0.03

129 6 7
                                    

Muayene odasına giren üçlüye donuk bakışlarımı gönderdim.Pedri bana mahcup bir şekilde bakarken Gavi ise zıt olarak tek bir utanç duygusu olmadan bakıyordu.

Şerefsiz köpek..

Hala bu üçlüye dik dik bakarken Lewandovski'nin sinir ile öksürüp Gaviyi dürtmesi ile Gavi önce ofladı sonra ise bir anda dondu.

Gavinin gözlerindeki umursamazlık resmen yerini pişmanlığa bırakmıştı.Gavi kaşlarını yay gibi kıvırarak masum masum bana baktı.

-Çok üzgünüm Bayan Palvanova, yaptığımdan gerçekten çok pişmanım kendimi anlık bir sinire kaptırdım ve bir anda engel olamadım lütfen beni affedin.

Duyduklarım ile kaşlarım şaşkınlıkla havalandı tek şaşıran ben değildim, Pedri ve Lewandovski'nin kaşları aynı şekilde havalanmıştı.

Gaviden böyle bir cümle beklemededikleri için ikiside şaşkın şaşkın bakıyordu.

Ben ise sahada gördüğüm Gavi ile buradaki Gavi ile aradaki farktan dolayı önce ağzıma hiçbir kelime gelmemiş ve konuşamamıştım.

Gavi bir cevap bekler gibi hala suratıma bön bön bakıyordu.

Sonra hızlıca kendime gelip boğazımı temizledim.

-Sorun değil Bay Gavi,bu hareketinizden dolayı sizden şikayetci olmayacağım fakat birkaç maçlık yasak gelebilir haberiniz olsun.

Ağzımdan çıkan laflarara kendimde inanmamıştım.Daha biraz önce bu eyleminden dolayı kafamda onu süründüreceğimi planlarken şimdi neler diyordum böyle.

Pedri rahatlamış bir ifade ile Gaviye baktı.

-Gerçekten çok teşekkür ederiz Bayan Palvanova tekrardan geçmiş olsun.

Diyerek bu üçlü arkalarını dönerek revirden çıktılar çıkmadan önce Gavi son kez bana dönüp baktı ve o da gitti.
______________________________

Revirdeki garip muhabbetten sonra elimde buz ile revirden çıkarak yürümeye başladım.Saat çoktan gece 1'i bulmuştu, karanlık havada arabamı bulmaya çalışarak ilerliyordum. Şu lanet arabayı daha yakın bir yere çekemez miydim of!

Otoparkın kasvetli havası daha da gerilmeme sebebiyet verirken birinin beni takip ediyor olabileceği hissi içimi kapladı.

Hızla arkamı döndüğümde kimseyi görmediğim için rahatça bir nefes aldım. Artık böyle filmler izlemeyi kesmem lazım.

Önüme geri döndüğümde sonunda arabamı görmüştüm, yavaş adımlar ile arabaya ilerlemeye başladım, daha fazla burada durmak istemiyordum.Fakat içimde ki his arkamda bir şey olduğunu söylüyordu.Bu düşünce kalp atışımı ve adımlarımı hızlandırmaya yetmişti.

Arabaya ilerlerken koşar adımlar ile panik içinde yürüyünce elimdeki anahtar kayıp yere düştü.

Sinir içinde oflayıp anahtarı almak için eğildim,Fakat arabanın altına gittiği için göremiyordum. Telefonumu elime alıp flaşı açtım, arabanın altına tutup anahtarı aramaya başladım.

Sonunda arka tekerin arkasında bulup anahtarı aldım.Saçlarımı arkaya atıp ayağa kalktım.

Tam o sırada boynumda hissettiğim nefes ile kalp ritmim resmen durmuştu.

Hızlıca kafamı çevirdim gördüğüm yüz ile gözlerimi korku ile büyüttüm.

-İyi uykular güzelim.

Ve kafama aldığım darbe ile kendimi derin bir uykunun kollarına bıraktım.

NASTYA IS MISSING|Pablo GaviHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin