Four

27 2 0
                                    

Evden çıkıp jjin motorunu almak için evine doğru yürüdük. Evine geldiğimizde jj beni durdurdu ve burda beklememi istedi.

"Anahtarlar evde kalmış gidip alıcam sen burda bekle babam içerde olabilir."

"Neden babanın içerde olması seni korkutuyoki."

Jj in yüzü düşmüştü galiba kötü birşey söyledim.

"Be özür dilerim öyle demek istemedim."

"Sorum değil prenses sadece babamla anlaşamayız günüm çoğunu hırsızlık yaparak ve içerek geçirir."

"Anladım. Tamam ozaman çabuk olman lazım bende o sırada abimleri arıyım."

Jj içeri girdiğinde bende abimi aradım.

"Alo rudy ordamısın?"

"Evet rach noldu?"

"Ne mi oldu nerdesin şuan dün niye eve gelmedin gelmediysende insan bi mesaj atar dimi??"

"Tamam tamam sakin ol özür dilerim kiayla bir yer bulmuştuk ordaydık şuan john blerdeyiz."

"Of tamam gerize-"

Evden bağırma sesleri gelmeye başlamıştı. Çok korkmuştum jjin babası küfür edip birşeyleri yere atıyodu.

"Hey rach ordamısın noldu."

Suratına kapatıp evine doğru koşmaya başladım.

İçeri girdiğimde ikisi birbirini dövmeye çalışıyolardı.

"JJ"

sadece bağrıyodum yapabiliceğim bir şey yoktu. Sonunda babası onu evden dışarı attı.

"Cidden bu sürtük içinmi benimle dövüştün bari daha iyi bir sürtük bulsaydın."

Jj çok sinirlenmişti ve aynı şekil bende ama yapıcak birşey yoktu jjin babasına vurmak istemedim ve jj nr kadar sinirli olsada hali kalmamıştı yani yinr dayak yerdi. Jji yerden kaldırdım.

"Tamam jayj sorun yok hadi gidelim artık."

Jj sinirle kalkıp mototuna doğru gitti elime kask verdi motora oturdu.

"Arkama geç. Rudyle konuştunmu?"

"Evet şatodalarmış."

"Tamam."

Jjin morali çok bozulmuştu hemde siniri hala geçmemişti onu nasıl sakinleştiriceğimi düşünüyordum yol boyu. John b lere geldiğimizde aklıma geldi. En iyi rahatlama bira ve ottur değilmi?

Kulağına eğildim.

"Yanında ot varmı?"

Jj şaşırarak bana döndü. Gülümsedi ve cebinden iki tane çıkardı. Bende içerden iki bira alıp yanına geldim.

"Başka bir yere gidelimmi?"

Aslında çok iyi olurdu bu salak maceralara başlamadan önce ona itiraf etmeliydim.

"Olur nereye isterden oraya."

Jj kalktı sonra beni elimden tutup kaldırdı. Motoruna bindik ve beni bilmediğim bir yere götürdü. Heryer ağaç ve çiçeklerle doluydu. Çok huzurlu bir yerdi.

"Jayj burası çok güzel."

Jj bana döndü.

"Sen daha güzelsin."

Donakalmıştım.

"Bak rach biliyorum tanışalı çok az zaman oldu. Ama bu zaman içerisinde seni aklımdan çıkartamıyorum. Senden bir cevap falan beklemiyorum sadece içimi dökmem lazımdı. Ayrıca eğer sende böyle hissetmiyosan arkadaşlığımızın bozulması istemiyorum."

Paradise On Earth Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin