Bölüm 7: Dövme

915 87 621
                                    

Hepiniz yeni bir bölüme hoşgeldiniz!!

Keyifli bir bölüm sizi bekliyor, şimdiden iyi okumalar diliyorum!!

Arif'in dilinden,

Desenli gömleğimin son düğmesini de ilikledikten sonra masada duran parfümü alıp üstüme sıktım.

Tarakla ıslak saçlarımı tekrardan tarayıp sprey'i de sıktıktan sonra her şeyim tamamdı.

Anahtarı cebime koyup evden çıktım, hava soğuk olduğu için çeketimin düğmelerini ilikledim.

Durağa ulaştığımda şanslıydım ki otobüs hemen gelmişti, boş olan bir koltuğa oturup yolculuğun bitmesini bekledim.

Bugün günlerden Cumartesi olduğu için prova alıp yarışmanın detaylarını konuşacaktık.

20 Dakikalık bir yolculuğun ardından otobüs müsait bir yerde durdu, hızlı adımlarla prova yaptığımız mekana ilerledim.

Kapı açıktı, merdivenlerden usulca indiğimde beni ilk karşılayan Emre oldu.

"-Vay kardeşim, hoşgeldin!"

Selamlaştıktan sonra
"-Geldi mi diğerleri?" Diye sordum.

"-Birsel ve Ezgi markete gitti, Cenan'da diğer tarafta"

Cenan'dan bahsederken göz kırıp gülümsemişti, acaba her şeyin farkında olabilir miydi?

Gülümseyip küçük odaya doğru ilerledim, Cenan kulaklığını takmış telefon oynuyordu.

Etrafıma bakınıp güldükten sonra hızlıca kulaklığını alıp kendi kulağıma taktım.

"Haykıracak nefesim kalmasa bile
Ellerim uzanır olduğun yere
Gözlerim görmese ben bulurum yine
Kalbim durmuşsa inan çarpar seninle..."

Cenan Ajda Pekkan'ın Haykıracak Nefesim Kalmasa Bile şarkısını dinliyordu.

Gülerek
"-Sen böyle şarkılar dinler miydin ya?" Dedim.

O da aynı şekilde gülerek ayağa kalkıp önümde dikildi.

"-Niye dinlemeyeyim, ne sandın sen beni"

Kulaklığın bir kısmını sıyırıp devam ettim.

"-Bilmem, senin tarzın sanki bu şarkılara baya uzak gibi..."

Cenan kulaklığı kulağımdan alıp gülerek yukarıya doğru tuttu.

"-Benim müzik zevkimi tam anlayamamışsınız Arif Bey"

Koluma değerek geçtiği an kullandığı parfümün kokusu başımı döndürmüştü.

Yavaşça arkama dönüp Cenan ve Emre'nin yanına ilerledim.

Ardından kızlar'da geldi ve aldığı içecekleri bize doğru uzattı.

Cenan masadaki defteri açıp kalemin kapağını dişiyle açtı.

Birsel ve Ezgi'de yastık alıp üstüne oturduklarında konuşmaya başladık.

"-Bugün yarışmada söyleyeceğimiz şarkıları seçeceğiz, ben diyorum ki ilk tur için Şebnem Ferah 'ın Sil baştan şarkısını seçelim."

Şarkıyı ben söylediğim için tüm gözler benim üzerimdeydi.

"-Bana uyar, çok sevdiğim bir şarkı..."

Diğerleri de teker teker onayladıktan sonra Cenan kağıda not almaya başladı.

"-İkinci tur'da da biraz daha enerjik bir şarkı söyleriz, Dolu Kadehi Ters Tut'tan Anamız Babamız Yok Deriz diye düşündüm."

Kalp Melodisi | Arcen Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin