Two

37 2 2
                                    

Eve geçtim. Önce duşa girdim daha sonra kendime kıyafet baktım hızlı olmam lazımdı. Hızlıca önüme gelen şeyleri yatağa serdim ve aralarından en iyilerini seçtim.

 Hızlıca önüme gelen şeyleri yatağa serdim ve aralarından en iyilerini seçtim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Bunları giydim. Saçımı kurutmadım ama kötü durmasın diye şekil verdim. Çok sade bir makyaj yaptım ve evden çıktım. Rudynin attığı konuma doğru gitmeye başladım.

Gittiğimde jj hamakta oturup birasını içiyordu. Diğerlerine baktığımda ortada yoklardı. Yanına geldim.

"Naber lan göt"

Hass lan ağzımdan kaçtı.

"B-ben özür dilerim ağzı-"

Bir anda gülmeyr başladı

"LAKQKDODOWLWKDP  İYİ SEN NAPION GÖT"

dayanamayıp bende güldüm.

"Yanıma gelmek istermisin"

Hamakta yanını işaret etmişti

"E çok ısrar ettin geliyim ya"

Yanına oturmaya çalışırken hamak ters çevrildi ve yanlışıkla jj'in üstüne düştüm. Çok yakındık nefeslerimiz birbirine değiyordu kalp atışlarım hızlanmıştı bir süre birbirimize baktık ve büyü john bler gelince bozulmuştu.

"Jj size yer tutalım dostum burda işimiz var bizim."

"Lan rach napıon amk kalk lan çocuğun üstünden"

Abim galiba bi tık sinirlendi.

"Abi sakin ol yanlışıkla düştüm mk"

Hemen jj ye döndüm ve ona kalkması için elimi uzattım.

"İyimisin jayj"

"Daha iyi olmamıştım"

Johnblere baktığımda arkalarında dört tane tanımadık yüz vardı.

Hemen yanlarına gidip

"Merhaba ben rachel"

Dedim gülümseyerek

"Selam ben sarah"

"Ben pope"

"Ben kiara"

"Bende cleo"

Hepsiyle tek tek tanıştım hepsi birbirinden tatlı, komik, arkadaş canlısıydı. Uzun süre sohbet ettikten sonra john b nin olmadığını fark ettim.

"John b nerde acaba"

Tam bunu dedikten sonra john b elinde benim verdiğim mektupla gelmişti.

"Şimdi normalde bu babamımdı ama artık o olmadığına göre ben açmak istiyorum."

"E tamam aç ozaman."
Dedim.

"Ama eğer bu bir hazineyle alakalıysa benim kadar senin ve rudyninde hakkı oyüzden bugüm bu mektubu açtığımda eğer hazineyle alakalıysa bunun bir parçası olup asla ayrılmayıcağımıza söz veriyormusunuz sadece siz değil hepinizden bahsediyorum."

Abimle birbirimize baktık. Daha sonra gözlerim jj ile buluştu. Bana destek verir gibi kafasını salladı.

"Ben varım."

Dedim

Benden sonra herkes onaylamıştı.
İşte o an geldi john b mektubu bana verdi okumamı söyledi.

"Naber john, bu mektup sana ulaştıysa üzgünüz ama biz öldük. Uzun zamandır görüşemiyoruz ama bu hayatta tek güvenebiliceğimiz kişi sensin. Lütfen çocuklarımıza iyi bak merak etme kendilerine bir ev tuttular ama onlara göz kulak olmanı istiyoruz. Umarım john b ile iyi anlaşırlar. Herneyse john son görevimiz çok tehlikeliydi ama sonunda bulucağımız şey bütün hayatımızı kurtarıcaktı. Biz olmadığımıza göre bu iş sana düştü belki senin hayatın kurtulur artık pouges olarak yaşamak zorunda kalmazsınız. Görevle alakalı bilgiler arka kağıtta yazıyor. Harita zaten senin odanda. Dediğimiz gibi çocuklara iyi bak olurmu?. Seni özledik dostum john b ye selam söyle."

Rudy, ben ve john bnin gözleri dolmuştu. Hemen arkadaki kağıda gitti elim. Kağıtta bizim önceden gittiğimiz yerdeki altınlarla ilgili bilgiler vardı.

"Burası annemlerin ölmeden önceki gittiği son yerdi. O yeri biliyoruz."

Rudy'e baktım. Çok endişeli gözüküyordu.

"Ben... ben buna izin veremem sizinlr daha yeni tanıştım. Rach senden başka kimsem kalmadı. Eğer sonumuz annemler gibi olursa ne yapıcaz."

Kia bir anda rudynin yanına gelip ona sarılmıştı. Ne bide bana kızıyo şerefsiz.

"Bide bize kızıon şerefsiz ya"

Jj sanki aklımı okumuş gibi rudye kızmıştı. Hepimiz kıkırdamıştık ama hemen olaya geri dönmüştük. Johnb babasının odasına gidip haritayı bulmaya çalışıyordu. Bizde ona yardım ediyorduk. Sonunda haritayı bulmuştuk.

"E haritayı bulduğumuza göre yarın yola çıkarız şimdi hadi şenlik ateşine gidelim dostumm."

Johnbnin sevindiği sesinden belli oluyordu. Haritayı odaya saklayıp şenlik ateşine doğru sahile inmeye başladık.

●●●●●●●●●●●●●●

Bu bölüm biraz kısa oldu ama diğer bölüm uzun olcak vote ve yorum lütfennnnnn💗💗💗💗

Paradise On Earth Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin