Düzenlemeye alındı!
——————————Otobüse doğru ilerledim. Gelen 'bip!' sesinden sonra arka taraflardan bir yer bulup oturdum. Kablosuz kulaklığım ile birlikte ayrılamaz bir ikiliydik!
Üzerimde ki kıyafetler ise tam benim tarzımdı. Benim tarzım.. biraz garipti aslında, hoşuma giden ne varsa giyinirdim. Bir gün tatlı bir kombin giyerken diğer gün serseri kız havasında olabiliyordum.
Bu aslında benim o an ki ruh halime göre değişiyordu.
Düşününce bayağı garip bir insandım ama içimdeki hoyrat fırtınayı ancak renkler sayesinde dışa vuruyordum.
Ve ben herkes gibi eşofmanı rahat bulduğum için giymiyordum. Ben etek severdim. Sırf rahat diye eşofman sevmek veya da giymek bence bana göre! Birazcık mantıksızdı.
Sana göre herkes, herşey mantıksız idil ?
Ah neredeyse unutuyordum! Ben idil ve bu da benim iç sesim namı değer ışık. Işık neden diye sorduğunuzu duyar gibiyim.
İş sesim o kadar havalı ki bende onun ışığından etkilenip adını ışık koydum.
Adını feriha koydum der gibi diyo kıza bak yaa
Diye söyleniyorken. Işığı susturup önüme döndüm çünkü gelmem gereken yere yani okuluma gelmiştim.
Üniversiteye gidiyorum ve evet hepinizin tahmin ettiği veya edebileceği gibi tıp okuyordum. Doktor yardımcılığı yapıyordum yani hemşire gibi ama genellikle daha tıbbi işleri bizler yapardık anestezi, ameliyat gibi gibi..
[Gerçekten öyle mi bilmiyorum ama öyle değilse de öyle bilin çiçeklerim]
Otobüs durduğunda inmek için ilerledim. Otobüsten indiğimde metrobüse binmek için iett kartımı çıkartım geçtim. Metrobüste şarkılar dinlemekle geçmişti.
Okula geldiğim de güvenliğe okul kartımı gösterip içeri girdim.Amfiye girip uygun bir sıra bulduktan sonra hızlıca eşyalarımı yerleştirip hocanın gelmesini beklerken instagram da geziniyordum.
Geçen gün çekindiğim fotoğrafı atmak istemiştim.
Soyluİdill bazen sadece oturup düşünmek gerekir.. photo by BatuKaya📸
BatuKaya bazen bir insanı ısırmak isteyecek kadar seversin..
=> Soyluİdill bazen ısırıldığın için mutlu edecek bir dosta sahipsindir..Çizkekhayatımolmuş erkek olsam kapında yatardım djjdjd
AşkoKuşkoİrem bu kız mı güzel Allah aşkına?! Hıh saçma çok saçma!
=> Çizkekhayatımolmuş Allah akıl fikir versin senin gibi aptallaraMertAkkuş bence yorumlarda linçlemeniz saçma kız güzel abi
=> priwaleyna aynen mk••••••••
Hocanın dersi anlatması ninni gibi geliyor olsa bile hoca çok sinirli bir kadındı.
Yani şirret
Aynen
Dersler geçti gitti ve son dersin de bitiş zili çaldığında eşyalarımı toplayıp amfiden çıktım.
Hemen bir taksi çevirip dövüş kursunun adresini verdim. Ben karate ve boks çalışmak için geliyorum. Küçüklükten beri karateye çalışıyordum ve eğitimim bitti. Ve ve ve sonrasında yarışmalara katılıp il ve ülke arasında birinciliklerim bulunmakta.
Boksu ise 2,5 yıldır çalışıyorum eğitimim bitti ama iki savunma dalı için de antrenman yapmak önemli çünkü zamanla hamlayabilir veya da hareketleri unutabilirsin.
Dövüş kursuna geldiğim de çoğu kişi boks torbasına yumruk atarken bazıları ise alt katta gözüken judo, karate çalışmaktaydı
Tabii bununla sınırlı değildi. Spor salonu hemen yan bina olsa da birleşikti bina yapısı ama ben şuan boks çalışmak için dövüş salonuna girdim.
Üyeliğim vardı hemde beleş. Yoksa çok çok pahalı aslında alabilirdim kendim üyeliği ama boşa olurdu çünkü devlet çıktığım maçlardan sonra ki hepsinde kazanmıştım. İlk üçteydim hep.
Ama üyeliği devlet verebilirken benim almam saçma olurdu bence.
Boks çalışmadan önce ısınma hareketlerini tekrar etmeye özen gösterdim. Terim soğumadan hemen başladım.
2 saatlik bir çalışmadan sonra soyunma odasına girip duş tarafına doğru ilerledim. Duş alıp hızlıca üzerimi değiştirip yedek kıyafetlerim burada ki kilitli dolabımdaydı.
Eve gelmeden önce 7/24 açık olan bir markete ilerleyip noodle alıp hazırladım. İyice sulu olduğundan emin olup üzerine bir tane İtalyan peyniri olan mozarella'dan alıp erittikten sonra karıştırıp yemeğe başladım.
(Böyle bir yer Türkiye de yoksa bile artık var dkdjkdkd)
Oradan da çıkıp evime geldim nihayet. Hafif gelen uyku ile hızlıca pijamalarımı giyip yatağa yattım. Ben gözlerimi kapattıktan 5 dakika sonra uyku beni kollarına almıştı bile..
————
Benim bile uykum geldi yaaw ama biz nerede gizem ama idil gibi hızlıca uyuyabileceğiz?
Neyse hadi görüşürüz iyi uykularrr 🖤
"""""""""""
Okula giderken ki kombini idil (gizem)'in
Dövüşten çıkışta giydiği
Belki diyeceksiniz ilk giydiği yaz bu kışlık diye ama kız duş aldı kuzum üşümesin diye böyle gerçi pek kalın bi kombin değil ama etekten kalın yani.
Bu arada spor salonunda sportif kıyafetler giydi yani herkes bilebilir ne tarz birşey olduğunu ondan fotoğrafı yok arkadaşlar..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ɢɪᴢᴇᴍ ᴋᴀʏᴀ ɢᴇʀᴄ̧ᴇᴋ ᴀɪʟᴇᴍ
ChickLit❕❗️Düzenleniyor❕❗️ ♦️𝘎𝘪𝘻𝘦𝘮 𝘒𝘢𝘺𝘢, 𝘬𝘢𝘺𝘢 𝘢𝘪𝘭𝘦𝘴𝘪𝘯𝘥𝘦𝘯 5 𝘺𝘢𝘴𝘪𝘯𝘥𝘢 𝘢𝘭𝘪𝘯𝘮𝘪𝘴𝘵𝘪𝘳. 𝘒𝘢𝘺𝘪𝘱 𝘣𝘦𝘣𝘦𝘬 𝘪𝘴𝘦 𝘺𝘦𝘵𝘪𝘮𝘩𝘢𝘯𝘦𝘺𝘦 𝘷𝘦𝘳𝘪𝘭𝘮𝘪𝘴𝘵𝘪𝘳. ♦️𝘎𝘪𝘻𝘦𝘮 𝘬𝘢𝘺𝘢 10 𝘺𝘢𝘴𝘪𝘯𝘢 𝘬𝘢𝘥𝘢𝘳 𝘺𝘦𝘵𝘪𝘮𝘩...