Hepiniz yeni bir bölüme hoşgeldiniz 🥺🤍
Yolculukta olduğum için bölüm biraz geç geldi şimdiden hepinizden özür dilerim 🤍
Keyifli okumalar diliyorum...
Arif'in dilinden,
İkinci tura günler kala bizde grupça yaptığımız provaların sayısını yükseltmiştik ve daha da verimli çalışıyorduk.
Ne kadar yorulsakta her dakikasından ayrı zevk alıyordum...
"-"Anamız babamız yok", deriz
"Evimiz yurdumuz yok", deriz"Şarkının son kısmını da söyledikten sonra birbirimizi alkışlayıp dinlenmek için koltuklara uzandık.
Kafam Cenan'ın kolunun altındayken, gülümserken kastığı dudağını makas yapıp iki parmağımın arasına aldım...
"-Naapıyorsun deli...!"
Cenan'a gülümseyip aynı hareketi yapmaya devam ettim...
Emre elindeki yastığı bize doğru fırlatıp
"-Yalnız olan var olmayan var, kıskanırlar..." Dediğinde beraber gülüp dilimizi uzattık..Birsel 'in de konuya dahil olmasıyla ortam daha da eğlenceli hale gelmişti...
"-Yakında sizinde olur Emre Bey..."
Ardında yatan bu imali söze karşı kaşlarımı kaldırıp Emre'ye doğru baktım..
"-Emre?" Dedim meraklı bir ses tonuyla.
Emre utanmıştı, sanırım hoşlandığı biri vardı...
Cenan Emre'nin bize attığı yastığı geri atıp gülmeye başladı...
"-Oo, kim o şanslı kişi?"
Emre ayaklarını bağdaş kurup sırıta sırıta anlatmaya başladı...
"-Ama bak kızmayın..."
Kendimi daha da öne çıkarttım, kesinlikle saçma sapan birine aşık olmuştu...
"-Durun o söylemeden ben söyleyeyim, kızlar grubunda ki çakma Cemre olan Melisa'ya aşık oldu..."
Ezginin bu itirafından sonra Cenanla beraber aynı anda
"-Ne?" Diye bağırmıştık..."-Emre sen ciddi misin?"
Emre dediğime kafa sallayıp gülümsedi...
Sinirle ellerimi başıma kovup ovmaya başlamıştım...
"-O kibirli kendini beğenmiş kıza nasıl aşık olabilirsin?" Dedi Cenan...
"-Ya abicim elimde olan bir şey olsaydı ben de onu seçmezdim herhalde, yaptık bir hata..."
"-Hata diyor ya, hata diyor!" Diyip kızgınlıkla elimi kaldırdım...
Ne kadar şakaya vursakta Melisa'nın ne olduğu 10 kilometreden belli oluyordu...
Bir süre bunun dalgasını geçtikten sonra telefonumun titremesiyle elime alıp gelen çağrıyı yanıtladım...
"-Efendim?"
"-Merhabalar Arif Bey, psikoloğunuz Dicle ben"
Tek kulağımı kapatıp telefondaki sesini daha da net duyabilmek için ayağa kalktım...
"-Buyurun?"
"-Arif bey, yaklaşık 2 aydır sizinle görüşemiyoruz, biliyorsunuz ki panik ataklara karşı vücudunuzun takviyeye ihtiyacı var..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalp Melodisi | Arcen
أدب المراهقين"Sevgiyi öldüremezsiniz, onu nefretle bile öldüremezsiniz" Arif, sahne korkusu olan liseli bir gençtir. Her seferinde sahneye çıkmak için bir adım atsa da geçmiş peşini bırakmaz. Bir gün yolu Cenan ile kesişir. Cenan, müzik tutkusunu ve yeteneklerin...