Kalp Melodisi 'nin finaline bu kadar erken geleceğimizi hiç düşünmemiştim, fakat sadece bu kurgunun değil koca bir yolculuğun sonuna geldik...
Bu konu hakkında bölüm sonunda uzun uzun konuştum, şimdi ben size son kez iyi okumalar dileyip sarılacağım<33
Bu bölüm birden fazla bakış açısıyla yazıldı, eğer kafanız karışırsa eğik bir yazı muhtemelen başka bir bakış açısıyla yazılmıştır
Yangın Günü
Okul müdürü içeriye giren adam karşısında çeketini ilikleyip elini uzattı...
"-Hoşgeldiniz Cihan Bey..."
Içeriye giren adam uzatılan ele yanıt vermeyip koltuğa oturdu,
"-Nasılsınız efendim iyi misiniz?" Dedi müdür.
Adamdan yine cevap gelmemişti, sinirli bir surat ifadesiyle müdürü izliyordu...
"-Biz sizinle ne konuşmuştuk tam olarak? Oğlum Poyraz'ın konusu daha ne kadar gündemde olacak..."
Bahsettiği şey Poyraz 'ın Kıvanç'la olan ilişkisiydi...
Müdür stresten kravatını sıkıp gülümsedi.
"-Ben elimden geleni yaptım, fakat bu hemen kapatılacak bir konu de-"
Adam elini masaya vurup güçlü bir ses tonu ile ayağa kalktı...
"-Bana bak müdür, benim oğlum aylardır insan içine çıkmıyor ve bunun sorumlusu olarak siz tek bir şey yapmıyorsunuz, okuldaki herkes oğluma düşman!"
Müdürün boğazı düğümlenmişti, sustu...
"-Sana verilen zaman çoktan doldu, bundan sonra yapacaklarımı iyi izle..."
Adam kapıyı hızlıca çarparak odadan çıktığında müdür sinirle başına vurdu...
Arif'in dilinden,
Müdürün odasına giderken hızlıca sinirli bir şekilde odadan çıkan adam dikkatimi çekmişti...
Kaşımı kaldırıp adamın arkasına baktığımda Poyraz'ın babası ünlü iş adamı Cihan Kurtulmuş olduğunu hatırladım...
Umursamayıp müdürün odasını tıklattım, içeriye girdiğimde müdürde bembeyazdı...
"Merhabalar müdürüm, dekorasyoncular son işlemleri yapmaya gelmişler sizi istiyorlar..."
Müdür kafasını salladığında gülümseyip odadan çıktım...
Final turu yapılan kura sonucu bizim okulda yapılacaktı...
Içimdeki heyecanı kısa bir süre susturup bizimkilerin yanına ilerledim...
"-O değilde, daha geçenlerde ikinci tur için başka bir okukdaydık, şimdi ise final turundayız..." Dedi Emre.
Cenan kafa sallayıp enseme yasladığı kolu ile beraber yüzünü kaşıdı.
"Ve daha güçlüyüz, iyi ki şu dans işine girdik, nerdeyse iki ay sorunsuz ilerledik..."
Dedi Ezgi.Birsel telefonunu kapatıp aramıza katıldığında kafamı Cenan'ın omuzuna koyup sohbeti dinledim...
"-Kızların koyduğu hikayeyi gördünüz mü?"
Emre yavaşça hikâyeyi gösterdiğinde sinirden saçlarıma dokunup geriye attım...
"-Yarışma daha başlamadan kazanacağına emin olup parti mi hazırlamış, pes..." Dedi Ezgi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalp Melodisi | Arcen
Teen Fiction"Sevgiyi öldüremezsiniz, onu nefretle bile öldüremezsiniz" Arif, sahne korkusu olan liseli bir gençtir. Her seferinde sahneye çıkmak için bir adım atsa da geçmiş peşini bırakmaz. Bir gün yolu Cenan ile kesişir. Cenan, müzik tutkusunu ve yeteneklerin...