18'

291 20 50
                                    

HAİİİ VE BAİİİ

-
8 Mayıs 2021

Tae
Bebeğimm
Meleğimm
Sevgilimm
Hayatımm
Neredesin kaç günüdür
Kafayı yiyeceğim resmen
Hadi ya
Gör bari
Keşke birde benden dinleseydin.
Neredesin bilmiyorum ki
Seni çok seviyorum
とても愛しています、私の天使
(Seni çok seviyorum meleğim yazıyo arkedesler)

9 Mayıs 2021

Tae
Bugün evine geldim.
Tek annen vardı evde. Oda bitkindi neredesin meleğim..

10 Mayıs 21

(Görüldü)

Jk
Taehyung

Tae
Jungkook
Siktir
Neredesin sen

Jk
Beni alabilir misiniz?

Tae
Konum at
Hadi

Jk
Konum*
(Görüldü)

-

Telefonumu cebime sıkıştırıp, arabayı çalıştırdım. Konumu açtığımda boş inşaat yerini gösteriyordu. Son hız o tarafa doğru sürmeye başladım.

Oraya geldiğimde içeriden bağırma sesleri geliyordu. Kapının önünde 2-3 kişi silahlıydı. Hemen Jhun'a haber verdim. Jungkook kaçırılmıştı.

-

Telefon konuşması

"Jhun"

"Buyur patron"

"Sana attığım konuma 30-50 kişi gelin. Jungkook'u kaçırmışlar."

"Kim kaçırmış haberiniz var mı?"

"Bunlar ımmm... Siktir. Bunlar Roseannenin adamları."

"Biz oraya 100 kişi geliyoruz efendim bir yere gitmeyin!"

"Tamam."

-

Arabanın içinde olanları gözetliyordum.
Sikeyim. Jungkook'un bağırma sesleri. Ben bekleyemeyeceğim! Canım feda olsun bebeğime..

Arabadan indim, oraya doğru yürümeye başladım. Elimdeki susturucuyu silahın ucuna taktıktan sonra elimdeki silah ile kapıdaki iki kişiyi öldürdüm. İçeri sesiz ve sakin adımlar ile girdiğim için kimse fark etmemişti.

Yazan Jungkook değildi, Roseydi. Ben dedim ama güvenme diye, niye güvendi ki.

İçeride Rose yoktu. İçeride 4 koruma vardı. Hepsini yenebilirdim. Tam içeri gireceğim sırada kolumdan tutulup geriye çekilmem bir oldu.

"Bay kim."

Bu jhun'du. Ödüm kopmuştu, bir anda öyle çekilir mi yahu!?

"Ahh! Ödüm koptu."

"Üzgünüm Bay Kim..."

"Tamam sıkıntı değil."

"İçeri geçiyoruz!"

"Çocuğa zarar gelmiyecek!"

"Tamamdır efendim!"

-

Adamlarım, Rose'nin adamlarını hallederken bende Davsanım'ın yanına koştum. Sandalyesinin önüne diz çöktüm, ellerini açmaya başladım. Bayılmıştı veya bayıltmıştılardı. Orospular cezalarını çekmeliler!

Jungkook'u kucaklayıp arabaya doğru ilerlemeye başladım. Jungkook o sıra uyanır gibi oldu.

"Ta-t-taehyung.."

"Bebeğim.. korkma ben buradayım."

"Beni bırakma." Diyip daha çok sarıldı.

"Bırakmayacğaım bebeğim.."
o sırada arkadan ince, kadın sesi yükseldi.

"Jungkook en değerlin değil mi? Zarar görmesini istemiyorsan onu buraya get-"

Demeye kalmadan hallettiler. Jungkook bana kızacaktı. Ki kesin tripte atacaktı. Ama bilmiyordu ki o iyileştikten sonra evlenme taklifi edecektim.

-
Bölüm sonu;) Finale çok az kaldıı abooooo AGLAYAYIM BU COCUKLARIMI BİTİRİYORUZZZ

ARKEDESLER YENİ BIR TANE FİC YAZDIM(sizin icin oohh mucuk) ABİSİNİN ARKADAŞI TAEHYUNG'A AŞIK BİR JEONGGUKKK!!!

BUGÜN AKŞAM VEYA YARIN TANITIM YAYINLAYACAĞIM DESTEK BEKLİYORUM YOKSA COK KIZARIM HEE😡😡😡

NEYSEEEEE

SAĞLICAKLA KALIN BEBEKLERİM

Lover Boys• TAEKOOK✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin