Yeni bir bölüme hepiniz hoşgeldiniz!!
Kurgu'ya yönelik yaptığınız olumlu yorumlar için hepinize çok teşekkür ederim, her bölüm beni daha da sevindiriyorsunuz<33
Şimdiden hepinize keyifli okumalar diliyorum!!
Arif'in dilinden,
Merdivenleri yavaş yavaş inerken arkama dönüp Emre'ye seslendim.
"-Ya bu çocuk nereye götürüyor bizi?" Dedim.
Birsel ve Ezgi kolkola girmiş bizi takip ederken, Emre soruma cevap verdi.
"-Ne bileyim oğlum! Bana da söylemedi sürprizi..."
Oflayarak göz devirdiğimde defalarca seslenmeme rağmen cevap vermeyen Cenan'a tekrardan seslendim.
"-Ya Cenan! Bir şey söylesene nereye geldik biz?"
Cenan cevap vermeden merdivenlerden indi, biz de hemen arkasından takip ettik.
Rutubetli duvarlardan güç alarak indiğim merdivenlerin sonuna geldimizde bembeyaz bir ışığın açılmasıyla ağzımı şaşkın bir biçimde açtım.
"-Cenan! İnanmıyorum..." Dedim.
Birsel ve Ezgi şaşkınla çığlık atıp birbirlerine sarıldıklarında önümde duran müzik ekipmanlarına dokunmaya başladım.
Gitarlar, Davullar, Saksafonlar...
Kısacası tüm müzik ekipmanları karşımda duruyordu."-Uzun süredir buranın üzerinde çalışıyorum, kendi kendime eğer bir gün bir grubum olursa burda provalar alacağız diyordum... Kısmet sizleymiş"
Gülümseyip Cenan'ın sırtını okşadım.
Burası beni hem güvenli hem de rahat hissettirmişti...
Büyük hapörlör'e bağlı olan mikrofonu yerden alıp uzunca elimde gezdirdim.
Dokunurken ilk defa korku hissetmiyordum...
Emre büyük bir enerjiyle ellerini birbirine çarpıp
"-Eee gençler, ilk provamızı alalım mı ne dersiniz?" Dedi.Herkes büyük bir coşkuyla müzik aletlerin başına geçti.
İçimde az da olsa bir stres vardı fakat bu şarkı söyleyeceğim için değildi, iyi olup olmayacağının korkusuydu..
Cenan masada duran defteri getirip uzunca göz attı.
"-Şimdi, herkes iyi olduğu müzik aletlerine kavuştuğuna göre bir müzik seçmemiz gerekiyor. Defterime bir sürü not aldım. Bütün notalar ayrı ayrı yazılı..."
Hepimiz Cenan'a yaklaşıp defteri beraber inceledik.
Gözüme çarpan ilk şarkı Manga'dan Bir Kadın Çizeceksin şarkısı olmuştu.
Elimle şarkıyı gösterip
"-Bu nasıl?" Diye sordum.Herkes birbirine bakıp onayladığında yerlerimize yerleştik.
"-Bu bizim ilk provamız, yani kötü olursa da suçlu hissetmeyin... Sadece denemek için yapıyoruz bunu" Dedi Cenan.
Arkama dönüp ekip'e gülümsediğimde derin bir nefes alıp gözlerimi kapattım...
Sanki önümde binlerce seyirci varmış gibi hissediyordum.
İlk ritim tutulduğunda gitar sesinin girmesiyle ayaklarımı oynatıp ritime eşlik ettim...
"Ne kadar oldu bu hayata geleli?
Söyle, ne olacaksın büyüyünce
Diye sorulan sorular tarih oldu
Ama senin kafan hala dolu..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalp Melodisi | Arcen
Teen Fiction"Sevgiyi öldüremezsiniz, onu nefretle bile öldüremezsiniz" Arif, sahne korkusu olan liseli bir gençtir. Her seferinde sahneye çıkmak için bir adım atsa da geçmiş peşini bırakmaz. Bir gün yolu Cenan ile kesişir. Cenan, müzik tutkusunu ve yeteneklerin...