Bugün Kayra ile tam bir haftadır konuşuyorduk.
Pazar gününden bu yana 4 gün daha geçmişti ve o benim mesajlarıma örümcek ifadesini bırakmaya devam ediyordu hem bu hafta içerisinde konuşmamız baya ilerlemişti artık fotoğraf atmasını iseteyebilirdim diye düşündüm.Okuldan yeni çıkmıştım ve Kayra'ya yazdım.
"Jelibonum napıyon?"
Mesajı attım ve çıktım işlerimi halledip yurda gitmek için servise bindim.
Kayra yazıyor...
"İyiyim prensesim okuldan geldim şimdi sen napıyosun?"
Prensesim mi aman Allah'ım ben ona jelibon yazacağıma jelibonum yazmıştım bu nasıl olur şuan utançtan yerin dibine girsem yeridir ya.
Servisten inip yürüdüm ve yazmaya başladım.
"Bende iyiyim yurda geldim şimdi."
Çok mahcup oldum ama oda prensesim demişti bence o kadar da kötü değil di hem biz arkadaştık.
"Güzelmiş eee günün nasıl geçti bakalım?"
Odama gidip oturdum kızlar yan oda da veya kardeşimin yanında olmalıydılar onları da çok seviyorlar çünkü kardeşim ve kuzenlerim hepsi çok kafa insanlar onları seviyordum.
"Güzeldi ama yorucuydu ya seninki nasıldı?"
"Benimde aynı ama yarın beden dersi var bu yüzden çok mutluyum."
"Demek beden dersini seviyorsun, ay hiç sevmem ya bugün vardı dersim keşke hiç olmasaydı o bir ders ha var ha yok."
"Aaa ilk defa beden dersini sevmeyen birini görüyorum onun tersine ben çok seviyorum keşke iki değil de biraz daha fazla olsaydı ya."
"Bizde bir ders önceden ikiydi sonradan değişti ve evet hiç sevmiyorum ya keşke onun yerine resim dersi olsaydı."
"Şaşkınım, aslında ama sen resim çizmeyi seviyordun dimi ya?"
"Evet ya çok seviyorum yani kendimce güzel çiziyorum az da olsa biraz yeteneğim var."
"Merak ettim acaba hiç fotoğrafı varmı çizdiğin resimlerin?"
"Yanımda bir kaç tane sana atayım bak bakalım beğenecek misin?"
Daha önce çizdiğim bir kaç tane resmin fotoğrafını çekmiştim onları bulup Kayra'ya attım.
Görüp yazmaya başladı.
"Bunlar gerçekten çok güzel bence kendine haksızlık etme yeteneğin az değil baya var."
"Teşekkür ederim aslında eskiden böyle değil di biraz çalışıp yaptım zaten öylesine çiziyorum ileriye yönelik bir planım yok resimle ilgili yinede sağol."
"Anladım ama çok beğendim baya yeteneklisiniz prenses hanım 😊"
"Yok ya sadece bu yeteneğim var daha da yok eminim seninde baya yeteneğin vardır."
"Yok ya daha çöp adam çizemiyorum ne yeteneği😂"
"Neden olmasın bende öyleydim seninde vardır belki daha bilmiyorsundur zamanla ortaya çıkar bende hep düşünürdüm benim niye hiç yeteneğim yok diye ama zamanla insan buluyor ya."
"Senin baya yeteneğin var ya mesela en basitinden konuşman bile çok güzel sohbetini çok seviyorum."
"Bende senin sohbetini çok seviyorum iyiki tanışmışız😊"
"Aynen öyle iyiki🖤"
Şimdi ondan nasıl fotoğraf istesem diye düşündüm o sırada istek kutuma baktım Kayra priw hesabından bana istek atmıştı hemen kabul ettim belki de orda fotoğrafı vardır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bırakma Kendini
RomansaBir kitaba nasıl başlanır bilmiyorum bildiğim tek şey bugün burda onun sayesinde yazıyorum.Bana bu cesareti kalbimin sahibi verdi bazen düşünürdüm bir kitap yazsam sadece yazmak için yazarım ama ne yazacam diye hep düşünürdüm ama yazdığım bir şey va...