Sizi seviyorum iyi okumalar dilerim💋
***
O herifinde ne bok olduğunu biraz önce duydum. Kendinde anla artık. Herif sana nasıl bağırıp çağırıyor. Anlayış desen yok. Bana bir şans ver diyorum dinlemiyorsun" dediğinde lafını kestim. " Sen kimsin ya , benim tipim değilsin. Aras'a çok aşığım ve asla onu bırakmayacağım bunu o aptal beynine ve bana aşık olan kalbine sok . Senin yüzünden yarın yola çıkıyorum ve hala pişman olmamış tavrınla devam ediyorsun. Bu gecemide zehir ettin. Eğlenmeye gelmiştim yaptığın şeye bak. Benimle muhattab olma diyorum hala bir ümitin var." Dedim tüm duygusuzluğumla. Çünkü artık sıkılmıştım.
Bana dolu gözleriyle baktı. " Ağır olmadı mı?" Deiyince hiç beklemeden konuştum. " Az bile, dün gece sana düzgünce anlatmaya çalıştım ama demek ki böyle konuşmam gerekiyormuş." Deyip masadan kalktım ve son cümlemi vurgulayarak kurdum. " Arastan ayrılsam bile , ona olan aşkım bitse bile seninle asla bir ilişki kurmam Sungur" dedim ve arkama bile bakmadan odama doğru ilerledim.
Çantamın içinden telefonu çıkardığım da gördüğüm ekran ile gözlerimi kocaman açtım.6 dakika 27 saniye boyunca açık kalan telefonda hattın diğer ucundaki Aras'ın ismiyle karşılaştım.
Neye uğradığımı şaşırmış bir şekilde hemen telefonu kulağıma görürdüm. "Aras-" der demez telefonu yüzüme kapattı. Neye uğradığımı şaşırmıştım. Hemen odamın kapısını açıp içeri girdim. Arası yüz kez en az aramama rağmen telefonuma bakmıyordu bile. Yazdığım onca mesaja bakmamıştı bile.
Üzerimde şort pijama takımımı geçirirken sinirden gebermek üzereyim. "Lanet olsun yeter artık ya yeter ! " Diye odanın içinde bağırdım ve kendimi yatağa attım. Üzerime çöken stres ve üzüntü nedeniyle kendimi uykuya bıraktım.
***
Gözlerimi açtığımda onun karalıklarıyla karşılaştım. Evet bu bir rüyaydı. Tebessüm ederek ona bakmaya devam ettim. Aynı zamanda da esniyordum.
Evet o an şok icinde yataktan kalktım. Kendimi çimdikledim fakat o buradaydı. Evet arkadaşlar Aras tam karşımda sandalyeye oturmuş beni öfkeyle izliyordu. Daha doğrusu öfkeli görünmeye çalışıyordu ama bana karşı o öfkesi yok oluyordu.
"A-aras ne işin var burda ben zate-" derken sözümü kesti. "O piç kurusu nerede?" Diye sordu aniden. "Otele nasıl girdin ne ara geldin bura-" yine lafımı böldü " o siktigimin herifi nerede hemen söyle. Geldiğimden beri siktiğimin resepsiyonuna nerede olduğunu soruyorum bilgi veremeyiz diyor. " Dedi. Şok içinde onu izliyordum. "S-sen anlamıyorum " dedim fakat devamını getiremedim.
"Afet sana kızmıyorum sadece bana dürüst olmadığın için kızıyorum. Ama o herifi öldürmeden buradan gitm-" diyeceği sırada yerimden kalkıp hızlıca ona sarıldım. Bacağımı vücuduna doladım. İlk başta afalladı fakat oda ellerini vücuduma doladı. Hiçbirşey umrumda değildi. O buradaydı ya daha ne isteyebilirdim ki.
Hıçkırarak ağlamaya başladım. "Sus lütfen seni çok özledim" dedim bütün çaresizliğimle. Bana daha sıkı sarıldı. "Güzelim benim bende seni çok özledim öfkemden gözüm görmedi özür dilerim" dedi.
Kollarımı boynundan çektim ve yüzünü avuçlarım arasına aldım. "Her zerreni özledim aşkım" dedim nefesimi ağzına vererek. "SİKTİR gel buraya" dedi ve dudakları dudaklarımı buldu. Öyle bir özlemle öpüşüyorduk ki dudaklarımın karıncalandığını hissedebiliyordum. En sonunda dudaklarımızı birbirinden ayırdık. Ama aramızdaki mesafeyi açmadık. Ben onun yüzünü o benim yüzümü avuçları arasına almıştı.
"Sana doyamıyorum ama o it herifi bulm-" derken dudaklarına bu kez ben kapandım ve hemen geri çekildim. "Hayır şuan o umrumda bile değil ve seninde umrunda olmayacak . Ana odaklan sevgilim seni çok özledim." Dedim kulağına doğru fısıldayarak. Onu baştan çıkarmaya çalışıyordum. Popomu ileri geri hareket ettirip ona bastırıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARAS +18
RomanceŞehrin mafyası Aras Turgut kendi barında ilk defa gördüğü Afet Sungur'a aşık olur. 22 yaşında olan Afet yazarlık yapıyordur. Aras Turgut ve Afet Sungur'un aşk hikayesi konu almaktadır kitap. Keyifli okumalar dilerim...