Hepinize merhabaa 🫶🏻
Canlarım nasılsınızz??
Bu kitap benim dört yıldır uğraştığım ve en hevesli yazdığım kitabımın devamı olduğu için bu kitabı da hevesle yazacağım.
Bu kitap öteki kitaptan biraz farklı olacak. Çünkü bu kitapta daha çok intikam olacak ama Selin ve Demir için sahneler de yazacağım. Bu kitap için istek sahneleriniz varsa yazmanızı istiyorum.
Umarım bu kitabı da beğenirsiniz. Bu kitap için bütün düşüncelerinizi yazarsanız sevinirim.
Gökyüzü her zamankinden daha parlaktı. Sanki güneş can yakmaya çalışıyordu. Sahi neredeydim ben? Bu güneş nasıl bu kadar parlaktı? Hiçbir yerimi hareket ettiremiyorum. Bana ne olmuştu? Neden her yerim uyuşmuştu?
Gökyüzü bu kadar mavi miydi? İlk defa bu kadar dikkatli inceliyordum. Muhtemelen güneş bu yüzden canımı yakıyor, her yerimi kasıp kavuruyordu. Güneş bir şeye mi kızmıştı? Çünkü her an patlayacak gibiydi. Aynı benim gibi...
Aldatılan kadının öfkesi cehennem ateşinden fazladır, derler. Benim de içimde herkesi yakabilecek kadar büyük bir ateş var. Benden bir yılımı çalmış olabilirler ama o bir yıl benim ömrümle eşdeğerdi. Ben uzun zaman sonra ilk defa bu kadar güvenmiş, sevmiştim. Ama o da güvenmekle, sevmekle ne kadar büyük bir hata yaptığımı göstermişti.
Ben ona çok bağlanmıştım. Bu bağlılığın bir gün başıma bir şey getireceğini tahmin etmiştim fakat iş işten geçmişti artık. Şimdi ise herkesi pişman etmeye geldim. Ben eğer hala hayattaysam bu intikam arzum sayesindeydi. Artık can yakma sırası bendeydi.
Eveet. Tanıtımı nasıl buldunuz? Umarım begenmişsinizdir. İlk bölümü en kısa zaman da yayınlayacağım. Sizleri çok çok seviyorum.
Görüşürüzz 🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TESADÜF 2
Randomİntikam... En tehlikeli duygulardan biridir. Bir insan intikam uğruna her şeyi yapabilir, herkesi de karşısına alabilir. Peki bir insan aşık olduğu kişiden intikam alabilir miydi?