Five

43 5 0
                                    


Sonunda istanbula varmıştık. Çoğu tatilimizi burda geçirirdik. O zamanlarlada annemlerin arkadaşı ve onların çocuklarıyla kalırdık. Şimdide bizimkileri onlara götürücektik. Yaklaşık yarım saat sonra evlerine varmıştık. Önce ben ve rudy kapılarını çalmaya gittik. Zile bastık bir süre sonra kapı açıldı.

"Buyrun ne is-"

" rudy? Rach?"

Annemin arkadaşı kapıyı açmıştı neydi adı... mel.. mele heh melek. Melekti.

"Merhaba melek abla."

Zar zor türkçemi kullanıyordum. Anlamış olcakki ingilizce konuşmaya başlamıştı.

"Ne işiniz var burda."

Rudyle birbirimize bakıp arkamızda bizi bekleyen ekibi gösterdik.

"Şey bir süre burda kalabilirmiyiz. Söz hiç bir yeri dağıtmayız."

Melek abla gülümsedi.

"Hoşgeldiniz çocuklar. Akşama ne yemek istersiniz."

Hemen bizimkilere gelmelerini işaret ettik. Eve girip melek ablanım gösterdiği odalara yerleştik. Ah söylemeyi unuttum melek abla oldukça büyük bir evde oturuyodu. Odama yerleştikten sonra melek ablaya yardıma mutfağa gittim.

"Menüde ne var melek abla."

"Mantı var sizin en sevdiğinizden ama diğer arkadaşlarınız beğenirmi acaba."

Bak bunu hiç düşünmemiştim.

"Valla artık yapıcak bişey yok ayrıca kim mantıyı sevmezki."

Bir anda aklıma melrk ablanın çocukları yani bizimde arkadaşlarımız geldi.

"Melek abla mira ve yaman nerde."

"Ah onlar dışardalar birazdan dönerler onlara süpriz olcak sizin geldiğinizi söylememiştim."

Onların gelmesini heycanla beklerken bi taraftanda melek ablaya yardım ediyordum. Sonunda bitmişti. Teker teker odalara çıkıp johnbleri çağırdım.
Tam oturucakken kapı çaldı. Mira ve yamanın geldiğini tahmin ederek bem açmaya gittim kapıyı. Ve tahmin ettiğim gibi onlar gelmişti. İlk başta şaşırsalarda daha sonra ikiside bana sarıldılar.

"Hadi gelin sizi benimkilerle tanıştırıcam."

Çok mutlu olmuştum en sevdiklerim şuan yanımdaydı. Mira ve yaman içeri girdi. Önce annelerine sarıldılar daha sonra rudye. Hepimiz oturup yemek yemeye başlamıştık.

"Şimdi biz buna mantı diyoruz. İsterdeniz üzerine bunlardanda ekliyebilirsiniz."

Onlara nane ve sumağı gösterdim. Hiç düşünmeden hepsi atmıştı. Hepsinin tatmasını bekledim. Herkes çok beğenmişti.

...

Hepimiz yemeklerimizi bitirmiştik. Oturup sohbet ediyoduk. Yarın gitcek olmamız beni çok üzüyordu. Ama eper o altınları bulursak istediğimiz zaman gelebilirdik değilmi?

Uzun süre oturup sohbet etmiştik saate baktığımda baya geç olmuştu. Yanımda oturan jj yi dürttüm.

"Saat çok geç olmuş sabah erken kalkmamız lazım."

Jj başıyla onayladı.

"Ee arkadaşlar sizinle tanıştığımıza çok memnun olduk ama yarın erken kalkmamız lazım oyüzden herkese iyi geceler."

Herkes kafasıyla onaylamıştı. Kalkıp odalarımıza gidiyoduk. Tam odama giricekken jj kolumdan tuttu.

"Evde yanlız olmaktan korkarım benimle yatarmısın."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 07 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Paradise On Earth Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin