HERŞEYİ ÖĞRENDİ

97 1 4
                                    

Merhabalar arkadaşlar 🎀

İyi okumalar dilerim oy ve yorum atarsanız sevinirim 💗

Sizi seviyorum 🍭🍬

***

Tamam şimdi ben sorucam. Bu gruptan aşık olduğunuz biri var mı " diye sordu Kıvanç. Korkuyla Sungura baktım. İnşallah içmez diyerek dua etsemde Sungur içki şişesini kafasına dikti. Hadi canım yani belki Seraya aşık yada Sude ben olmak mı zorundayım dedim kendi kendime. Kendimi buna inandırmaya çalıştım. Sera ve ben hariç hepsi alkol şişesinden içmişti. Kıvanç ve Sungur bana baktı içtim mi diye.

" Şimdi ikinizden birine ceza vericem " dedi Kıvanç. İçimden dua ettim bana vermemesi için. Ama tabiki yine duam ters tepti. " Afet " dedi. Korkuyla nefesimi verdim. " Kalk ve Sunguru öp " dediğinde beynimden vurulmuşa döndüm. Aklımdan o cümleyi tekrar tekrar kurdum.

KALK VE SUNGURU ÖP !

KALK VE SUNGURU ÖP !

KALK VE SUNGURU ÖP !

Gerçekten bunu söylemiş miydi? Hemde sevgilim olduğunu bile bile. " Kıvanç şaka mı yapıyorsun " dedi Sera son derece ciddiliği ile. " Kızın sevgilisi var bunu nasıl dersin " dedi diğer yandan Sude. Ben ise şok olmuş bir şekilde bir Kıvanca birde Sungura bakıyordum.

" Ne diyosun sen ya " dedim . " Bu bir oyun sonuçta bu odada yaşananlar burada kalacak. Bir ihanet söz konusu değil. Kalk Sudeyi öpde diyebilirdim " dedi Kıvanç iğrençliğiyle. Yüzümü buruşturup " Böyle birşey asla yapmayacağım. Ben gidiyorum siz devam edin. " Diyip kalktım. Arkamdan gelen sesleri aldırış etmeden hızla kapıyı vurup çıktım. Arkamdan Sungur " Afet dur " diye bağırdı. Diğerleri ise Kıvança küfürler yağdırıyordu.

Odama girdiğimde hızlı hızlı nefes almaya başlamıştım. " Bunu nasıl der ya " diyerek kendi kendime söyleniyordum. Çok geçmeden kapım çalındı. " Müsait değilim " diye bağırdım sinirle. " Afet konuşmamız lazım. " Dedi Sungur . Sungur ne alakaydı ya . Suçlu o değildi ki Kıvançtı. " Sungur seninle konuşacak hiçbirşeyim yok sen suçlu değilsin Kıvanç gerizekalısı suçlu. Kendini suçlu hissetmene gerek yok gider misin yanlız bırak beni " dedim. Kısa bir sessizlik oluştu. " Kapıyı aç sadece iki dakika " dedi Sungur.

Sinirle gidip kapıyı açtım. " Ne var " dedim sinirle. Etrafına bakındı " burada konuşamayız girebilir miyim sadece iki dakika ? " Diye sordu Sungur. Sakinleşmek için yavaş yavaş nefes alıp verdim. Sakın ses tonumla " geç " dedim. İçeriye girdi ve kapıyı kapattım. Kollarımı birbirine kenetleyip " Konuş " dedim ve devam ettim. " Bu gece olanlar neydi ? Hepsini açıklar mısın " dedim.

Sungur uzun bir nefes aldı. " Bak Afet üniversitede yaşadıklarımızı unutacağımızı söylemiştik. Yani seninle asla olamayacağımı anladıktan sonra sana bunu söyledim. Ama asla duygularımda bir eksilme olmadı " dediğinde elimi kafama götürüp " anlamalıydım " dedim kendime kızarak.

Sungur devam etti. " Duygularımı kalbimin en derin noktasına gömeceğim diye söz verdim kendime . Senden uzak durmak için elimden geleni yapabilirim ama kusura bakma duygularımı bastıramam . Bu benim duygularım ve kime aşık olup olmayacağımı ben seçmiyorum. Bugün sevgilini nasıl öptüğünü gördüm. " Dedi ve diyip dememekle kararsız yere baktı. Aklındakini demekle karar kılıp " Allah aşkına Afet söyle bana. Gökhandan sonra birisine daha aşık olmuşsun. Benim hiç mi şansım yoktu. Beni neden sevmedin Afet? Ben seni çok severdim sen beni neden sevmedin . Sevilmeyecek biri miyim ben " dedi.

Gözlerinin içine baktım. " Gökhan benim sadece sevgilimdi. Ben şuan Arasla birlikteyim ve ona beklediğim duyguları ne Gökhan'a nede başkasına beslemediğime eminim. Sende benden ümidi kes başkasına aşık ol. Seninde dediğin gibi kime aşık olup olmayacağımı ben seçmiyorum. Ben seni hiçbir zaman sevgili konumunda görmemiştim . Bu ne tipinle ilgili nede karakterinle. " Dedim.

ARAS +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin