14'

377 34 131
                                    

Haii ben geldim!!

Geldik çattık 14. Bölüme. Fic çok hızlı büyüyor ve ilgi alıyor yiyeceğim sizi allahımm. Ham.

Neyse bakalım iyi okumlarrr

Bol bol yorum istiyorumm
En çok yorum atanı bir dahaki bölümün sonuna etiketleyeceğim o bölümü ona armağan edeceğim!!hadi bakalım

-

Saat yediydi ve gösteriye çıkıyorduk. Bu gösteri fazla temas ettiriyordu ama sıkıntı değildi 100 tane dansçı vardı. Bu gösteriye bir iki yıldır şaka gibi hazırlanıyorduk ve en sonun da o gün geldi ve çattı. İnşallah olay çıkmaz.

Herkes 'Jeon Jungkook' ve 'Hwang seojun ' diye bağırıyordu. Kim Taehyung ise sinirli şekilde 'Jeon Jungkook' diyenlere bakıyordu.

Herkese baktıktan sonra ilk günkü gibi Kim Taehyung en arkadan gözlerini bana diktti. Bir kaç kişi onun ve bizim bakışmamızı çekerken çıldırıyor diğer tarafta ise ağlayanları görüyordum.

Ve işte gösteri başlamıştı. İlk 100 dansçı çember olucak şekilde sahneye çıkıyordu.. Ardından biz o çemberin içinden yerin altındaki asansör ile yavaş yavaş yukarıya geldik.

-

Giyinme odasında hazırlanmıştım. Saat yedi elliydi. Gelen giden yoktu.
Taehyung çok temas gerektiren yerde kalkıp gitmişti. Sanırım sinirlenmişti.

Ardından telefonuma gelen bildirip sesiyle irkildim. Büyük ihtimalle Taehyungtu.

Rose'm

Rose'm
Jugili bugün baya iyiydinnnn
Bayadır çalışıyordunuzzz
ÇOK SEKRONİXEYDİNİZZ

Jugili
Sana izleme demedimmi?
Orada olma demedimmi?
Niye geldin rose

Rose'm
Neler oluyor Jungkook?
Niye bana soğuk yapıyorsun?
Neden?
Görüldü

Rose'm
Anlayamıyorum
Dün sabaha kadar düşündüm
Ne yalnış yaptım diye
Hatta konuştuklarımıxı okudum baştan sona 5 defa
Neden?
Ne yaptım?

Jugili
Taehyung
Neden Taehyung'un evini bastın?
Neden
Silahlı saldırı açtın?
Ya yaralansaydı
Ya ölseydi
O zaman seni asla affetmedim rose
Anlıyor musun?
Görüldü

J

uguli

Sen bana değil
Taehyunga silahlı saldırı açarak kendinden soğuttun
Neden yaptın?
Ben sana soruyorum
Neden böyle bişey yaptın
Sikeyim
Aranıızda ne var?

Rose'm
Yarın
Yarın saat 21.00 da bizim yere gel
Hepsini baştan sona anlatacağım.
Eksiksiz + yalansız
Söz veriyorum.
Görüldü

-

Telefonu kapatıp cebime sıkıştırdım ardından, arka kapıya doğru ilerledim. Arka kapıya geldiğimde güvenlikler durdu.

"Kimlik."

Arka cebimde olan cüzdanı çıkarıp içindeki kimliğimi alıp onlara verdim.

"Ohh! Jeon Jungkook. Bay jeon sizin hayranınızız, bir fotoğraf alabilirmiyiz?"

Beni tanımadıklarına o kadar eminimki sadece dünya ünümü biliyorlardı. Yoksa yüzümü tanırlardı.

Eğilip poz verdim ardından kimliğimi alıp cüzdanıma yerleştirim. Sonra da onlara kafamı eğip - aynı şekilde onlarda eğidi- ordan çıktım.

Perfonmas sergilediğimiz yerin önünde Taee yi bekliyordum. Hava soğuk değildi, tam tersine sıcak bir hava vardı.

Perfonmastan sonra üstüme siyah saten gömlek ile siyah kumaş pantolon giymiştim.

Taee, beni orada yarım saat bekletmişti. En sonunda siyah bwm arabasıyla geldi.

"Taee! nerdesin amına koyayım ya götüm dondu."

"Atla hadi bir yere gidiyoruz."

'off'layarak arabaya ilk sağ sonra sol bacağımı atıp bindim.

"Göz bandı tak. Torpido da."

"Nede-"

"Jungkook tak dediysem tak!"

"Peki."

Niye bağrıyordu? Ne yapmıştım? Küfür ettim diyemiydi? Beni üzmeye kimsenin hakkı yoktu. Ama bu Kim Taehyung'sa durumlar değişebilirdi.

Torpido ya uzandım, açtım. İçindeki siyah uyku bandını alıp kafamdan geçirerek gözlerime yerleştirdim.

Nereye gidiyorduk? Telefonuma mesaj geliyordu. Merak edip, göz bandımı kaldırmak için elim oraya gidereken;

"Hayır. Kaldırma."

"Pff"

Sonunda araba durdu. Elim yavşça kapı kolunu bulduğunda, çekip açacağım sırada kapı açıldı.

"Hadi in bakalım."

Korkuyordum. Bir anda sert yaptıktan sonra yumuşamıştı.

Yürümeye başaldık. O benim belimden tutuyordu ben ise havadan tutunuyordum.

"Sıkma kendini."

"Demesi çok kolay."

Ardından durduk. En az 30-40 adım attığımıza emindim. Beni kendine çevirdi ve gözlerimi açtı yavaşça.

Taehyung'a bakıyordum, biri nasıl bu kadar yakışıklı olabilirdi ki? Kafasıyla yanıma bakmamı işaret etti. Kafamı gösterdiği tarafa döndürdüm.

"Aman tanrım! Şaka mı?"

Gördüğüm şey ile gözlerimi faltaşı kadar açtım. Bu.. Bu.. şakaydı değil mi?

Lunaparktaydık.. Dönme dolabın üstünde koskocaman yazan şey..

'Benimle çıkar mısın davsanımm:)?'

Gözlerim Taehyung ve dönme dolap arasında mekik dokuyordu. Gözlerimi yumdum. Sert yutkundum ve ardından Taehyung konuştu. Ahh.. öleceğim..

"Benimle çıkar mısın davsanımm?"

Taehyung'a döndüm ve boynuna atladım.

"Evet!!"

-

Bölüm sonu:) ahh çocuklarım..
Evet bunlarıda sevgili yaptığımıza göre fic 5-6 bölüm sonra bitecek demek..

Neyse üzülmke yok her ay özel bölüm yapacağım fic'i sevdiğiniz içinn!!

Neyse bol bol yorum istiyorummm.
Bir daha ki bölüm, işler karışırmı roseden dolayı ne diyorsunuz???

CİGARETTE YENI BOLUM ATTIM!

Neyse bakalım sağlıcakla kalın!!

IG: thvyeontankm

Lover Boys• TAEKOOK✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin