Kırmızı kart ile Pablo resmen dona kalmıştı.Sinir ile yüzüme doğru bir yumruk salladığında artık savunma yapabilmek için çok geçti, acı ile yüzümü tuttum ve kendini geriye attım. Gavi hala bana orospu, fahişe, şerefsiz gibi kelimeler ile bağırıyordu. Tribünlerden Gaviye yuhlamalar ve bağırışlar yükseliyordu.
Takım arkadaşları Gaviyi tutuyor ve bağıra bağıra azarlıyorlardı.
Lewandovski Gavinin kolunu tutup bu hırçın davranışından dolayı ona bağırıyordu fakat Gavinin sinirden gözü feci halde döndüğü için dediklerini takmıyordu.Burnuma gelen yumruk yüzünden acı ile inliyordum.Ağzıma gelen metalik tat ile yüzümü buruşturdum.Burnum öyle hassas da değildi kolay kolay da kanamazdı bu düşünce yüzümün hali için beni daha da korkutmaya yetmişti bile.
Sahaya gelen sağlık ekipleri acele ile yüzümü kaldırdılar.Bu biraz canımı yakmıştı, kalkan başım ile gözlerimi hafifçe aralayıp Gaviye baktım gözünde tek bir pişmanlık kırıntısı olmaması doğruyu söylemek gerekirse içimi ürpertmişti.
Ellerimi doktorların yüzüme bakabilmesi için yüzümden çektiğimde aralarından bir doktor yüzümü görmesi ile korku ile kaşları havalandı.
Şuan da yüzümün hâlini hayal bile etmek istemiyordum.
Yüzüme gelen soğukluk ile burnumu kırıştırdım.
Doktorlar yüzüme alel acele getirdikleri buzu koydular.Önümdeki doktorlardan dolayı Gaviye ne olduğunu göremiyordum onu boşverip kendi acıma odaklandım ve doktorların yardımı ile ayağa kalkıp muayene odasına gittim.
***********************
Muayene odasında lacivert seydyenin üzerinde elimde yüzüme tuttuğum büyük bir buz ve peçete ile usanmışcasına etrafı inceliyordum.Beni muayene eden orta yaşlarda sarışın ve tatlı kadın gülümseyerek bana döndü.
-Şuanlık durumunuz iyi bayan Palvanova, fakat verdiğim kremleri burun çevrenize her akşam sürmeyi unutmayın bu rütini uygularsanız birkaç güne eskisi gibi olursunuz tekrar geçmiş olsun.
Diyerek muayene odasından yavaş adımlar ile çıktı.
Tam o sırada açılan kapı sesi ile gözlerimi ileri geri salladığım ayaklarımdan kapıya doğru çevirdim.
Kapıdan içeri girenleri tabi ki Gavi,Lewandovski ve Pedri olarak beklemiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NASTYA IS MISSING|Pablo Gavi
Fanfiction(Hikaye tamamiyle kurgudur bir kurum veya bir şahıs ile bağlantısı yoktur.) (Pablo Gavi sadece temsilidir.) +16