Ben çok özledim lbmiii
Sizleride çok özledimmm😭😿
Yorumm ve vote istiyorumm
Neyse bakalım söz verdiğim gibi özel bölüm.. baya özel bir bölğm oldu iyi okumalar;)(azmayı unutmayın🤭)TAEHYUNG FRİENDS MV YAYINLANDIII ÇOK İYÇ DEĞİLMİİİ
-
Taehyung ile toplantıya gelmiştim. Yeni bir sözleşme imzalıyordu ve çok sıkılmıştım. Keşke gelmiyip çocuklara baksaydım. Çocukları Jennieye bırakmıştım.
Taehyung işini severek, büyük bir azim ile yapıyordu. Ben ise toplantıları sıkıcı bulan ünlü bir dansçıydım.
Bıkkınlık ile kocamın(TAEHYUNGUMUN) kulağına yaklaştım. "Sıkıldım."
"Biraz sabret."
Offlayarak önüme döndüm. Aklıma gelen fikir için beş defa düşünmüştüm. Yapacak mıydım? Evet!
Yan sandalyemde oturan kocamın penisine elimi götürüp, okşadım otuz-kırk saniye boyunca. Taehyung fısıltı eşliğinde 'siktir çekti, tek ben duyabilmiştim. Gözlerim Taehyung'un şişen penisine kaydı. Kazanç gülüşü sergileyip elimi penisinin üzerinden çektim.
(Yarım saat sonra)
Sonunda lanet toplantı bitmiş, otopark'a doğru gidiyorduk. Sessizliği bozan o oldu.
"Bugün ne yapmaya çalıştın güzelim."
"Ne yaptım ki?"
"Birde soruyor musun bebeğim. Kalkan sikimin sorumlusu sensin."
"Niye başka erkeklerede mi kalkıyor?"
Yerimde durudum. Kusknaçlık krizine girmiştim. Resmen bunu ima ediyordu. Kıkırdayarak önüme geldi, ve kucakladı beni. Ne kadar uğraşsamda inemedim.
"Çok tatlısın Jungkook. Sence senden başka umursadığım bir şey var mı?"
"Bilmem. Bazen işkilli cümleler kuruyorsun." Sözümden hemen sonra telefonum çaldı. Sırası mıydı?
"Açmayacak mısın?" Taehyung'un kusursuz yüzüne daldığım için telefonu unutmuşutum. "Ha? He evet indir beni." Demem ile beni indirdi. Telefonumu cebimden çıkarttım, bu Jennieydi.
"Efendim."
"Jungkook gelebilir misiniz?"
"Neler oluyor?"
"Wosé..."
"Ne oldu woséye!?"
"Sadece gelin."
Hat sesi kulaklarımda yankılandığında Taehyung'a döndüm. "Taehyung.." anlamamıştı ne olduğunu. Ama benim gözleirm dolmuştu.
"Ne oluyor sevgilim?" Diyerek yavaş adımlar ile arabaya doğru yürümeye başladık. "Wosé için eve çağrıyorlar..." Bir anda durdu. "Ne!?"
"Evet hadi lütfen hzılı gidelim." Dediğim anda adımlarını hızlandırdı. Arabaya oturur oturmaz arabayı çalıştırıp gaza bastı.
O kadar hızlıydık ki ev normalde yarım saat fakat 10 dakika içersinde gelmiştik.
Gelir gelmez hemen arbadam çıkıp eve koştum. Her şeyden habersiz.
Kapıyı en az on- on beş kez çaldım açan olmadı. Taehyung aradan beş dakika geçmesine rağmen gelmemişti. Arkamı döndüğümde o da yoktu, neler oluyor?
En sonunda zile yirminci basışımda kapı açıldı, Jennie ağlıyordu.
"Ne oldu, kızım nerde!?" Bağırarak içeri girdim ve salonda karşılaştığım masa...
Wosé elinde kocam pasta tutuyor havada uçan balonlar wosé'nin arkasında Jimin, Jhope, Suga, Namjoon, Jin vardı. Kafalarında parti şapkası vardı ve ben salona girer girmez konfeti patlamıştı. Tanrım...
"Aman tanrım!"
"HAPPY BİRTHDAY JEONGGUK, HAPPY BİRTHDAY JEONGGUK..."
En sonunda wosé'nin ince sesini duydum "iyiki doğdun baba.." ilk defa bana baba demişti. "Baba mı? Gözlerim dolmaya başlarken yukarıdan Daeyoung'un çığlığını duydum. Önümde duranlara baktım onlarda şaşırmış bir şekilde yukarı bakıyorlardı.
Tereddüt etmeden merdivenleri tırmanmaya başladım.
"Daeyoun!"
Ses balkondan gelmişti. Hemen balkona yöneldim dışardan çok ses geliyordu. Balkona girdiğim anda...
Bütün fanlarım evin önünde, ellerinde lightstick, pankartlar vardı. Ve aynı anda konfeti ve havai fişek patladı. Hepsinin önünde katlı pasta ile duran Taehyung...
"Ama..." Dae ise arkamdan gelip bana sarılmıştı. "İyi ki varsın baba..." Bir dakika Baba mı?
"Baba m-" aşağıda duran yaklaşık tüm mahalleyi kaplayan insanlar(yaklaşık 1.000 kişi vardır) aynı anda bağırdı.
"İyi ki varsın Jeon Jungkook."
Alt tarafta Tae'ye bakmaya çalıştım ama orada değildi. Tam arkama döndüğümde dudaklarıma değen dudakları hissettim. Bu Taehyung'tu.
Bzi öpüşürken herkes bizi alkışlıyor bir çok paparazzi fotoğrafımızı/ videomuzu çekiyorudu.
Taehyung iyi ki varsın...
-
Özel bölüm sonj;)YA YA YA TAEHYUNG MV YAYINLANDI ABOVV
SUNA BAKIN
STREAM KASALIMMM
YENİ FİC YAYINLADIM FRİ(END)S DİYE KOŞUN OKUYUN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lover Boys• TAEKOOK✓
Hayran KurguJeon Jungkook 1Million'da dansçıydı. Kim Taehyung ise Jeon Jungkook daha yakından tanımak için 1Million studio'yu satın alacaktı.. SEMETAE UKEKOOK Başlangıç : 08.01.24 Bitiş: 20.02.24 Bu fic'i yazdığımda acemiydim, silmemi istemediniz bende tamamla...