İyi okumalar dilerim❄️
Oy ve yorum atmayı unutmayın 💜
***
Aldatıldım...
Ben aldatıldım...
Hem kardeşim tarafından...
Hem biricik sevgilim tarafından...
Ben aldatıldım ...
Aldatıldım...
5 yıllık sevgilim çok sevdiğim, çok değer verdiğim kardeşimle beni aldattı. Bu duygu nasıl bir duygu biliyor musunuz ? Hayır bilemezsiniz ama belki anlayabilirsiniz . Beni anlıyor musunuz?
***
Yattığım yerden doğruldum. Telefonuma üst üste gelen bildirimlerde elimi telefonuma götürdüm. Whatsap simgesine dokundum . Kardeşim mesaj atmıştı. Acaba yine ne mesaj gönderdi diye üzerine tıkladığımda başımdan aşağı kaynar sular döküldü.
Sevgilimle yatakta dudak dudağa fotoğraf atmış ve hemen altınada "yakışıklım dün geceden kalan hatıramız . Sende kalsın" ve göz kırpma işareti. Fotoğrafa tıkladım. Sadece baktım. Kardeşimin sevgilimin dudaklarına kapandığı o fotoğrafa sadece baktım.
İçimde hesap sorma duygusu bile yoktu. Şuan kendimi öldürmek istiyordum. Fotoğrafın ekran görüntüsünü aldım kendime gelince belki fotoğrafı siler ve kanıtım kalmaz diye . Tam düşündüğüm gibi fotigrafa bakarken bı anda fotoğraf gitti. Mesajı bana gönderdiğini fark etmiş olacak ki mesajı sildi. Görüldü bilgim kapalı olduğu için gördüğümü de fark etmemişti. Keşke kapalı olmasaydı. Keşke gördüğümü bilseydi. Şuan gidip ona hesap sormak istiyordum ama bir yanda hiçbirşey söyleme,tamamen ilişkini ikisiylede kes ve buralardan uzaklara git.
Telefonu elimden kaydırıp düşürdüm. Gözümden gelen yaşlar ardı sıra bitmek bilmiyordu. Bulunduğum durum kafama tak ettiğinde olduğum yerden doğruldum. Hızlı hızlı nefes alıp vermeye başladım masanın üzerindeki kitapları yere fırlattım. Odanın dağıtmadık yerini bırakmadım. En sonunda ise odanın orta köşesine geçip yeri yumruklamaya başladım. Çığlık çığlığa bağırıyordum. Hayır bu olamaz rüya olmalı diye kendimi tokatlamaya başladım.
Evde en yakın arkadaşım Yasmin korkuyla yanıma geldi . Onunla aynı evde yaşıyorduk. Arada da o pislik kardeşim bize gelip kalıyordu.
Yasmin yüzümü tokatladığım ellerimi tutup bana bağırdı
- Afet iyi misin neler oluyor sabah sabah buranın hali ne ne oldu !? Diye bana bağırıyordu. Ama ben onu duymuyordum . Sadece kendime yumruk atmaya çalışıyordum. Yaklaşık 10 dakikadır kendime vurup aptal aptal diye bağırıyordum kendime. Nasıl kandım nasıl anlamadım aptal diye bağırdım. Yasmin umudunu kesmiş olacak ki karşıma oturmuş korkudan ağlamaya başlamıştı.
Kendime geldiğimde ağlayan ifadesini görünce yerimden kalkıp ağlayarak ona sarıldım.
- Özür dilerim özür dilerim korkuttum mu seni özür dilerim. Dediğimde bana daha sıkı sarıldı Yasmin. Yasmin çok kırılgan ve duygusal bir kızdı. Biraz önce nasıl hareket ettiysem o kadar korkmuştu ki bir köşeye geçip ağlamaya başlamış.
- Ne oldu sana Afet neye kızdın ne oluyo anlat . Dedi Yasmin doğrularak. Olduğum yerden doğrulup çantamda ki pet şişesinde kalan yarım suyu kafama diktim. Telefonu elime alıp SS aldığım fotoğrafı Yasmine gösterdim. Yasmin gözlerini kocaman açıp ellerini ağzına götürdü. Bir fotoğrafa birde benim yüzüme bakıyordu. Gözümden yaşlar yine gelmeye başladığında telefonu elimden alıp masaya bıraktı ve bana sıkıca sarıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARAS +18
RomanceŞehrin mafyası Aras Turgut kendi barında ilk defa gördüğü Afet Sungur'a aşık olur. 22 yaşında olan Afet yazarlık yapıyordur. Aras Turgut ve Afet Sungur'un aşk hikayesi konu almaktadır kitap. Keyifli okumalar dilerim...