KARŞILAŞMA

207 6 41
                                    

Hello güzeller iyi okumalar dilerim💋

Oy ve yorum atmayı unutmayın 💜

***

İşte şimdi boku yedim

Onca insan varken sen git girdiğin barın sahibine bulaş. Gerçekten boku yedim. Ama tabiki gurursuz değilim. Kendini ne sanıyor ki evet varlıklı ve zengin olabilir ama bu beni bakışlarıyla taciz etmesine olanak sağlamıyor

- Öyle mi ya bende Afet Sungur .

Dedim alaylı tavırla ve ciddi bir hal alarak

-Tekrar bana bakmaya cüret edersen o barın önündeki tabelayı alır senin götüne sokarım. Dedim işaret parmağımı ona doğrultarak. Diğer iki adam birbirlerine "oooo" diye gaza getirmeye çalıştılar. Gözlerimi devirip yanlarından ayrılıp kendi masama doğru ilerledim.

O iri cüsseli adamı beynimden reseltledikten sonra içkimi yudumlamaya devam ettim . Yaklaşık bir saat sonra oldukça sarhoş olmuştum. Olduğum yerde bile zor duruyordum. Aslında bu kadar içmeyi planlamıyordum ama o adamla kavga ettikten sonra sinirle daha çok içtim . Aynı zamanda kardeşimle sevgilimin fotoğrafı aklıma gelip duruyordu ve kendimi durduramadım. Olduğum yerden kalkıp gidecekken biri koluma dokundu bir anda irkildim.

Tanımadığım esmer yaklaşık benim yaşlarımda uyuşturucu bağımlısı gibi duran bir tipti

- Birlikte eğlenelim mi güzelim? Dedi yanaşarak. Yüzümü buruşturup

- Sen kimsin be defol git yoksa polis çağırırım. Dedim ağzımı yaydırarak. Sarhoş olduğum için aykata durmakla bile zorlanırken bu nereden çıkmıştı ki.

- Çağırsana güzelim. Bu halde de ne cağırırsın gel bakalım şöyle. Dedi beni olduğum yerden kaldırmaya çalışırken.

- Üst kattaki boş odalardan birine geçelimde seni biraz eğlendirelim güzelim. Dedi iğrenç adam. Onu ittirmeye çalışsam bile beni bırakmadı.

- Bırak dedim bıra- derken birisi adamın kollarından beni kendi kollarına çekti.

- Bilader burdan hemen uza problem çıkmasın istersen. Dedi kollarında olduğum adam. Yüzüne kafamı kaldırıp bakmamıştım bile çünkü dermanım yoktu. Ama sesi biryerden tanıdık geldi.

- Hayırdır kardeşim hanfendiyle aramızdaki meseleye burnunu sokma istersen. Dedi esmer adam.

- Milletin sevgilisine yavşamaman gerektiğini bilmiyorsun sanırım.

NEEEEEE????

Sevgilim mi. Kafamı kaldırıp baktığımda o adamı gördüm. Hatta göz göze geldik.

Aras Turgut

- Kaç saattir hanfendiyle bakıyorum yanında birisi yoktu. Sonradan gelip elimden mi almaya çalışıyorsun sen kızı. Ben gördüm ilk önce. Dedi esmer çocuk. Midem ciddili bulanıyordu. Aras en son söylediği şeye sinirlenmiş olacak ki beni koltuğa oturtup adamın suratına yumruk çaktı.

- Lan mal mı seçiyorsun sen!? Ben gördüm ilk önce ne demek lan pezevenk! Diye adamı yumrukluyordu. Müzik sesi kapanmış herkes Arası izliyordu. Güvenlikler bile izliyordu. Tabi ya burası onun mekanı neden ayırsınlar ki.

En sonunda Arasın yanında o iki çocuk koşarak gelip Arası ayırdı. Aras ayrıldıktan ve biraz soluklandıktan sonra

- Atın bu piçi burdan. Duman, Ahmet siz bu adamın ne sap olduğunu öğrenin özel olarak ben sonra ilgileneceğim. Arabayıda ayarlayın. Dedi Aras denen adam. Ben o kadar sarhoştumki olanları olduğum yerde dirseğim masanın üstünde elim çenemde Arasa bakıyordum. Benim ona masumca baktığımı görünce yanıma geldi. Gözlerimin derinliklerine bakıyordu.

ARAS +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin