmiş gibi sadece " dur lütfen sadece sarılmak istiyorum sana" dedi. Çünkü sana sarılırsam içimdeki hisleri belki anlamlandirabilirm dedi içinden. Enes cevap vermeden içindeki hislere ayak uydurarak durdu orada ve onunla dakikalarca sarılı durdu.
Bitirmeden kapattiklari ve daha sonra shiplenmlerinin arşa çıkacağı yayını umursamadan.
....
Havanın akşam üstüne doğru geldiği ve yavaş yavaş kızılasmaya başladığı gök yüzünü biraz seyredip yanındaki sarı saçlı güzeller güzeline baktı. Onu aldıktan sonra beraber Sahile gelmişler ve Barlas in isteğini üzerine kumlarin üzerine oturup aldığı kahveleri yudumluyorlardiAnıl sessizlikten rahatsız olup alakasız bir konu açtı." Ben küçükken. Annemle hep Sahile gelirdik. Ben denizde yüzmeyi çok severdim. Sonra bir gün yine annemle denize gelmişiz tam hazırlanmış böyle mayolarimi giymiş denize girerken benim yanımdaki bir çocuğun denize tuvaletini yaptığını görmüştüm. Bi de üstünden baloncukların falan çıkıyordu. O gün tiksinmekten o kadar ağlamıştım ki bi de anneme ' Anne deniz kaka kokuyor artik' diye saatlerce ağlamıştım." Dedi ve küçük bir kahkaha attı. Barlas attığı kahkaya gözlerindeki pariltilarla bakıp güldü. " E sonra naptin bir daha girmedin mi denize?" Diye sordu ona.
Anıl yudumlayıp kahvesini kenara koyarak ona döndü ve mavi gözlerini onun gözlerine odakladi." Ya ya kaç yıl girmedim denize anneme hep eziyet çektirdim hep o çocuk yüzünden" dedi ama o sırada Barlas onu dinleyememis ve mavi okyanusa benzer gözünün içindeki köyü mavi tonlarina dalmışti. Onu o kadar buyulemisti ki ne söylediğini bile fark etmeden birden " Çok güzelsin Anıl " dedi içindeki gelen bir sesle. Anıl duyduguyla gülümsemesi yüzünde dondu. Barlas donan Anıl la ne dediğini fark edip " Y-yqni gözlerin.. gözlerin çok güzelmiş. Maviş maviş " dedi hızla. Anıl ona bakıp kafasını salladı ve rahatsız olmuş hissiyle sahte bir şekilde sırıtıp." Teşekkürler. Herkes öyle diyor genelde" dedi. Barlas in içinden ben herkes olmak istemiyorum dediğini duymadan.
Ikisi tekrar önüne donmusken aralarındaki sessizliği Anıl in telefonunun melodisi doldurdu. Anıl telefonunu cebinden çıkarıp arayana baktı. Ve Barlas a bir dakika deyip telefonu açtı." Efendim Esin.. Ne! İskender kaza mı yaptı? .... Tamam hemen geliyorum." Dedi ve aceleyle telefonu kapatıp kalktı.
Dolmuş gözlerle saskinca ona bakan Barlas a dönüp " A-arkadasım trafik kazası geçirmiş . Hemen gitmeliyim." Dedi ve tam gidecekken. Barlas onu tuttu.
" beraber gidelim. Seni böyle gönderemem" dedi. Ve onun itiraz etmesine fırsat tanımadan Arabaya bindiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CİVCİVLİ ŞORT BXB
RomanceEnes 19 yaşında youtuberdır. Bi'gün arkadaşlarıyla soru-cevap videosu çekerken gelen soruyla kendisinin ünlü bir yayıncıyla shiplendiğini öğrenir. Acaba bu büyük ship gerçek bir aşka dönüşebilir mi?