apocalypse

2.7K 242 108
                                    


🎀

yeonjun
nerdesin?

görüldü 23.44

beomgyu
hyung
ne oldu

yeonjun
saat kaç haberin var mı?
nerdesin beomgyu


beomgyu
arkadaşlarla okulun yakınındaki
kafedeyiz

yeonjun
eve geçiyorsun


beomgyu
olmaz

yeonjun
beomgyu


beomgyu
hyung daha geç olmadı
birazdan kalkarız zaten

yeonjun
eve geçiyorsun beomgyu
hemen


beomgyu
hayır

yeonjun
hayır?
anlamadım?


beomgyu
geçmiyorum işte
istemiyorum

yeonjun
beni oraya getirtme


beomgyu
gelme o zaman

yeonjun
beomgyu o masadan kalkıyorsun
ve eve geçiyorsun
Ya da ben kalkıp seni almaya geliyorum


beomgyu
ya
hep böyle yapıyorsun
Sen takılabiliyorken ben neden
arkadaşlarımla takılamıyorum?
benim ne eksiğim var

yeonjun
eksiklikle bir alakası yok, olayları
başka yerlere çekme

toparlan geliyorum, geldiğimde bekletme

görüldü 23.47


beomgyu
iyi

iletildi

Araba ile okulun yakınlarındaki kafenin arkasına yanaştım. Gecenin bu saatinde millet ya evinde durup takılıyor ya da işe gidenler mesaiye kalıyordu. Bir de aklını kaybetmiş birkaç ergen vardı tabii. Bizimki de onlardan biriydi, birbirlerinden etkilenip saçmalıyorlardı ve hiç de hoşuma gitmiyordu.

Düzelttiğim aynadan bana doğru yaklaştığını gördüm. Çatmış kaşlarını sinirli sinirli arabaya doğru yürüyordu.

Arkadan dolanarak arabanın sağına geçmiş ve kapının olduğu yerde beklemeye başlamıştı.
Onun kapısını ben açardım, iyi alışmıştı.

Doğrularak arabadan indim ve yaklaşan kışın getirdiği soğuk direkt olarak yüzüme çarptı. Arabanın içindeyken kalın giyinmezdim, zaten klima vardı.

Sağ kapıya doğru gelerek baştan aşağı onu süzdüm.
Açık kahve paltosunun üstüne kendinden büyük bir yün atkı geçirmişti, sadece kızarmış burnu gözüküyordu. Kafasına da benim aldığım şapkayı takmıştı. Üşümem ben diye direttiği her gün resmen üstüne on kat geçirirdi, boşuna laf anlatamazdı, kış insanı değildi.

Kapısını açıp içeri oturmasını bekledim. Yüzüme dahi bakmadan oturduğu koltukta sinirle mücadele vermeye başladı. Kapısını kapatarak şoför koltuğuna doğru ilerlerken arabanın önünden doğru, emniyet kemerini takmak için savaş veren aptalı izledim.

İçeri geçip arabayı çalıştırdığımda hissettiğim sıcaklık ile vücudum rahatladı. Hava gereksiz soğuktu, götüm donmuştu iki dakikada resmen.

nervous, yeongyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin