~ Han EunJin ~
Amikor a húgom előállt azzal a képtelen ötlettel, hogy menjek el vele egy kicsit kikapcsolódni, azt hittem, hogy szabályosan a képébe röhögök. Azonnal rávágtam, hogy felejtse el a puszta tényt is, hogy én valaha bulizni megyek vele – ismervén a bulijai zárását -, de ő hajthatatlan volt. Akárhányszor visszatért a pulthoz, miután kivitt egy újabb rendelést, annyiszor látott neki a győzködésnek. Végül annyira sikerült lealkudnom a dolgot, hogy az utolsó vendég távozása után bezárjuk a pékséget és kettesben picit kifújjuk a levegőt és megbeszéljük a jövőbeli terveimet. Cseppet sem tetszett neki az ötlet, de belement.
Persze, mikor megláttam NamJoon nevét a telefonom kijelzőjén, a szívem olyan iramban kalapált, hogy féltem, ott végzi valamelyik kávéscsészében. Az órára néztem, jócskán elmúlt az ebédidő, és erre NamJoon is felhívta a figyelmemet. Totál elolvadtam, amiért ennyiszer bocsánatot kért, hogy mégsem jött el, s csak ekkor kezdett igazán feltűnni a hiánya. Eszem ágában nem volt neheztelnem rá, és levett a lábamról a mentegetőzése és a mindenképp megmentő helyzete. Észrevétlenül pusziltam meg a kijelzőt, mikor megszakadt a vonal, s már csak a húgom széles vigyora tűnt fel.
- Mi van?! – morogtam rá, lecsapva a pultra a mobilomat.
- Te totál bele vagy zúgva a pasiba! – nevette el magát, de ez a nevetés inkább helyeslő volt, mintsem bántó.
- Nem vagyok! – tagadtam a tényt, feleslegesen.
- De igen! – Gyerekes módon kinyújtotta rám a nyelvét, majd letéve a tálcát a kezéből, felkönyökölt a pultra és állát megtámasztotta a tenyerein. Boldogan pillázott rám.
- Na, és ha így van? – dünnyögtem az orrom alatt. – Talán én nem lehetek belezúgva senkibe?
- Kibe vagy belezúgva, EJ?! - TaeHyung hangja a hátam mögül érkezett, mire ijedtemben megperdültem a tengelyem körül. – Ha nem Hyungról van szó, akkor már most szólok neki, hogy ne nézegesse az eljegyzési gyűrűket, mert ráfázik.
- Tae?! – EunJae-vel egyszerre sikítottunk fel, az egész vendégsereg tekintete ránk meredt, és nem győztem hajlongani a mentségükért. – Eszed tokját, TaeHyung! – teremtettem le kicsit csendesebben. – Mégis miket hordasz itt össze?!
- Jah, semmi, csak gondoltam előre szólok, hogy ne nagyon zúgj bele másba, mert Hyung a kardjába dől, ha megtudja.
- Ó, ne aggódj, Tae, NamJoonnak nincs félnivalója! – EunJae a szemöldökét emelgette a mondandója közben, s én a föld alá süllyedtem volna szégyenemben.
- Oké, ebből elég lesz. A vendégek várnak, EunJae, menj, szolgáld ki őket. TaeHyung, te pedig. Öhm. Te... – Ahogy közelebb lépett hozzám, belém fagyott minden gondolatom. Előle még a NamJoon iránti érzéseimet se tudtam elrejteni.
- Hyung soha nem tudna neked fájdalmat okozni, EJ – súgta bal fülembe, miközben átfonta karjait a derekam körül. – Nekem elhiheted... Beléd bolondult már az első adandó alkalommal.
- TaeHyung... – motyogtam a vállgödrébe, ahogy viszonoztam a biztató ölelést. Mindig is támaszkodhattam rá, de most, ebben a szívzűrben csak még jobban éreztem, hogy szükségem van a támogatására. Nélküle végleg elveszek. – Köszönöm...
- Vigyázz rá, mert értékes... – tette még hozzá alig hallhatóan, majd lazított a szorításán és hátrébb lépett.
- Tudom, hogy az – feleltem, ahogy TaeHyungra emeltem a tekintetem. – JiMin óta, ő az egyetlen.
- Cssh... – Mutató ujját a számra tette és elnémított. – Hagyd meg JiMin emlékét olyannak, amilyen, ő is ezt akarná. – Nagyot nyelt a fájdalmas emlékre. – Nem akarná, hogy a múltban ragadj, őt siratva. Tudom, hogy azt szeretné, hogy te boldog légy, és tudom, hogy Hyung megérti majd az érzéseidet, mikor majd mesélni fogsz JiMinről neki.
أنت تقرأ
Waste it on... me (BTS - RM / V)
أدب الهواةHan EunJin és Han EunJae látszólag tökéletesen egyforma. Ugyanaz a tekintet. Ugyanaz a hajszín. Ugyanaz a mosoly. Egymás tükörképei. Látszólag. Viszont ha lekaparjuk a külső hasonlóságokat, és mögéjük nézünk, akkor észrevesszük: szöges ellentétei eg...