2. Bölüm:9 Aralık

53 29 15
                                    

Emircan İğrek
Beyaz Skandalım'🤍

Ben böyle düşünmeye devam ederken ekrana bir mesaj daha geldi ve 10 dakikadır görüldü attığımı fark ettim ve bir mesaj daha yazılmıştı.
"Bir sorun mu var?"
Bir sorun varmıydı ortada bunu konuşarak anlayacaktım öncelikle cümleyi kafamda iyice topladım sonra da yazmaya başladım.

"Hayır bir sorun yok nasılsınız aslında istek atmıştınız da merak ettim acaba tanışıyormuyuz diye bu yüzden yazdım." yazıp gönderdim ve beklemeye başladım aniden kafa aldığım darbeyle bağırdım.
"Ah Allah aşkına Aylin napıyorsun kafam acıdı" bir yandan sitem ediyor bir yandan gülüyorduk.

" Şapşal kız konuşuyoruz burda sohbet ediyoruz kafanı şu telefondan kaldırıp bize katılsana ya." Kalkıp yavaş adımlarla yanlarına yürüdüm ve gözüm arkadaki suya çarptı bence biraz eğlencenin hiçbir zararı olmazdı.

"İyi de kızlar canım çok sıkılıyor biraz eğlenceli şeyler yapsak bence fena olmaz" diyip arkalarındaki şişeyi aldığım gibi kapağını açıp üstlerine su fışkırtım ikiside neye uğradıklarını şaşırıp yüzüme ölümcül bakışlar atıyorlardı ki kendimi dışarıya atıp lavaboya koştum şişeyi doldururken ikiside ellerinde iki şişeyle üstüme geldiler ve hiç düşünmeden üstüme döktüler.

"Ya tama özür dilerim kızlar durun hasta olucam lütfen durun yaa.
Kendini çokmu akıllı sanıyorsun ha sen defne hanım yapıp kaçmak olmaz zaten eğlence istiyordun al sana eğlence" diyip nazlı kafamı suyun altına soktu.
Aylin yalvarırım kurtar beni diyip bağırıp aynı zamanda gülüyorduk.

"Hak ettin valla iki dakika yerinde dursan dünyanın sonu mu gelir" diyip elimdeki şişeyi de üstüme boşaltı, dakikalarca orda suyla eğlendik ve ıslandık o sırada koridorda bize bağırıp çağıran hocayı duymamızla arka taraftaki duşa kabinlere koşup saklandık ve suyu açtık hoca içeri girip seslenince duş aldığımızı söyledik biraz azarladı haklıydı madem duş alıyorsunuz sesiz sedasız alın diyip gitti.

Kahkahalarla çıkıp odaya girdiğimiz an aklıma telefonum geldi koşup yatağımdan telefonu alınca bildirim geldiğini gördüm yazmıştı hemde ben mesaj attıktan 1 dk sonra.

"İyiyim siz nasılsınız hesabınıza yanlışlıkla istek atmışım kusura bakmayın isterseniz takipten çıkabilirsiniz(:" yazıyordu.
Takipten çıkmak normalde hemen çıkardım ama bu sefer bu duyguda neydi niye böyle hisediyordum hemen cevap verdim.
"Teşekkür ederim bende iyiyim hayır sorun yok sadece hiç ortak takipçimiz yok ve büyük ihtimalle farklı şehirlerdeyiz merak edip yazdım(:". Mesaj gönderildi ve görüldü.

Açıkçası şaşırmıştım anında bakması, ama olabilir yani aktif olabilir yazıyor...
"O zaman sorun yok bu arada ben Kayra tanıştığıma memnun oldum."
Geciktirmeden cevap yazdım.
"Bende memnun oldum Defne bende" gönderildi.

Acaba fotoğrafı varmı diye hesabına baktım daha önce baktığımda pek dikkat etmemiştim ama ne hesabında bir fotoğrafı vardı ne de profilnde bir fotoğrafı, merak etmiştim ama gidip ondan fotoğraf isteyemezdim onun yanı sıra benim hesabımda baya fotoğrafım vardı.
Mesajım az önce görülmüştü yazıyordu beklemeye başladım gelen mesajla sayfaya girdim hesabımdaki fotoğraflara bakmıştı geçen yıl okulda Erasmus programı kapsamında yurt dışına gitmiştim okulu temsil etmek için ordan baya fotoğrafım vardı tabi onun dışında da baya vardı ama ona yorum yapmıştı.

"Almanyaya mı gittin çok iyi nasıldı sen mi gittin yoksa biriyle mı gittin?" yazmıştı hemen cevap verdim.
"Geçen yıl Erasmus programında okulla beraber gitmiştik güzel bir anı oldu benim için(:" hemen gördü ve yazdı ona biraz anlatım oraları sonra aklıma onun nereli olduğunu sormadığım geldi hemen yazıp sordum.

