Hye pretty ladies🤍Fire Of My Heart telah dijadikan sebagai ebook digital. Sesiapa yang berminat untuk mengetahui kisah selanjutnya tentang percintaan Malique dan Humaira, boleh grab dengan saya tau.
File readystok sekarang🫶🏻
Cinta pandang pertama?
Nonsense.
Siapa sahaja yang pernah jatuh cinta hanya dengan menatap mata seseorang buat kali pertama? Mustahil kan?
Tapi, kita lupa sesuatu. Hati kita, Allah pegang.
Bila-bila masa sahaja kita akan jatuh cinta pada seseorang walaupun kita tidak inginkan cinta itu atau masih tidak bersedia dalam dunia percintaan.
Begitu juga yang terjadi pada seorang jejaka yang bernama Malique Mikhael dimana jejaka ini hanyalah fokus dengan kerjayanya menyelamatkan mangsa yang dalam kesusahan.
Sepanjang dia melakukan kerjanya, tujuannya hanya satu. Iaitu ingin menyelamatkan orang. Tidak pernah pula dia terfikir untuk mempunyai niat lain.
Namun, siapa sangka? Setelah dia datang menyelamat dan bertentang mata dengan seorang gadis ceria, hatinya berdegup pantas?
Mata bersinar gadis itu.. cara percakapan gadis itu.. senyuman lebar yang terukir bibir mungil itu.. telah membuatkan jantungnya berdegup kencang..
Hatinya merasakan kelainan.. hatinya seumpama amat menginginkan gadis itu..
Fikirnya pertemuan pertama mereka merupakan kebetulan semata-mata, namun tak sangka pula pertemuan itu telah menyelamatkan Humaira dari menjadi mangsa ibunya.
Dan pertemuan itu jugalah.. yang merapatkan lagi hubungan di antara Malique dan Humaira.
Sejak peristiwa itu berlaku, Malique seringkali menjaga Humaira dan sering mengambil berat tentang gadis itu.
Dia tidak senang duduk jika Humaira tiada di depan matanya. Dia sanggup menelefon Humaira ketika dia masih di tempat kerjanya sedangkan selama ini dia langsung tidak menyentuh telefonnya di balai kerjanya.
Hubungan mereka semakin lama semakin rapat. Sehingga ada sesuatu terjadi, dan bapa Malique seumpama tidak bersetuju dengan cara Malique menjaga Humaira.
Dan kerana peristiwa itu jugalah, dua mempelai ini diijabkabulkan atas kehendak masing-masing.
Selepas mereka berkahwin, Malique ada perasan sesuatu pelik yang ada pada diri Humaira. Tapi apa?
Dia.. seorang lelaki yang bersikap ingin tahu. Dia cuba sehabis baik untuk mengenalpasti apa yang terjadi pada isterinya itu.
Ingin tahu apa yang terjadi pada pasangan ini?
Grab yours now! 🥳
Boleh pm ke nombor 0102004518 (admin tyra) untuk pembelian ebook Malique.Malique juga ada combo bersama cerita Hannan. Boleh tengok pic dibawah untuk harga serta words kedua-dua ebook🤍
FEEDBACK⬇️
YOU ARE READING
MALIQUE : FIRE OF MY HEART [EBOOK]
RomansHumaira.. Satu nama.. yang membuatkan jantung seorang lelaki bernama Malique berdegup laju.. pertama kali menatap mata itu.. pertama kali juga la hatinya merasakan ada sesuatu dalam diri gadis itu.. Adakah.. cinta pandang pertama? Disaat semua orang...