Şenlik ateşi çok güzel gidiyordu. Abim kiayla baya yakınlaşmıştı. John b sarahla öpüşürken aynı şekilde pope ve cleoda öpüşüyordu. Geriye ben ve jj kalmıştık.
"Rach ufak bir işim var burda bekle tamammı."
Jj uzaklaşmıştı bende biramı içip etrafı seyrediyordum. Annem ve babamın ölümünü atlatmam çok zor olmuştu. Ailemle aram çok iyi değildi daha çok abimle ilgilendikleri için beni hep göz ardı ederlerdi. Bana değil hep abime inanırlardı. Ama sonuçta onlar ailemdi.
"Selam yanlız gözüküyorsun ben topper."
Zengin birine benziyordu. Jjden öğrendiğime göre kooks ve pogueslar iyi anlaşmazlarmış.
"Selam rachel bende."
"Seni hiç buralarda görmemiştim yenimi taşındın?"
"Evet abimle taşındık."
"Peki bir yerlere gitmek istermisin buralar sıkmadımı."
Kolunu omzuma atmıştı ve fazla yakındı galiba sarhoştu.
"Hmm teşekkür ederim ama ben burda iyiyim."
"Ahh hadi ama biraz eğlenelim."
"Bırak kızı topper."
Jj gelmişti ve sinirli gözüküyordu.
"Sanamı sorucam işine bak jj."
"Top bak son kez uyarıyorum kızı bırak seni istemiyor."
Topper sinirlenmişti. Jj e bir yumruk savurdu. Jj yumruktan kaçmıştı burnundan soluyordu. Topperın üstüne çıkıp durmadan yumruk atmaya başlamıştı.
"TAMAM JJ DUR ARTIK!!"
Jj durmuyordu çok sinirlenmişti topperın üstünden inmiyordu bu işe son vermem lazımdı.
"JJ YETER ARTIK."
JJ'i tuttuğum gibi yere atmıştım. Topper ayağı kalkmıştı dayanamadığım için bir yumrukta ben atmıştım.
"Sizinle işim bitmedi geri dönücem sürtükler!!"
Topper sonunda gitmişti.
"Aman tanrım jj iyimisin??"
"Hıhı çok iyim ya."
"Jj suratın mahvolmuş hadi seni eve götürmem lazım."
"Ne kadar acelecisin rach sabretsen ben seni atardım eve."
Ona göz devirdim.
"Kalk gerizekalı pansuman yapmamız lazım mikrop kapıcak."
Onu zar zor eve getirdim. Koltuğa oturttum ve içeriden ilk yardım çantasını alıp yanına geçtim.
Önce elini avcuma aldım.
"Kahretsin jayj bu kadarına gerek yoktu."
"Hadi ama rach topperın sana yaklaşmasına izin veremezdim. Sen... sen benimsin."
Son dediğini çok kısık sesle söylemişti ama ben duymuştum. İstemeden gülümsemiştim. Galiba ondan hoşlanıyordum. Herneyse işime dönmem lazımdı. Ellerini hallettikten sonra yüzüne geçmiştim. Kaşı ve dudağı patlamıştı.
"Canın yanıcak özür dilerim."
Kaşını temizlemeye başladım fark ettirmemeye çalışıyodu ama canın yandığının farkındaydım. Şimdi sıra dudağına gelmişti tersime geldiği için doğru yapamıyodum önüne geçmem lazımdı.
"Şimdi bişey yapıcam ama yanlış anlamıyıcaksın tamammı tersime geldiği için."
Önüne geçmek için kucağına oturmak zorunda kalmıştım. Kalbim çok hızlı atıyodu acaba kalp atışlarımı duyuyomudur?