"İstanbuluyum ama babamın mesleği gereği uzun zaman önce Ankara'ya geldik yıllardır burda yaşıyoruz, sen nerelisin peki?"
Demek Ankara ne kadar zıt yerlerdeydik ben doğuda o batıda bende nereli olduğumu söyledim küçük bir yer olduğu için pek bir bilgisi yoktu burayla ilgili.
Acaba ailesini sorsam mı diye düşündüm ama bugün için fazlasıyla konuştuğumu fark ettim normalde tanımadığım kimseyle bu kadar çok konuşmam en iyisi bugünlük burda konuşmayı bitirmem olacaktı.
Konuşma arasında yarın deneme sınavımın olduğunu ve biraz ders çalışmam gerektiğini söyledim anlayışla karşıladı ve konuşma bitmeden önce son bir mesaj attı.
"Ne zaman istersen burdayım istediğin zaman yazabilirsin kendine iyi bak iyi geceler."yazmıştı.
Peki ben birdaha ona yazacakmıydım aslında iyi anlaşmıştık onunla konuşunca bir arkadaş hissi aldım bende cevabımı yazdım.
"Tabi yazarım sende aynı şekilde yazmak istediğin zaman yazabilirsin burdayım şimdilik hoşçakal iyi geceler."
Mesajımı beğendi bende onun mesajını o an kızların varlığını unutmuştum ve üstümü bile değiştirmediğimi fark ettim sanırım hastalık kapımda bekliyordu.
Üstüme rahat bişeyler giyindim kızlar büyük ihtimalle yan odada olmalıydı yanlarına gittim yarınki deneme sınavı ayt olacağı için ikisi ders çalışıyordu ben ayt derslerini görmüyorum bu yüzden tyt sınavı olacaktık.
"Oo defnecim seni aramızda görmek ne güzel hiç gelmeseydin sabahtan beri duvara vuruyoruz gel diye neredeydin sen?"
Tam o sıra hapşurdum ve Aylin bana masadan peçete uzattı, teşekkür ederek yanlarına oturdum Nazlı elini alnıma koydu ve ateşin var dedi.
"Üstümü biraz geç değiştirdim hem benim yerimde kim olsa ateşi olur su banyosu yaptırtınız ya bana bişey olmaz en fazla bir hafta çekerim sonra iyileşirim.
Aylin, sen saatlerdir napıyorsun oda da?
Ya Kayra diye biri istek attı bende merak ettim konuştuk biraz öyle o yüzden üstümü geç değiştirdim.
Hmm buralı mı bu çocuk?

Hayır Ankaralı.

Ankara ve sana istek atıyor kesin fake defne konuşma boşver,

Aylin bu ön yargını anlıyorum ama emin ol o öyle değil.

Ne biliyorsun fotoğrafını gördün mü?

Hayır ama diğerleri gibi olduğunu sanmıyorum hem için rahatlayacaksa fotoğraf da isterim.

Tamam o zaman olur neyse geç oldu uyusak mı?

Siz uyuyun ben biraz kitap okuyacam sonra yatarım zaten ben tyt olucam denemeyi bildiğim bilgilerle hallederim siz gidin uyuyun iyi geceler size.

Tamam ama sende çok geç uyuma sonra yarın sınavda uyurken fotoğraflarını çeker paylaşırlar,"

diyip güldüler bende gülüşlerine karşılık verip sarıldım onlara Nazlı bu gece benim yanımda uyuyacaktı onlar yatağa geçerken bende en son okuduğum Sokak Nöbetçilerini alıp okumaya başladım aradan uzun bir zaman geçti gece 12'ye ye yaklaşıyordu kitabı kapatıp yatağa Nazlı'nın yanına gittim uyumadan önce Instagrama girdim not kısımlarına bakarken Kayra'nın not kısmına bir şarkı koyduğunu gördüm üstüne bastım ve şarkı çok hoşuma gittiği için indirip o gece onu dinleyerek uyudum tabi uyumadan önce bende not kısmına en sevdiğim 'Beyaz Skandalım' şarkısını koyup tarihe baktım.
9 Aralık...
Bu tarih sıradan bir gün olmayacaktı bunu henüz bilmiyordum ama bu tarih benim hayatımın en önemli tarihi olacaktı...

Evet kitabımın ikinci bölümünüde bugün yazıp paylaştım.Kitabıma destek olan herkese tekrardan teşekkür ediyorum umarım beğenerek okursunuz iyi geceler diliyorum☺️

Bırakma KendiniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin