Burda olmamın üzerinden yaklaşık 2 gün geçmişti.Artık buraya alışmıştım,sanırım.
Pablo o olaydan sonra birdaha odama gelmemiş,ihtiyaçlarım için birkaç çalışan göndermişti.
2 bileğimde tahriş olmuş,morarmıştı artık acısını çok hissetmiyordum.
Tipimi hayal bile etmek istemiyordum.2 gündür böyle olmama rağmen kimsenin beni aramaması ise beni daha da üzüyordu.Ya da belkide arıyorlardır?
Bunları düşünürken bir hışımla açılan kapıma döndüm.
-Pablo nerd-
Kapıdan giren João Felix ile içimde bir umut ışıgı yandı.
Ağzımı bağırmayayım diye bağladıkları için beni fark etmesi için tepinmeye başladım.
Felix odaya göz gezdirirken beni görmesiyle ağzı ve gözleri bir karış açıldı.
Ben ise hala bana yardım et der gibi garip sesler çıkararak yatağımı gıcırdatıyordum.
Felix gözüyle beni süzdükten sonra hiçbirşey görmemiş gibi odadan çıktı.
Bu hareketinden sonra sinirle dolan gözlerim ile bağırmaya çalıştım.
-N'aber dostum.
Kapının ucundan gelen iğrenç ses tonuyla ağzıma gelen mide öz suyumu geri yuttum.
Felix ve Pablo kapının önünde tokalaştıktan sonra adım sesleri gelmeye başladı.
-------------------
Kapım tekrar açıldığında yemek getiren bir çalışan olduğunu düşündüğüm için kapıya bakma gereği duymadım.Fakat yatağımın ucunda oluşan ağırlık bana bunun zıttını söylüyordu.
-Küs müyüz bayan Palvanova?
Alayla kurduğu cümle ile sinirle gözlerimi yumdum.
O ise yüzüme doğru yaklaşmaya başlayınca bende yüzümü geri çektim.
Eli ile ağzımı kapattıkları bantı çıkardı.
-Senden nefret ediyorum Pablo..
Fısıltı ile söylediğim söze gülerek baktı.
-Ne kadar alıngansın hakkın olan bir cezayı aldığın için oyun bozanlık yaparak hakemimi kaçırıyorsun?
-Kes sesini Fahişe!
Bir anda bağırması ile sinirle soluyarak ona baktım.Onun ise benden çok bir farkı yoktu.
-Senin yüzünden kadro dışı kaldım!
Takımdan bile atılma riskim var.Sana yapacağım her şeyi hakediyorsun.-Hepsi senin kontrol edemediğin sinirlerinin suçu ben ne yaptım!
Bunu demem ile yüzüme tokat yemem bir oldu.
-Kes se-
Tam o sırada bende boştaki ayağım ile karın boşluğuna bir tekme geçirdim.
Pablo yavaşça kafasını kaldırdı.
-Sana öyle şeyler yapıcam ki ölmek için bana yalvarıcaksın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NASTYA IS MISSING|Pablo Gavi
Fanfiction(Hikaye tamamiyle kurgudur bir kurum veya bir şahıs ile bağlantısı yoktur.) (Pablo Gavi sadece temsilidir.) +16