OTEL ODASI

159 3 22
                                    

Merhabalar okurlarım 🏹

Bu bölüm yorum sınırı yok fakat benim için yorum yapmaya çalışır mısınız lütfen.

ÖNEMLİ: ARKADAŞLAR " GECEYE TUTSAK "TI BÖLÜMÜN İSMİ FAKAT DEĞİŞTİRDİM. YANİ AYNI KİTAP DEĞİŞEN BİRSEY YOK

UYARI :( BU BÖLÜM+18 İFADELER İÇERMEKTEDİR. RAHATSIZ OLANLAR OKUMADAN GEÇEBİLİR)

iyi okumalar dilerim

***

Neymiş o ceza ? Diye sordum tüm masumluğumla. Aras dudak kenarından güldü. Tabiki anlamıştım o an . İlk başta saflıkla anlamasamda şuan herşeyi çakmıştım. " Göstermemi ister misin ? " Dedi Aras. Yok canım ne fesatı yani hiç fesat değilimdir.

Cevap veremedim, o kadar yakınımda duruyordu ki nefesimi tutmuş onu izliyordum. " Bu evet demek o zaman " dedi ve dudaklarımızla arasındaki mesafeyi kapattı.

Öylesine şehvetle ve özlemle öpüyordu ki bende ona karşılık verirken bulmuştum kendimi.

Aras dudaklarımdan ayrıldı. Nefes nefeseydik ikimizde . Tekrar dudaklarıma kapandı ve çekildi. " Afet durmamı ister misin? " Diye sordu Aras. İki elimle yanaklarını tutup dolgun dudaklarını kendime bastırdım. " Durma Aras" dedim sadece. Haince güldü...

Kafasını tekrardan boyun boşluğuma gömdü. Şehvetle ve haince boynumu emiyordu. Büyük ihtimalle mosmor olmuştu. Zevkin dibini yaşarken bı anda şok olacağım şeyi yaptı.

Sağ elini iç çamaşırımın üstünde gezdirmeye başladı. Ağzımdan bir inleme çıktı. Bu onu daha çok zevke getirmiş olacak ki ağzından bir küfür savurup sütyenimin kopçasını çıkardı. Üzerimden sütyenimi çıkardığında dolgun ve büyük göğüslerimle göz göze geldi. Haince sırıttı. " Beni buraya gömer misin ? " Diye sordu Aras. Dediği şey beni güldürmüştü aynı zamanda yerin dibine sokmuştu. Şuan sarhoş değildim ve çok utanıyordum.

Hırsla meme ucunu ağzı içine aldı. Tiz bir şekilde inledim. Aras daha çok emmeye başladı. Emmiyor resmen vakumluyordu. Aldığım zevk bir yana canım da acıyordu.

Göğüslerimden hızla ayrılıp altındaki tüm fazlalıkları çıkardı. Boxer ile kalmıştı. Sertleşen erkekliği kalbimin teklemesine sebep olmuştu. Tekrar bana eğilip dudaklarıma kapandı. Çok sert hareket ediyordu.

Sağ elini iç çamaşırımın içine soktu. Yaptığı şey gerçekten deneyimimin olmadığı birşeydi ve bu yüzden bu benim için garip bir histi.

Aras yavaşça dudaklarımdan ayrılıp nefesini kulaklarıma vererek tüylerimi diken diken yapan sözcükleri sarf etti;

- Seni çok seviyorum güzeller güzeli sevgilim. Seni ömrü hayatım boyunca sözüm söz olsun bırakmayacağım. Sana o kadar aşığım ki bunu sen bile tahmin edemezsin. Sana öyle bir bağladım ki artık beni çözemezsin, Gözlerim gözlerinde hayat buldu, ellerim ellerinde şefkati buldu , dudaklarım dudaklarında hazzı buldu. Seni seviyorum sevgilim , hep seveceğim...

Nefes almayı unutmuştum. Şiir gibi konuşmuştu. Boyun boşluğuma dudaklarını bastırdı, ardından göğüsümün üstüne, ardından diyaframıma , ardından göbek deliğime ve bir altına. En sonunda kadınlığıma gelmişti. Gözünün üstünden bakıp haince gülümsedi.

İç çamaşırımı yavaşça bacaklarımdan ayırdı. İki bacağım arasındaki mesafeyi işaret parmaklarıyla benle göz temasını kesmeden açtı. Sağ ve sol bacağımın baldırlarına ardı sıra öpücük kondurdu . Bacak aramı iyi açtı ve kadınlığıma uzun süre baktı. Sertçe yutkundu.

Bana baktığında dudaklarımı sertçe zevk ve stresle dişliyordum. " Dudaklarını dişlemekten kanatacaksın. Bırak da ben yapayım o görevi" dedi ve güldü. Ben hiçbirşey söylemedim . " Sen benimsin Afet ve bu gecede benim olacaksın . Dudaklarını dişlemeyi bırak ve yaşadığın zevki dudaklarına dök " dedi...

ARAS +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin