"Defne uyan hadi hayvan gibi uyuyorsun dünden beri ya."
"Okul yok ki bugün uyanmak istemiyorum rahat bırakın benii."
"Kursa gelmicek misin?"
"Hayır gelmicem siz gidin yurta kalıp ders falan çalışırım ben gelmeden önce de beni arayın birkaç bişey isterim belki hadi görüşürüz."
"İyi tamam o zaman biz çıkıyoruz ararız seni görüşürüz"
diyip öpücük attılar bende karşılık verip kapıyı kapatarak uyumaya devam ettim.Gördüğüm rüyayla uyandığımda saatin 10 olduğunu gördüm, bugünlerde kendimi çok yorgun hissediyordum bu yüzden de sürekli uykum oluyordu.
Yataktan kalkıp elimi yüzümü yıkadıktan sonra gelip oturdum, kahvaltıya inmemiştim ama çokta aç hissetmiyordum, biraz internette gezinir, kitap okur sonrada ders çalışırdım.
Telefonuma baktığımda sınıf grubuna mesaj geldiğini gördüm önce oraya baktım.Deneme sonuçları gelmişti.
12'ler ile gelen listede toplam 160 kişi vardı kendi adıma bakınca, 102. Olduğumu gördüm yine iyiydi en azından çoğu 12'yi geçmiştim sınıfta da 1. Olmuştum şuanlık bu da iyiydi.
Instagrama girdiğimde arkadaşlarım birkaç mesaj atmıştı gözüme Kayra çarptı o da mesaj atmıştı.
"Günaydın☺️"
"Günaydın, nasılsın?"
Ordan çıkıp arkadaşlarıma da cevap verip geçen gezmeye gittiğimde çektiğim birkaç fotoğrafı paylaştım.
Kayra yazıyor...
"İyiyim seni sormalı."
"İyiyim bende, okul yok bugün yurta kaldım sen napıyosun bakalım?"
"Hmm sıkılmaz mısın tek misin, bende evdeyim işte pek bir planım yok oyun oynarım öyle."
"Yok ya sıkılmıyorum, kitap okurum öyle demek oyun oynamayı seviyorsun ne tür oynuyorsun?"
"Evettt çok seviyorum küçüklüğümden beri her tür oyun oynuyorum daha çok savaş türü oluyor, sende kitap okumayı seviyorsun herhalde."
"Anladım güzelmiş ya bende hiç oynayamam bilmiyorum yani arada bazen zeka oyunları oynuyorum,
Ve evet bende kitap okumayı çok seviyorum onları kendimden daha çok seviyorum en yakın arkadaşım onlar diyebilirim.""Zeka oyunları, oda iyiymiş belki bir gün sende başka oyunlar oynarsın.
Ben hiç kitap okumuyorum en son ne zaman okuduğumu bile hatırlamıyorum ama sen böyle bahsedince etkilendim açıkçası bana biraz kitaplardan bahseder misin?""Oynamayı öğrenirsem oynayabilirim😊
Tabi bahsedim, şimdi kendime göre anlatayım,
Ben küçüklüğümden beri kitap okumayı çok sevdim. Sürekli ailemden bana kitap almalarını isterdim, kütüphanelerden de alıp okurdum liseye başladıktan sonra daha çok okumaya başladım bazen günde bir kitap bitirdiğim oluyor.
Ben kitaplara sığındım benim için onlar bir kitaptan fazlası oldular.
Ağlamak istedim onlara ağladım, güldüm onlarla beraberdim ne zaman birine ihtiyaç duyupta etrafımda kimse olmadığında onlar oldu yanımda.
Aşıkmış gibi anlatım farkındayım ama benim kitaplara karşı beslediğim duygu belkide aşktır."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bırakma Kendini
RomansBir kitaba nasıl başlanır bilmiyorum bildiğim tek şey bugün burda onun sayesinde yazıyorum.Bana bu cesareti kalbimin sahibi verdi bazen düşünürdüm bir kitap yazsam sadece yazmak için yazarım ama ne yazacam diye hep düşünürdüm ama yazdığım bir şey va...