Sabah uyandığımda aklımda dün gece gördüğüm rüya vardı, Kayra'yı görmüştüm rüyamda o yanımdaydı gelmişti belkide dünkü konunun etkisinde kaldığım için rüyama girmişti.
Kızları da uyandırıp hazırlanmaya başladık.
Okula geldik şükürler olsun bugün cumaydı iki günlük güzel bir hafta sonumuz vardı."Günaydın kardeşim."
Ses Burak'tan geliyordu onu abim gibi seviyorum abim yok onunda kız kardeşi yoktu o da beni kardeşi gibi seviyordu.
"Ooo günaydın kral nasılsın?"
"İdare eder işte sen nasılsın?"
"Bende iyiyim ya her zamanki gibi işte."
"İyi iyi yarın sende geliyorsun okey oynamaya gidiyoruz."
"Olum ben bilmiyorum ki ya hem kim kim gelecek?"
"Ya öylesine oynuyoruz zaten, sen, Mert bide Büşra her zaman olduğu gibi işte."
Büşra bizim okuldan değildi, Burağın sevgilisiydi, Mert'in de sevgilisi var ama tanımıyorum onu ama Büşra ile biz arkadaşız bu yüzden genelde böyle gurup halinde buluşuyoruz.
"Ne diyeyim ki tamam gelirim yarın, ama hesabına oynamam zaten bilmiyorum adam akıllı oynamayı."
"Tamam sen onu dert etme hallederiz."
"Tamam o zaman" diyip gülmsedim ve sınıfa geçtik.
Neyseki bu hafta deneme olmadık ama bu demek olmuyor ki haftaya deneme sınavı yoktu.
İlk 3 dersim ingilizceydi zaten sadece ilk 3 saati anlıyorum sonrasında artık beyin uçuyor öğle arasından sonraki 3 dersde iyi geçiyor ama bu gün içimde farklı bir his var nedenini bilmiyorum ama galiba mutluyum."Good morning my crazy class."
(Günaydın çılgın sınıfım.)Hocanın sesiyle ayağa kalktık bizde cevap verdik.
"Good morning, our crazy teacher."
(Günaydın çılgın öğretmenimiz.)Hal hatırı geçtikten sonra Grammer kitaplarımızdan dersi işlemeye başladık.
3 güzel dersin ardından 2 saatlik edebiyat dersi vardı neyseki biz edebiyat işlemiyorduk, bugün paragraf ve kitap okuma günüydü neyseki biraz uyuyabilirdim."Defne kızım iyimisin neyin var, kızım uyan defne."
Bir ses duyuyor ama gözlerimi açamıyordum, beynim sanki gözlerimi açmamak için direniyordu.
Sesleri duyuyor ama konuşamıyordum rüya görüyor ama uyanıktım.
Yüzüme vurulan suyla zorda olsa gözlerimi açtığımda herkes başımdaydı benim başım ise hocanın kollarındaydı.
Noluyordu ya?"Defne iyi misin kızım?"
"İyiyim de hocam bişey mi oldu?"
"Galiba kabus görüyordun uyurken önce konuşup sonra ağlamaya başladın, uyandırmaya çalıştık ama uyanmayınca endişelendik biraz."
Harika ya Allah bilir ne malca şeyler konuştum.
"Evet hocam bu kısa uykuda nasıl kabus gördüm bende bilmiyorum ama iyiyim sizide endişelendirdiğim için özür dilerim ben izninizle lavaboya gitmek istiyorum."
"Sorun yok gidebilirsin canım, hatta istersen bir arkadaşın da seninle gelsin."
"Yok ben giderim teşekkür ederim."
Sınıftan çıkınca midem bulanıyordu bugünlerde sürekli midem bulanıyordu alışmıştım artık, lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadım.
"Defne noldu iyi misin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bırakma Kendini
RomanceBir kitaba nasıl başlanır bilmiyorum bildiğim tek şey bugün burda onun sayesinde yazıyorum.Bana bu cesareti kalbimin sahibi verdi bazen düşünürdüm bir kitap yazsam sadece yazmak için yazarım ama ne yazacam diye hep düşünürdüm ama yazdığım bir şey va...