19'

291 21 24
                                    

Lover boys 5K🥳🥳🥳
Herşey için teşekkür ederimm
Hadi başlayalım..

-

Jeon Jungkook

Gözümü yavaş yavaş araladım. Yanımda biri bir şey içiyordu. İçme sesini duyabiliyordum. Gözlerimi açtığımda tavan ile karşılaştım. Bir kaç dakika tavan ile bakıştıktan sonra yanıma çevirdim başımı.

Yan başımda Taehyung bacak bacak üstüne atmış, elinde viski bardağı ile viski içiyordu. Ne olmuştu bana? En son beni kaçırdıklarını hatırlıyordum. Kim, neden yapmıştı bunu bana?

"Bebeğim."

Derin sesi kulaklarımda uğuladı. Başımı Taee'nin olduğu yöne çevirdim. Ve mırıldandım.

"Hmm?"

Her yerim ağırıyordu. Bileklerimde tatlı bir acı vardı.

"Şimdi söyleyeceklerini hazır ol ve sakin kalmaya çalış"

Ne söyleyecekti? Ne diyecekti?

"Hmm?"

Durdu. Ağızına sigarasını yerleştirdi ve içine çekti. Daha sonra başını geriye atarak dumanı saldı.

"Rose.. Rose hastanede."

"Ne? İyi mi? Ne oldu ona?"

"Sakin ol dediğimi hatırlıyorum."

"Peki, devam et."

"Seni kaçıran, Roseanne'nin adamlarıydı."

"Ne!?"

"Ben seni kucağımda dışarı çıkartırken bizi vurmaya çalıştı ki eğer inanmıyorsan ise kamera kayıtları var."

"Ne?.. Sen ciddi misin?

"Ben sana ona güvenmemeni dile getirdim. Kaç kere.. Fakat sen bana güvenmeden, olayları benden dinlemeden gidip ona güvendin.."

Çok hata yapmıştım.. Çok.. Ben sevgilime güvenmek yerine gidip arkadaşıma güvenmiştim. Ki çokta yalnış yapmıştım. İlk olarak Taehyung'dan da duyan gerekirdi olayları.

Sesi hüzün doluydu. Gözleri dolmuştu, dokunsam ağlayacak şekildeydi.

"Taee ben, ben özür dilerim.."

"Dileme. Dileme Jungkook."

İsmim ile seslendi...

Durdum. Sadece tavana baktım. Ne kadar süre öyle durdupumu bilmiyorum ama bir saate yakındı.

"Seni seviyorum Taee."

" Bende seni seviyorum Kookie"

O benden asla vazgeçmedi geçmezse değil mi? Dimi?

"Yarın taburcu olacaksın." Dediğinde gözünden yaş süzüldü çenesine doğru.

"Hayır, hayır, hayır ağlama."

"Ağlamıyorum meleğim, ağlamıyorum" dedi ve el çabukluğu ile gözlerini sildi..

"Yarın sana süprizim var, hazır ol tamam mı?"

"Nereye?" Dedim sevinç şekilde.

"Çok seveceksin. Bu yüzden ilk evine gidip sen hazırlanacaksın. Sonra o yere gideceğiz."

"Tamamm"

Gözlerim kapanıyordu, bende uyanık kalmak yerine uyumayı seçtim.

-

Bölim sonu:) bir dahaki bölüm final😭 ama her ay özel bölüm atamaya çalışacağım..

Ve yeni Fic'in tanıtımını attım bakın derim😽

İnsta: gkstaepovs / thvyeontankm

Lover Boys• TAEKOOK✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin