Anıl Emre Daldal_ B.
(Dinleyerek okuyabilirsiniz.)"Ayy ay sırtım of Nazlı ya beni niye yataktan atıyorsun sırtım ayy."
"Sana kaç defa şu telefona bin tane alarm kurma demedim mi ya kulağım gitti resmen bide normal zil sesi de değil kendi şarkılarını koyuyor ya ben sabah sabah senin şarkılarını duymak zorunda mıyım yaa?"
"Ya yeter yeter bak iki dakika uyutmadınız bağırıp çağırmadan konuşamıyor musunuz siz ya?"
"Aylincim bak saate 6 olmuş zaten 7'de servis geliyor biz hangi ara kalkıp hazırlanacağız hangi ara kahvaltı yapacağız acaba,
Şu üşengeçliğinizi artık bir kenara bırakın ya benim tüm çevremdeki insanların şu üşengeçliğini anlamıyorum iyiliğinizi isteyende kabahat sanki iki dakika daha uyusanız uykunuz tam olacak kaç saatir uyuyorsunuz yeter kalkın hadi."Ben söylenene kadar ikiside kalkıp hazırlanmaya başlamıştı bende oyalanmadan kalkıp o asla beğenmediğim bordo renkli üniforma mı giyindim üzerine de onu kapatmak için siyah hırka aldım havalar soğuk olduğu için zaten çok sık kıyafet kontrolü yapılmıyordu saçlarımı da tarayıp salaş bıraktım makyaj yapmayı çok sevmiyorum yaptığım makyaj her zaman aynıdır abartısız bir şekilde onuda tamamladığımız da artık hazırdık kardeşimle aynı yurtaydık çıkmadan ona da uğradım, kardeşim ve kuzenlerim de bu yurta kalıyordu ama onların kendi okulunun yurduydu biz buraya başka okuldan geldiğimiz için okula da erken gidiyorduk.
Kahvaltıyı da hızlıca yaptık zaten sabah çok bişey yiyemiyorduk aşağı inip yola çıkarak servisi beklemeye başladık."Şu servisi de anlamıyorum bir gün erken geliyor bir gün geç hava zaten soğuk o gelene kadar biz burda kardan adam oluyoruz."
"Nazlıcım bekle biraz gelir şimdi hatta bak geldi."
"Şükür kavuşturana" diyip servise bindik ben tekli koltuğa Nazlı ve Aylin ise ikili koltuğa geçip oturdular.
Telefonumu çantamdan çıkarıp baktığımda Kayra'nın mesaj attığını gördüm hemen girip baktığımda 'Günaydın' yazdığını gördüm bende 'Günaydın' yazıp gönderdim.Kulaklığımı çıkarıp listeden bir şarkı açtım ve Kayra'nın yazdığını gördüm.
"Bugün deneme sınavında başarılar diliyorum umarım güzel geçer."
"Teşekkür ederim sanada iyi dersler diliyorum."
"Rica ederim bende teşekkür ederim o zaman şimdi gitmem lazım yoksa geç kalıcam görüşürüz."
"Rica ederim git sen görüşürüz."
Mesaja ♥️ ifadesini bıraktı.
Bende onun mesajını beğenip telefonu kapattım zaten okula az kalmıştı geldiğimiz de servisten inip okula doğru yürüdük.Gözde ile Sude bizden önce gelip okulun bahçesinde bizi bekliyorlardı hemen gidip ikisinede sarıldım diğerleri de sarıldıktan sonra okula girdik girişte yine oturanlar her içeri gireni süzüp bakıyordu dönüp bakmaya bile gerek duymadan merdivenlere yöneldik bir yandanda kızlarla sohbet ediyorduk.
"Zil çaldı kızlar sınıflara gidelim deneme 2 saat zaten zil çalınca kantinde görüşürüz hadi iyi dersler."
Kızlarda aynı anda iyi dersler diyip sınıflara gittiler.
Telefonları başkana verip sınıfa geçtik her şubenin kendi telefon dolabı vardır okul bittiğinde telefonlarımızı tekrar alıyorduk.
İlk dersim matematik di, matematik hocasını çok seviyorum neyse ki temel matematik görüyoruz ve bize çok yardımcı oluyor bu konuda.
İlk ders konu işlemedi zaten deneme olacak diye serbest bıraktı bizi, herkes kendi arasında küçük guruplar oluşturup konuşmaya başladı sınıf mevcudumuz zaten 14 kişi olduğu için herkes kendi halinde oluyordu sınıfımı seviyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bırakma Kendini
RomanceBir kitaba nasıl başlanır bilmiyorum bildiğim tek şey bugün burda onun sayesinde yazıyorum.Bana bu cesareti kalbimin sahibi verdi bazen düşünürdüm bir kitap yazsam sadece yazmak için yazarım ama ne yazacam diye hep düşünürdüm ama yazdığım bir şey va...